Nyt sitten vihdoin otin sen ratkaisevan askeleen ja lähdin hoitamaan asioita eteenpäin ammatti-ihmisten avulla. Eilen oli ensimmäinen aika pariterapiassa, mihin menin yksin, koska mies ei kuulemma työkiireidensä vuoksi ehtinyt. No hyvä, että laittoi asiansa tärkeysjärjestykseen ja sain itse samalla vahvistuksen asialle, minkä olen tiennyt jo pitkään...Olen pelännyt omaa jaksamistani tässä aloittamassani projektissa, mutta nyt koen, että en ole yksin, saan apua ja tukea. Myös lapset saavat tarvittaessa ammattiapua tämän projektin aikana.
Kohti uusia tuulia :)
9
1262
Vastaukset
- tyrkylle
Joo !
Nyt sitten vaan tonne baariin tuhansien yh-naisten kanssa tarjoamaan pillua ohikulkijoille.
Moiti smalla miten miehesi ei huomioinut sinua, kun reissujätkä paaluttaa sinua hotellihuoneessa.
Kyllä elämä on niin mahtavaa !!!- Ihminen
Olet varmaankin kokenut elämässäsi jotain kurjaa, kun noin rumasti kirjoitat. Toi "tyrkylle baariin" ei todellakaan ole ensimmäisenä mun mielessä. Tärkeintä on saada oma ja lasten elämä elämisen arvoiseksi ja tasapainoiseksi. Eikö ihmisillä tosiaankaan ole mitään muuta mielessä kuin seksi?
- yh-sexi
Ihminen kirjoitti:
Olet varmaankin kokenut elämässäsi jotain kurjaa, kun noin rumasti kirjoitat. Toi "tyrkylle baariin" ei todellakaan ole ensimmäisenä mun mielessä. Tärkeintä on saada oma ja lasten elämä elämisen arvoiseksi ja tasapainoiseksi. Eikö ihmisillä tosiaankaan ole mitään muuta mielessä kuin seksi?
On ihmisillä muutakin mielessä.
Mutta itse olen myös nähnyt tota huvittavaa yh-sexiä ja tyrkkyä.
Suomessa melkein kaikki naiset on jotain yh-tapauksia.
Sitä säälittävää yh-pilua on sitten tarjolla.
Lapsista ei välitetä. Ei ne yh-naiset kunnioita lapsiaan, kun naivat kaikkien jätkien kanssa. Puute on kova!!!
Erotessa on kuvitelmia ajan kuluttua ei... kovaa elämää vaan - kohta tyrkky itsekin
yh-sexi kirjoitti:
Lapsista ei välitetä. Ei ne yh-naiset kunnioita lapsiaan, kun naivat kaikkien jätkien kanssa. Puute on kova!!!
Erotessa on kuvitelmia ajan kuluttua ei... kovaa elämää vaanHah hah hah hauskaa lueskella näitä juttuja mitä nämä vaimonsa jättämät miehensurkimukset tänne kirjoittelevat näistä yh-tyrkyistä. Todella säälittävää tekstiä. Jokaista yh-tyrkkyä kohden on yksi vaimonsa jättänyt/vaimonsa jättämä itsestään liikoja luuleva hetken päästä todellisuuteen heräävä miehen retale, joka tuskin saa vehkeitään pelittämään tyydyttääkseen yhtäkään yh-tyrkkyä. Säälittävän läpinäkyvää, huh huh.
- yh tyrkky!!!
kohta tyrkky itsekin kirjoitti:
Hah hah hah hauskaa lueskella näitä juttuja mitä nämä vaimonsa jättämät miehensurkimukset tänne kirjoittelevat näistä yh-tyrkyistä. Todella säälittävää tekstiä. Jokaista yh-tyrkkyä kohden on yksi vaimonsa jättänyt/vaimonsa jättämä itsestään liikoja luuleva hetken päästä todellisuuteen heräävä miehen retale, joka tuskin saa vehkeitään pelittämään tyydyttääkseen yhtäkään yh-tyrkkyä. Säälittävän läpinäkyvää, huh huh.
jolla on korkea koulutus, kunnioitettu työpaikka,ELÄTÄN ITSE ITSENI JA VIELÄ LAPSENIKIN, paljon naisystäviä ja onnelliset lapset ja hyvät välit lasten isään ja KYLLÄ, pidän seksistä!!! Sitä varten minulla on rakastava avomies jonkan kanssa sekstailen aina kun lapsenhoidolta joudamme!!!
Eli surkeat miehen luuserit, ette vaan saa yh- pillua sillä yh on itsenäinen eikä tarvitse riesakseen surkimus- miestä!!! - Wilmaliisa
yh-sexi kirjoitti:
Erotessa on kuvitelmia ajan kuluttua ei... kovaa elämää vaanOnko poikaparat joku yh torjunut, kun on noin kova katkeruus on päällä? Ensin vaimo lähtenyt toisen miehen matkaan? Happamia, sano kettu... Ette taida uskaltaa tunnustaa, että säälin kohde taitaakin olla oma surke itse.
Täällä myös yh, joka yksin kasvattanut neljä lasta fiksuiksi nuoriksi ja samalla edennyt työuralla korkeapalkkaiseen ja johtavaan asemaan sekä opiskellut kaksi yliopistotutkintoa. Olisiko teistä miehet siihen?
Puutteessa? Eipä ole riittänyt energiaa murehtia hiljaisuutta sillä saralla, kun elämä täyttyy lasten kanssa touhuamisesta, työstä kotona ja töissä, ystävistä ja harrastuksista.
- kaulahuivi
Sinulla oli vähän huono tuuri satunnaisten kommentoijien suhteen (ei kaikkien). Yleensä täällä saa fiksua kommenttia vilpittömään tekstiin.
Onnea matkallesi. Viestin läpi kuului pitkä läpikäyty tie, ja päätöksen tuoma helpotus, ja ainakin sen hetkinen mielenrauha.
Toivottavasti hymiösi ei kääntynyt toisen näköiseksi. Hyvää kevättä, kaikella on tapana järjestyä :)- kaulahuivi
Hei, luettuani tarkemmin, huomasin että siellä ei ollutkaan yhtään asiallista kommenttia. Sinähän se siellä kerran korjasit, ja jätit areenan toisenlaisille.
- Ihminen
kaulahuivi kirjoitti:
Hei, luettuani tarkemmin, huomasin että siellä ei ollutkaan yhtään asiallista kommenttia. Sinähän se siellä kerran korjasit, ja jätit areenan toisenlaisille.
asiallisesta kommentista ja rohkaisevista sanoista. Vaikeaa tämä tulee olemaan, mutta eiköhän se jossain vaiheessa helpotu. En ole koskaan asunut yksin, eikä tule olemaan helppoa tottua olemaan yksin näiden 20 vuoden jälkeen, mutta onneksi lapset seuraavat minua. Vaikka toisaalta henkisesti olen ollut todella yksin viimeiset vuodet. Hyvää jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603