Miten suhtaudutaan...?

Opiskelija25

Kysymys teille naisille:

Miten suhtaudutaan Mieheen, jolla on ikää 25 vuotta, mutta ei kokemusta naisista juuri ollenkaan. Johtuen siitä, että olen varmasti maailman ujoin tapaus naisten suhteen.
Kun naisten kanssa on tekemisissä, niin tietenkin oma epävarmuus paistaa niin selvästi läpi että monesti tuntuu sen olevan asia, joka karkoittaa kaikki naiset pois luotani...? Onko asia tosiaan näin?

Tuntuu ettei sitä koskaan pääse alkuunkaan, kun pitäisi olla kokemusta ennestään. Vähän sama asia, kun silloin 15-vuotiaana yritti kesätöihin päästä,niin ei oteta kun ei ole kokemusta mutta mistäs saat kokemusta jos ensimmäiseen työhönkään ei pääse.

9

1712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisnais

Vs. tyyppi, jonka pitää iskeä jokainen hamehelma..
      Kyllä tuossa painaa muut asiat enemmän, kuin kokemattomuus, hankalampaahan se voi alussa olla, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. Parempi ei kokemuksia, kuin joku naistenmies, vaikka ikä olisi mitä.

• nainennainen

Ongelmasi on liika ujous.. Jos olet todella ujo niin naiset eivät saa kontaktia sinuun ja saattavat joskus kuvitella, että et ole kiinnostunut heistä.

Ei se kokemuksen puute ole mikään negatiivinen asia. Suurin osa naisista haluaa kumppanin, joka ei ole käynyt nussimassa paikkakunnan jokaista gimmaa. Jotkut tytöt kyllä ovat todella bit**jä ja eivät huoli miesystävää joka on esim. neitsyt, mutta mitäpäs noista.

Kyllä se oikea vielä löytyy teikäläisellekin... lykkyä tykö!! Älä turhia huoli.. Kiva luonne on se tärkein juttu.. eikä epävarmuus haittaa ainakaan minua

• rosie

Minä ainakin itse pidän vähemmän kokeneista ja hieman ujoistakin miehistä. Sellaiset päällepäsmärit ja seksinvinkujat ovat maanvaiva! Varmasti löydät jonkun sopivan naisen vielä itsellesi ja se yleensä vielä tapahtuu silloin, kun vähiten sitä osaat odottaa :)

Nimimerkillä kokemusta on.

• en usko

että monellakaan 25 vuotiaalla on hirveäti kokemusta vastakk. sukupuolesta, itselläni ei nyt ainakaan, joten minua ei haittaa vaikka toinen ei olisi edes suudellut koskaan. Päinvastoin, itse ainakin toivoisin tapaavani kaltaisesi miehen, niin ei olisi mitään suorituspaineita...

• Opiskelija25

Kiitos kommenteista, helpottaa jo itsetuntoa suuresti...

• Vain Hyvin Vähän Ujo Tyttö

... 25 vuotias naisasioissa kokematon mies, se olisi mielenkiintoista.

En nyt tarkoita, että ottaisin asian mitenkään tutkimuskohteena tai mitään.. Se voisi olla kivaakin..

Mutta jos näkyy, että toista liikaa jännittää ja pelottaa.. Tekisi mieli tarttua lujasti kiinni ja sanoa, että rauhoitu..

Ainahan parisuhde on sitä, että toiselle opetetaan asioita itsestään, eli samalla tavallahan sitä joutuu tutustumaan niin kokeneeseen kuin kokemattomaankin kaveriin.

Rohkeutta! Jos yksi nainen tyrmää, älä lannistu vaan etsi sellainen, joka on arvoisesi!

• mies maailmassa.

Kukaan nainen ei halua mieshuoraa kuin yhdeksi yöksi.

• tytsykkä

Kuka tahansa haluaisi sinunlaisesi helmen, jota eivät ole kaikki kaupungin naiset jo testanneet!

Älä pidä sitä heikkoutenasi - päinvastoin! :)

Voithan aina sanoa, että olet odottanut Sitä Oikaa ;)

Onnea tuleville suhteillesi!

• Opiskelija25

Kiitoksia oikein paljon... Onnea tarvitaan, aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe