aika kummallisesti se maya pääsi itsensä tappamaan. luulisi, että likkaa vahdittiin lähes kokoajan, koska oli sentään skitsofreenikko. ja jos tyttö on itsensä viillellyt sinä aikana kun kävi muka vessassa, aika nopee on täytynyt olla (niin ja sen peilin särkymisen pitäisi ainakin herättää hoitohenkilökunnan huomio).
Maya
9
856
Vastaukset
- ainakin TV-sarjoissa
Elämä jatkuu......
- Lisbetti
Samaa ajattelin minä: kovin epäuskottavaa, että tyttö pääsi itsensä tuolla ottamaan hengiltä. Vähän juosten kustu kässäri tässä tuotantokaudessa, varsin hupaisa oli Jack Bauer loppukohtauksessakin viilettäessään pyssynsä kanssa pitkin tyhjiä käytäviä.
- Tietäjä84
Lisbetti kirjoitti:
Samaa ajattelin minä: kovin epäuskottavaa, että tyttö pääsi itsensä tuolla ottamaan hengiltä. Vähän juosten kustu kässäri tässä tuotantokaudessa, varsin hupaisa oli Jack Bauer loppukohtauksessakin viilettäessään pyssynsä kanssa pitkin tyhjiä käytäviä.
Kässäri täynnä virheitä ...kuhan tahkotaan nopeaa "rahaa" ...SURKEAA!!!
- kisuliini
oli joo aika huono, epäuskottava juttu. jos kerran oli tuollainen megaluokan hälytystila, niin olisi varmaan kannattanut antaa Mayalle rauhottavia ja kokoaikanen valvonta. Tosi epäuskottavaa. Niinku ne nyt ei olis siitä pystynyt pitää huolta yhden vuorokauden ajan! käsikirjoittajan olisi syytä tsempata.
mites muute, ehtikö edgarin äiti jo...toivottavasti ei, poor edgar.- Tietäjä84
Niin "PELLEILYSTI" on toi käsikirjoitus hoidettu ...että HUH-HUH!!!
- kisuliini
Tietäjä84 kirjoitti:
Niin "PELLEILYSTI" on toi käsikirjoitus hoidettu ...että HUH-HUH!!!
Edgar ja Jack tehny kaiken työn, niin ja Chloe tietysti ja ne joutuu vaan kärsimään! Hö!!!
- Tietäjä84
kisuliini kirjoitti:
Edgar ja Jack tehny kaiken työn, niin ja Chloe tietysti ja ne joutuu vaan kärsimään! Hö!!!
Ei voi MITTÄEN ...paitsi jos ne käsikirjoittajat ottais kätensä pois sieltä minne aurinko ei paista ...NIIH!!!
- a.T.
Kyllä vain CTU on niin erikoisvartioitu tärkeä paikka, että siellä lähes joka tunti on uusi vakooja tai jopa kaksi, rikolliset pääsee usein ainakin ihan porteille karkuun ja moni hullu pystyy siellä tekemään itsemurhan... hyvä CTU!
- Hmmm
Joo,ja sinne palkataan niin ammattitaitosta sakkia, että kun koko USA on about räjähtämässä helvetin kuuseen tai puolustusministeri about telotusvalmiina 5 minsan päästä, niin CTUn staffi senkun pohtii akkojen välisiä kissatappeluja tai suhdetta exään, joka just sattuu kävelemään sisään CTUhun.
Mistähän ne tuon staffin on hakeneet? Appalakien sisäsiittoisesta idioottiyhteisöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091