Maya

Erin Driscoll

aika kummallisesti se maya pääsi itsensä tappamaan. luulisi, että likkaa vahdittiin lähes kokoajan, koska oli sentään skitsofreenikko. ja jos tyttö on itsensä viillellyt sinä aikana kun kävi muka vessassa, aika nopee on täytynyt olla (niin ja sen peilin särkymisen pitäisi ainakin herättää hoitohenkilökunnan huomio).

9

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin TV-sarjoissa

      Elämä jatkuu......

      • Lisbetti

        Samaa ajattelin minä: kovin epäuskottavaa, että tyttö pääsi itsensä tuolla ottamaan hengiltä. Vähän juosten kustu kässäri tässä tuotantokaudessa, varsin hupaisa oli Jack Bauer loppukohtauksessakin viilettäessään pyssynsä kanssa pitkin tyhjiä käytäviä.


      • Tietäjä84
        Lisbetti kirjoitti:

        Samaa ajattelin minä: kovin epäuskottavaa, että tyttö pääsi itsensä tuolla ottamaan hengiltä. Vähän juosten kustu kässäri tässä tuotantokaudessa, varsin hupaisa oli Jack Bauer loppukohtauksessakin viilettäessään pyssynsä kanssa pitkin tyhjiä käytäviä.

        Kässäri täynnä virheitä ...kuhan tahkotaan nopeaa "rahaa" ...SURKEAA!!!


    • kisuliini

      oli joo aika huono, epäuskottava juttu. jos kerran oli tuollainen megaluokan hälytystila, niin olisi varmaan kannattanut antaa Mayalle rauhottavia ja kokoaikanen valvonta. Tosi epäuskottavaa. Niinku ne nyt ei olis siitä pystynyt pitää huolta yhden vuorokauden ajan! käsikirjoittajan olisi syytä tsempata.

      mites muute, ehtikö edgarin äiti jo...toivottavasti ei, poor edgar.

      • Tietäjä84

        Niin "PELLEILYSTI" on toi käsikirjoitus hoidettu ...että HUH-HUH!!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Niin "PELLEILYSTI" on toi käsikirjoitus hoidettu ...että HUH-HUH!!!

        Edgar ja Jack tehny kaiken työn, niin ja Chloe tietysti ja ne joutuu vaan kärsimään! Hö!!!


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        Edgar ja Jack tehny kaiken työn, niin ja Chloe tietysti ja ne joutuu vaan kärsimään! Hö!!!

        Ei voi MITTÄEN ...paitsi jos ne käsikirjoittajat ottais kätensä pois sieltä minne aurinko ei paista ...NIIH!!!


    • a.T.

      Kyllä vain CTU on niin erikoisvartioitu tärkeä paikka, että siellä lähes joka tunti on uusi vakooja tai jopa kaksi, rikolliset pääsee usein ainakin ihan porteille karkuun ja moni hullu pystyy siellä tekemään itsemurhan... hyvä CTU!

      • Hmmm

        Joo,ja sinne palkataan niin ammattitaitosta sakkia, että kun koko USA on about räjähtämässä helvetin kuuseen tai puolustusministeri about telotusvalmiina 5 minsan päästä, niin CTUn staffi senkun pohtii akkojen välisiä kissatappeluja tai suhdetta exään, joka just sattuu kävelemään sisään CTUhun.

        Mistähän ne tuon staffin on hakeneet? Appalakien sisäsiittoisesta idioottiyhteisöstä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe