Missähän ne hienot ja huumorintajuiset intellektuellit Miehet liikkuvat. Etsin noin 45 - 55 v pitkää ja ihan raitista, urheilullista, vapaata Miestä. Itsekin olen pitkä ja ihan raitis, urheilullinen vapaa Nainen.
En halua möhömaihaista kaljaukkoa, joka ei osaa puhua muusta kuin missä ja kuinka paljon on tullut juotua. Sellaisia on kapakoissa. Ei kiitos
Olen tanssitaitoinen ja haluaisin Miehen, jonka kanssa voisin tanssiakin. Tanssipaikoilla on sellaisia juoppoja 150 - 170 cm mittaisia tupakanpolttaja miehiä. Tönkköjalkaisia sönköttäjiä "ei tuo tanssiminen oikein meikäläisellä onnistu"-tyyppejä. Minkä ihmeen takia miehet eivät sitten mene tanssikursseille?
Etsin elämänkumppania. Lapseni ovat jo muuttaneet pois kotoa. Heidän ollessaan pieniä, olin aina kotona oleva äiti ja lapsilleni läsnä.
Nyt olisi aikaa Miehelle, jonka kanssa olisi kiva käydä elokuvissa, hiihtämässä, uimassa, kuntosalilla, sauvakävelyllä, rullaluistelemassa kesällä, teatterissa, tanssimassa ja tietenkin kotona hellimässä ja yhdessä ruokaa laittamassa.
Onko niitä kunnollisia ja vapaita pitkiä 45 - 55 vuotiaita Miehiä? Mistä löydän itseni kaltaisen raittiin ja tupakoimattoman Miehen.
Hiusten värillä tai silmien värillä ei ole mitään merkitystä. Saa olla vaikka päälaki paljaana - kaljukin. Juoppoja ja varattuja en etsi.
Mistähän löytäisin Miehen?
13
1259
Vastaukset
- RKM
Huti tuli, täytin yhden kriteereistäsi :)
Sauvakävelyyn en suostu enkä arvosta teatteria. Ikääkin on liian vähän. Muuten täytän aika hyvin vaatimuksesi. Paitsi että äitini on isnunikäinen. Tanssikurssille on ollut tarkoitus hakeutua jo jonkin aikaa, partneri vaan puuttuu.
Minkäköhän takia olen sitten sinkku? En viitsi vaivata itseäni sillä asialla.- jäit asemalle
Juna meni jo !!!
---ja kun on noin suuret luulot itsestään, niin ei löydy sitä täydellistä miestä.
Täydellinen 45-50v mies etsii n. 18v tyttöä.
Ei mummot ja vanuttuneet äidit juuri kiinnosta.
Tanssipaikat on täynnä 45-55v munahaukkoja ja yh naisia. Miehistä on puute.
Siksi en siellä käykkään, olen nääs kiinnostunut tytöistä vain. En entisistä misseistä.
Terveisn 47 v kunnon mies.- minä nuorempi
kyllä tassipaikalta voi löytää rakkauden jos haluaa ja jos sattuu vaan kohdalle. itse tapasin miehen tansseissa ja monien tiedän seurustevan tansseista löytyneen kumppanin kanssa. Eikä minusta ikä siihen vaikuta. iloista asennetta ja mene kurssille itse sieltä monet tutut löytyvät kun muistavat sinun olleen kurssilla. =)
kaverini tuskaili pitkään ettei tansseissa löydä fiksua seuraa ja tapasi sitten miehen lopulta tansseissa joka oli pöyrinyt samoissa kuvioissa jo muutaman vuoden. heti ei saa antaa periksi!! - löytää toisensa
minä nuorempi kirjoitti:
kyllä tassipaikalta voi löytää rakkauden jos haluaa ja jos sattuu vaan kohdalle. itse tapasin miehen tansseissa ja monien tiedän seurustevan tansseista löytyneen kumppanin kanssa. Eikä minusta ikä siihen vaikuta. iloista asennetta ja mene kurssille itse sieltä monet tutut löytyvät kun muistavat sinun olleen kurssilla. =)
kaverini tuskaili pitkään ettei tansseissa löydä fiksua seuraa ja tapasi sitten miehen lopulta tansseissa joka oli pöyrinyt samoissa kuvioissa jo muutaman vuoden. heti ei saa antaa periksi!!Iskelmäväki ja tanssiväki on kyllä sitä urpointa sakkia! Aivan kummia ikiteinejä. Ilman sivistystä ja tyyliä. Matti ja teppo-väkeä -kaija koo ja mikko kuustonen- sitä samaa potaskaa !!!
Mut siellä ne pöljät tapaa! - viehättävä kypsä nainen
Täytän pian viisikymmentä ja elän elämäni parasta aikaa. En munahaukkana vaan armaani hyvänä pitämänä. Kypsä nainen uskaltaa olla sängyssäkin oma itsensä ja osaa pitää miestään hyvänä, sallii miehen pitää itseään hyvänä. Nysyä sinä tyttösten kanssa, jäätä paljosta paitsi
- vato retro
Pieni todennäköisyyslaskelma:
Miehistä 50% yli 45 v
näistä 50 % vapaita
näistä 70 % ei tupakoi
näistä 70 % suht. raittiita
näistä 50 % tanssitaitoisia tai haluisia
näistä 25 % intellektuelleja
näistä 30 % tykkää hellimisestä ja kotona olosta
näistä 70 % kuntoilee
näistä 60 % EI omista möhömahaa
näistä 60 % on pitkiä
eli 0,5*0,75*0.7*0.7*0.5*0.25*0.3*0.7*0.6*0.6 = 0,0017364375 eli se kerroin, jolla miespopulaatio on kerrottava otantasi selvittämiseksi.
0,0017364375 * 2,4 milj. miestä = 4167,45 miestä
Eli toivoa on roppakaupalla! Sinulle sopivia miehiä on Suomessa pienen pitäjän verran vapaalla jalalla! Laskelmassa ei tosin ole huomioitu luonne-erojen, asuinpaikan tai kilpasiskojen aiheuttamaa häiriötä mahdolliseen pariutumiseenne, eli on oletettu että match = 100. Oletettavasti vain kuitenkin geografiset tekijät ovat Sinun ja uuden rakkautesi tiellä, joten suosittelen että lähdet kiertämään maata.
----
Laskennassa on yritetty olla mahdollisimman realistinen lukuarvojen suhteen. K.o ikäluokan elintavat ja asenteet (esim vähäinen hellimisen tarve ja suuri liikunnan harrastus) on otettu huomioon.
Joten eikun tsemppiä vaan!- ..............................
Suomessa joka toinen polttaa.
- tämä:
quote: Laskennassa on yritetty olla mahdollisimman realistinen lukuarvojen suhteen.
No älä nyt viitsi; nää sun prosenttiosuudet on just väärinpäin tai ihan kuusesta: suurin osa (muka) vapaista äijänkämistä on hukkapätkiä mitkä savuttaa ja kännää minkä ehtii, ei todellakaan kuntoile kuin jääkaapille mut tykkää kyl kaljamahansa hellimisestä ja kotisohvalla löhöämisestä. Tanssia katsovat sujuvasti MTV:stä tai seksibaarissa. :-( :-( EVVK. Reaalielämässä potentiaalisia urosyksilöitä lienee n. 0,005.
Alkup.kirjoittajalle:
Ne fiksut, O.K. näköiset, mukavat ja kohteliaat, tunne-elämältään terveet herrasmiehet ovat edelleen onnellisesti aviossa sen nuoruudenrakkautensa kanssa. Sorry meidän puolesta. - Viisikymppinen Nainen
tämä: kirjoitti:
quote: Laskennassa on yritetty olla mahdollisimman realistinen lukuarvojen suhteen.
No älä nyt viitsi; nää sun prosenttiosuudet on just väärinpäin tai ihan kuusesta: suurin osa (muka) vapaista äijänkämistä on hukkapätkiä mitkä savuttaa ja kännää minkä ehtii, ei todellakaan kuntoile kuin jääkaapille mut tykkää kyl kaljamahansa hellimisestä ja kotisohvalla löhöämisestä. Tanssia katsovat sujuvasti MTV:stä tai seksibaarissa. :-( :-( EVVK. Reaalielämässä potentiaalisia urosyksilöitä lienee n. 0,005.
Alkup.kirjoittajalle:
Ne fiksut, O.K. näköiset, mukavat ja kohteliaat, tunne-elämältään terveet herrasmiehet ovat edelleen onnellisesti aviossa sen nuoruudenrakkautensa kanssa. Sorry meidän puolesta.Naimisissahan ne ihanat miehet ovat nuoruudenrakkautensa kanssa. Naimisissa olevia en missään tapauksessa katselekaan.
Joskus luen palstoja, jossa etsitään kumppania ja ihmetyttää hakuilmoitukset "Luotettava, varattu viisikymppinen mies etsi salaista seksiseuraa fiksusta naisesta". Typerää! Kukaan fiksu nainen ei alennu salaiseen seuraan varatun miehen kanssa.
Ei tässä mitään hätää eikä kiirettä ole. Lapset on jo tehty eikä biologinen kello enää tikitä ja talouskin on kunnossa. Jos kohdalle sattuu ihana vapaa, pitkä, raitis, urheilullinen, pitkä, tunne-elämältään terve, huumorintajuinen Mies, niin otan Hänet mielellään kumppaniksi.
Onnea edelleen avioliittoosi! Iloitsen, että monilla ystävilläni on hyvä puoliso ja onnellinen avioliitto. Voinhan käydä edelleenkin näiden ystävättärini kanssa siellä teatterissa, jumpalla ja kuntosalilla. Ihan oma Mies vain olisi niin ihana olemassa.
Hellyyden ja läheisyyden tarve on koko elämän kestävä tunne. Joku nuori kirjoitti "juna meni jo", mutta uskon löytäväni vielä joskus jostain Ihanan ja vapaan Miehen.
Kiitos siitä todennäköisyyslaskennasta. On siis vielä todennäköistä, että Ihana Mies löytyy. Ei tarvitse löytyä kuin Yksi Mies. Tahdon tietenkin itseni kaltaisen Miehen. Olisi kiva harrastaa ja helliä yhdessä. - Viisikymppinen Nainen
Tämä todennäköisyyslaskelmasi oli lohduttava.
4167,45 miestä olisi toiveitteni mukaisia ja haluan vain yhden.
Nyt vain odottelemaan ja matkustelemaan!
Matkustan kyllä aina yöjunalla naisten vaunussa. Kannattaisikohan mennä lentokoneella?
Terveisin Ihana Nainen
- ..............................
Juna meni jo ja tunnen yhden tommosen ja se tuskin tommoista nirsoilijaa katsoisi.
- 2006
Tilanne on tuttu nuoremmallekin naiselle :-)
Anna kevätauringon loistaa kasvoillesi ja mieleesi..
Aivan varmasti löydät hänet, kun vaan rohkeasti lähdet tanssipaikoille ja/tai laitat ilmoituksen "senssipalstalle", joita parjataan ihan turhaan.
Itse olen pubeissa tavannut monta mukavaa miestä, mutta kyse on vain hetkellisestä asiasta, ei pidemmästä suhteesta...
Kevättä rintoihin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769