mulla on pitkään jätkunut seksi suhde erääseen ukkuun. viime viikolla kysyinen mies kävi luonani mutta ei halunnut seksiä eikä koskenut minuun kertaakaan. eli kysymys kuuluukin eikö mies enää halua minua ? olen muutenkin aivan rakastunut häneen enkä halua menettää häntä.
minä ja s-suhde
5
776
Vastaukset
- SS-mies.
ja kaipaa taas vaihtelua. Seksi sun kanssa on alkanut maistua puulle ja haluaa jotakin muuta jo. Ei se ole ollutkaan sun kanssa pelkän seksin takia, vaan uutuudenviehätys on olennaisena osana mukana. Uutta jo kuvioissa hänellä ja mielenkiinto nykyiseen tilanteeseen lakkaa.
- mä-mies
noh kerrotaanpas yksi pieni asia... Jopa miehelläkin voi olla joskus mielessään ongelmia/huolia niin ettei tee mieli seksiä!
- v23
kun ehdotin sille. hän sanoin etttei ehdin kun aamulla on duunia. mä en vaan voi käsittää, en saannut siltä edes pusua.
- wegg.
v23 kirjoitti:
kun ehdotin sille. hän sanoin etttei ehdin kun aamulla on duunia. mä en vaan voi käsittää, en saannut siltä edes pusua.
Ehkä sillä on muija jossain odottamassa. Äijä on varattu ja pitänyt sua salasuhde huorana. Mut jos ajatellaan positiivisemmin, niin ehkä silläkin tunteita sua kohtaan, ja se haluaa tehdä välillä muutakin, kuin harrastaa seksiä.
- nnn
wegg. kirjoitti:
Ehkä sillä on muija jossain odottamassa. Äijä on varattu ja pitänyt sua salasuhde huorana. Mut jos ajatellaan positiivisemmin, niin ehkä silläkin tunteita sua kohtaan, ja se haluaa tehdä välillä muutakin, kuin harrastaa seksiä.
sen mä oon kyl alkanut epäilee et se ois varattu. kun hän tuli käymään hän oli hyvin kylmä mua kohtaan joten en jaksa uskoa että se ois alkanut kiinostua musta. en kyl ymmärrä et miksi tuli kun ei seksi kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558