Miten saisin mieheni hemmottelemaan

Nainen 31v.

Miten saisin mieheni huomioimaan ja hemmottelemaan minua enemmän? Olemme seurustelleet vasta muutamia kuukausia ja asumme erillään. Kummallakin on omia lapsia. Vietämme melko paljon aikaa yhdessä.

Hän on hellä ja ihana mies. Juuri sellainen minkälaisen olen aina halunnut, mutta yksi asia minua vaivaa todella paljon... Hän ei ole huomioinut minua tarpeeksi koko tämän suhteemme aikana. Välillämme on kyllä hellittelyjä ja suukottelua, läheisyyttä. Joku ajattelee nyt, että mikä materialisti, mutta minä kaipaisin joskus ees kukkakimppua tai jotain ihanaa korua, joka olisi rakkaudella minulle ostettu. Pienemmätkin asiat saisivat minut todella onnelliseksi. Kun vain edes joskus tulisin jollain ihanalla tavalla yllätetyksi. Ollaan juteltu asiasta moneen otteeseen ja olen ymmärtänyt, että hän on aikonut jotain järjestää, mutta ehkä odotan turhaan.

En haluaisi tämän asian pilaavan muuten hyvää suhdetta, mutta pelkäänpä että tämä on mulle niin iso asia, että jos siihen ei tule muutosta, tästä ei tuu mitään. Olen aikaisemmissakin suhteissani kärsinyt samasta ongelmasta.

Kertokaa kokemuksia. Naiset, mitä te odotatte mieheltä? Miehet, millä tavalla te hemmottelette naistanne? Entäs ne miehet, jotka eivät, niin miksi ette?

Nainen 31v.

42

10883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä myös

Kyllä minäkin olen miehelleni ilmaissut, että joskus olisi mukava saada yllätyksiä. eipå ole kuulunut..(viisi vuotta yhdessä)tietenkin tehdään yhteisiä reissuja, mies sanoo olet ihana ja rakastaa ja viihdytään yhdessä, mutta yllätyksiä ei ole sen enenpää ollut. Se taitaa olla miehillä yleistä.. syntymäpäivälahjat valitsen itse ja hän maksaa. Joskus olisi tietenkin se yllätysten yllätys mukava. mutta enpä ole jaksanut tressata siitä sen enempää. Et ole kuitenkaan varmat ainut jolla tehdään näin... kertokaa miehet mistä se johtuu ettei lahjoja ym yllätyksiä voi järjestää..

• Miäsvaantäält

Tasa-arvo! Ootteko ite yllättäneet miestänne spontaaneilla lahjoilla ja yllätyksillä?

• Jonkun tyttöystävä...
        Miäsvaantäält kirjoitti:

Tasa-arvo! Ootteko ite yllättäneet miestänne spontaaneilla lahjoilla ja yllätyksillä?

Siis mie oon ainaki yllättäny poiaystäväni. Järjestin hänelle ikimuistoisen päivän, illan ja yön hotellissa. Siellä söimme ja joimme viiniä, rakastelimme, nautimme toistemme seurasta, juttelimme ja yhteinen päivä sekä ilta huipentui, kun pistin liinan poikaystävän silmille ja kysyin:"Punaista vai mustaa?" Ja sitten pistin mustan, läpinäkyvän seksikkään yömekon päälleni. Poikaystäväni oli aivan innoissaan! Ja aamuyöstä rakastelimme jälleen...

Joten turha väittää, etteikö naiset tekis jotain miestensä eteen. Ei varmasti kaikki ole sellaisia kuin minä, mutta uskon myös naisten yllättävän miehensä joskus jollain tavalla.. Vai miten on, naiset??

• Nainen 31v.
        Jonkun tyttöystävä... kirjoitti:

Siis mie oon ainaki yllättäny poiaystäväni. Järjestin hänelle ikimuistoisen päivän, illan ja yön hotellissa. Siellä söimme ja joimme viiniä, rakastelimme, nautimme toistemme seurasta, juttelimme ja yhteinen päivä sekä ilta huipentui, kun pistin liinan poikaystävän silmille ja kysyin:"Punaista vai mustaa?" Ja sitten pistin mustan, läpinäkyvän seksikkään yömekon päälleni. Poikaystäväni oli aivan innoissaan! Ja aamuyöstä rakastelimme jälleen...

Joten turha väittää, etteikö naiset tekis jotain miestensä eteen. Ei varmasti kaikki ole sellaisia kuin minä, mutta uskon myös naisten yllättävän miehensä joskus jollain tavalla.. Vai miten on, naiset??

Hienon yllärin olit järkännyt miehelles=) Kyllä minä myös tykkään järkätä ylläreitä... Joskus ne on ihan pienimuotoisia, mutta monesti myös jotain tyyliin hierontaa (monimuotoista;)), hyvää ruokaa, musiikkia ja ja ja...;)Loppu jääköön arvoitukseksi.

Nainen 31v.

• sentään!

Mies on hellä ja ihana, vietätte paljon aikaa yhdessä. Hellittelyä, suukottelua, läheisyyttä...
      Ja sanot, että mies ei ole huomioinut sinua tarpeeksi!
      Miksi vaadit tavaroita (olkoonkin pikkuasioita), jos mies on sinulle kaikki se mitä haluat?
      Oletko sitten onnelisempi, jos saat kukkakimpun ja koruja?
      Muutama kuukausi yhdessä ja olette jo puhuneet asiasta "useasti".
      Kuule, ei mene kauan, niin et tarvitse enää asiasta marista. Katos, kun ilmiselvästi mies rakastaa sinua ja sen käytöksellään kaikin tavoin osoittaa, ja sinä et sitä arvosta, vaan vaadit tavaroita vakuudeksi, niin ei taida mies kauan moista katella.
      Okei, vastaat varmaan, että arvostat, mutta mies ainakin saa sellaisen kuvan, että hänen rakkautensa ei yksin riitä.
      Tottakai pikku yllärit ovat kivoja, mutta eivät tosiaankaan ole mitään hyvän suhteen "sinettejä".
      Olet pilaamassa muuten hyvän suhteen ja vähän kuulostaa, että aikaisemminkin suhteesi ovat kaatuneet tähän samaan mahdottomuuteen.

Vika on sinussa itsessäsi.

• toisiiiiinaan

onhan sitä mukava saada toisinaan yllätyksiä mieheltä. vaikka arvostan häntä ja rakastan. ei lahjoilla tarvitse vakuutta mitään, mutta ehkä mukavia piristeitä. itse ostan aina syntymäpäivälahjat yllätyksenä. mutta ei se mikään ongelma minulle ole vaikka en saa yllätyksiä.

• Nainen 31v.

Tuota noin... Aika suoraa tekstiä, että vika olisi minussa itsessäni. Ja vastaus erään vastaajan kysymykseen, kyllä! Minä huomoin miestäni erilaisilla yllätyksillä jopa näiden muutaman kuukauden aikana ja hän on ollut erityisen mielissään aina. Arvasin, että joku vetää maissin nenuun tuosta jutusta, mutta haluan vähän selventää tätä asiaa niin ei ole kellään enää marisemista. Joku vastasikin tuossa hyvin, että vaikka arvostaakin "vain" toisen rakkautta, niin silti on ihan mukava joskus saada jotain yllätyksiä ja jotta nyt kukaan ei luule minua rahanahneeksi naiseksi, niin minulle riittäisi vaikka vessapaperiin kirjoitettuna rakastan sinua aamulla keittiön pöydällä!=)))) Eli pientä yllättämistä, rakkauden tunnustus sellaisella tavalla mitä ei osaa odottaa. Asia mikä saa hymyilemään. On varmasti jokaisessa pitkässäkin parisuhteessa tarpeen. Enkä usko, että olen todellakaan ainut joka näin ajattelee.

Olen myös huomioinut aiempiakin miehiäni, suhteet ovat kaatuneet muihin juttuihin...

Nainen 31v, alkuperäinen kirjoittaja

• Santra

Mullekin kelpaisi oikein hyvin hellittely ja suukottelu. Tai että sanoisi rakastavansa mua. Joten, ei kannata valittaa. :)

• jankuttaa

Pilluun kyllästyy ja jos vielä jankuttaa -- niin good bye !

• Heppu

Ei kyllästy.jos niin lainaa vieraan luo .Vieras antaa pillulle virikettä.Kolmasp paikallaan silloin tällöin.Antaisitko.?

• Unknown.

Mitäs jos puhuisit sen miehes kanssa asiasta. Olet kyllä aika vittupää, jos suhde menee poikki satunnaisten kukkakimppujen ja korun saamattomuuden takia. Herätys nyt nainen!

• Nainen 31v.

Ollaan kyllä juteltu asiasta ja jos olisit huolella lukenut ensimmäisen kirjoitukseni, niin olisit sen huomannu. Musta on aika rajua miten lähdette haukkumaan mua "vittupäiksi" sun muiksi. Enhän mäkään teitä hauku, jos te ootte eri mieltä mun kanssa??? Olisi kiva kuulla myös toisenlaisia mielipiteitä asiasta.

Ja se joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, niin rohkenen olla tuostakin eri mieltä. Olen kuitenkin kuullut, että toisenlaistakin on. Onhan naisiakin takuulla erilaisia. Ymmärtäisin asian hyvin, jos minä en huomioisi häntä mitenkään, mutta kun asia ei ole näin. Ja jos nyt luitte ylipäätään tuota minun toista kirjoitusta, niin erittäin mielelläni ottaisin vastaan rakkaudentunnustuksen vaikka vessapaperissa. Ajatus on siis tärkein, ei se minkä arvoinen mahdollinen "lahja" on rahallisesti. Lähinnä kyse on siis siitä, haluaako toinen nähdä vaivaa minun eteeni... Minulle on erityisen tärkeää se, että pystyn ilahduttamaan häntä vaikka vaan ihan pienillä jutuilla. Nytkin olen ystävänpäiväksi suunnitellut hänelle yllätyksen. Että tuskin on kovin "vittupäisyyttä" huomioida toista, vaikkei itseä huomioitaisikaan.

Ja kun puhuin siitä etten tiedä tulevaisuudesta, jos tilanne ei muutu. Se oli vain pohdintaa... syvällä sisimmässäni tiedän, että en voisi häntä sen takia jättää. Rakastan häntä.

Jos voisin saada asiallisia kommentteja ja rohkaisua, kiitos.

Nainen 31v.

• jane
        Nainen 31v. kirjoitti:

Ollaan kyllä juteltu asiasta ja jos olisit huolella lukenut ensimmäisen kirjoitukseni, niin olisit sen huomannu. Musta on aika rajua miten lähdette haukkumaan mua "vittupäiksi" sun muiksi. Enhän mäkään teitä hauku, jos te ootte eri mieltä mun kanssa??? Olisi kiva kuulla myös toisenlaisia mielipiteitä asiasta.

Ja se joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, niin rohkenen olla tuostakin eri mieltä. Olen kuitenkin kuullut, että toisenlaistakin on. Onhan naisiakin takuulla erilaisia. Ymmärtäisin asian hyvin, jos minä en huomioisi häntä mitenkään, mutta kun asia ei ole näin. Ja jos nyt luitte ylipäätään tuota minun toista kirjoitusta, niin erittäin mielelläni ottaisin vastaan rakkaudentunnustuksen vaikka vessapaperissa. Ajatus on siis tärkein, ei se minkä arvoinen mahdollinen "lahja" on rahallisesti. Lähinnä kyse on siis siitä, haluaako toinen nähdä vaivaa minun eteeni... Minulle on erityisen tärkeää se, että pystyn ilahduttamaan häntä vaikka vaan ihan pienillä jutuilla. Nytkin olen ystävänpäiväksi suunnitellut hänelle yllätyksen. Että tuskin on kovin "vittupäisyyttä" huomioida toista, vaikkei itseä huomioitaisikaan.

Ja kun puhuin siitä etten tiedä tulevaisuudesta, jos tilanne ei muutu. Se oli vain pohdintaa... syvällä sisimmässäni tiedän, että en voisi häntä sen takia jättää. Rakastan häntä.

Jos voisin saada asiallisia kommentteja ja rohkaisua, kiitos.

Nainen 31v.

täällä tosiaan hieman kärkkäästi nyt tätä naispoloista arvostellaan, kun keskustelua koittaa saada aikaiseksi. keskustelu oikeasti on asiallista, vaikka olisikin eri mieltä, ei tällaista kuin nyt täällä.parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ja molempien täytyy suhteen eteen myös tehdä. spontaanius monasti saa positiivisen vastaanoton, ja veikkaan että jokaisesta on kiva saada joskus "yllätyksiä", sen rakkaudenkin lisäksi! ja juttu ei mene niin,MIELESTÄNI, että vain toinen osapuoli parisuhteessa koittaa huomioida toisen, ja tehdä sitä työtä mitä suhteen onnistumiseksi vaajitaan...voin kuvitella että nyt minun kimppuun hyökätään, mutta siitä vaan. minä ja mieheni olemme "henganneet" kuusi vuotta yhdessä, ja kesällä on sitten vihkiminen, ja itse olen huomannut hänessä saman, eli kukkakimput ym. ovat TOSI harvassa, mutta osaan olla niistä sitten entistäkin iloisempi. joskus tietty turhauttaa, kun itse tahtoo toista ilahuttaa, pienillä lahjoilla, just niillä pikkuviesteillä ja mitä sitten vielä makuuhuoneen puolella, niin toinen ei "hoksaa", kummoisesti "vastalahjoa"..mutta kuitenkin saan näillä ylläreillä itsellekin hyvän mielen, varsinkin, kun mieheni on ilmaissut pitävänsä niistä, ja kovasti. ja eihän tíetty yllärit olisi ylläreitä, jos niitä jatkuvasti saisi, ja osaisi odottaa jotain joka päivä. mieheni sitten aina toen teolla ylläättää, kun en hoksaa aavistella mitään...miehet nyt yleensä on sellaisia, etteivät kirjottele kirjeitä kuten me naiset, ja ostele hempeitä juttuja..mutta koita sinä jaksaa, kyllä uskon, että miesystäväsi huomioi sinut, kun katsoo ajankohan parhaimmaksi..=) voimia!

• Nainen 31v.
        jane kirjoitti:

täällä tosiaan hieman kärkkäästi nyt tätä naispoloista arvostellaan, kun keskustelua koittaa saada aikaiseksi. keskustelu oikeasti on asiallista, vaikka olisikin eri mieltä, ei tällaista kuin nyt täällä.parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ja molempien täytyy suhteen eteen myös tehdä. spontaanius monasti saa positiivisen vastaanoton, ja veikkaan että jokaisesta on kiva saada joskus "yllätyksiä", sen rakkaudenkin lisäksi! ja juttu ei mene niin,MIELESTÄNI, että vain toinen osapuoli parisuhteessa koittaa huomioida toisen, ja tehdä sitä työtä mitä suhteen onnistumiseksi vaajitaan...voin kuvitella että nyt minun kimppuun hyökätään, mutta siitä vaan. minä ja mieheni olemme "henganneet" kuusi vuotta yhdessä, ja kesällä on sitten vihkiminen, ja itse olen huomannut hänessä saman, eli kukkakimput ym. ovat TOSI harvassa, mutta osaan olla niistä sitten entistäkin iloisempi. joskus tietty turhauttaa, kun itse tahtoo toista ilahuttaa, pienillä lahjoilla, just niillä pikkuviesteillä ja mitä sitten vielä makuuhuoneen puolella, niin toinen ei "hoksaa", kummoisesti "vastalahjoa"..mutta kuitenkin saan näillä ylläreillä itsellekin hyvän mielen, varsinkin, kun mieheni on ilmaissut pitävänsä niistä, ja kovasti. ja eihän tíetty yllärit olisi ylläreitä, jos niitä jatkuvasti saisi, ja osaisi odottaa jotain joka päivä. mieheni sitten aina toen teolla ylläättää, kun en hoksaa aavistella mitään...miehet nyt yleensä on sellaisia, etteivät kirjottele kirjeitä kuten me naiset, ja ostele hempeitä juttuja..mutta koita sinä jaksaa, kyllä uskon, että miesystäväsi huomioi sinut, kun katsoo ajankohan parhaimmaksi..=) voimia!

Kiitos kannustavasta viestistäsi!:) Tuota oikeestaan just peräänkuulutin, että suhteen toimiminen on kahden kauppa ja vaikuttaa, että teidän tilanne on kutakuinkin samanlainen kuin meidän. Ja minä tosiaan osaisin olla onnellinen, jos edes JOSKUS tulisin ihanan romanttisesti yllätetyksi, siitä huolimatta, että itse yllätän häntä vähän väliä... Toivossa on hyvä elää:)

Ja onnea teille, kun ootte menossa naimisiin=)))

Nainen 31v.

• jane
        Nainen 31v. kirjoitti:

Kiitos kannustavasta viestistäsi!:) Tuota oikeestaan just peräänkuulutin, että suhteen toimiminen on kahden kauppa ja vaikuttaa, että teidän tilanne on kutakuinkin samanlainen kuin meidän. Ja minä tosiaan osaisin olla onnellinen, jos edes JOSKUS tulisin ihanan romanttisesti yllätetyksi, siitä huolimatta, että itse yllätän häntä vähän väliä... Toivossa on hyvä elää:)

Ja onnea teille, kun ootte menossa naimisiin=)))

Nainen 31v.

muistutan, omien kokemuksienikin kautta, että miehet osoittavat rakkauttaan ja välittämistään hieman eri tavoilla, hän saattaa ottaa ja tiskata päivällisen jälkeen tiskit, ja ajattelee että sinä arvostat sitä.tai saattaa kolata pihasi lumesta, korjata rikkinäisen cd-soittimesi jne...miehet ilmaisevat itseään enempi käytännön teoin, kuin sanoin tai romanttisin yllätyksin...hänestä tuntuu että voi olla sinulle hyödyksi, ja ilahuttaa sinua auttamisella..varmaan kuulostaa kliseeltä, mutta huomioi tällaiset ja kiitä, kehu..siitä hän saa lisää intoa huomioida sinut, kun huomaa että arvostat hänenkin tapaa huomioida...enhän vain kuulosta joltain psykologilta?! no mutta, toivotan teidän alkaneelle suhteelle onnea, rakkautta ja jaksamista! ei ne romanttisten illallisten ym. puuttuminen tarkoita, ettei hän välittäisi! ;)

• Ronja Quu

"Olen aikaisemmissakin suhteissa kärsinyt samasta ongelmasta" No, voisikohan tästä vaikka vetäistä sellaisen johtopäätöksen, että miehet nyt ovat sellaisia? Yksin saat olla koko loppuelämäsi, jos tuollaisen asian takia miehen lemppaat. Pienet ovat sinunkin ongelmasi, huh huh.

• Paksu Arska

Haluaisin saada naisen palvelemaan itseäni paremmin. Ei tarvi silitellä (muita kuin paitoja, heh) ja siivota, pyykätä, tehdä ruokaa, antaa enemmän rahaa jne. juttuja, joista naiset pitävät, mutta jotka eivät sovi miehille.

• sinulle...

suhteen alkuaikoina miehesi pitäisi näyttää sinulle ne parhaimmat puolensa, (tottakai!) ja jos hän ei edes alkuaikoina sinua huomioi, niin ei tee sitä jatkossakaan!

• Nainen 31v.

Tuota ehkä juuri tarkoitin, kun ihan ekassa viestissä mietin, että mitäköhän tästä oikein tulee... Oot varmaan ihan oikeessa.

• tepa
        Nainen 31v. kirjoitti:

Tuota ehkä juuri tarkoitin, kun ihan ekassa viestissä mietin, että mitäköhän tästä oikein tulee... Oot varmaan ihan oikeessa.

Tuo ongelmasi tuntuu todella pahalle. Kannattaisi hakea ammattiauttajan apua, ja keskustella vaikkapa yhdessä siellä. Se vain on tuurista kiinni, joillakin se elämä on todella kovaa, ja toisilla helpompaa.

• Anselmi 79

Musta naiselle on kiva ostaa lahjoja onhan sitä ystävänpäivä..nimipäivä...kihlajaispäivä..seurusdtelun vuosipäivä..tapaamisen vuosipäivä..ja muutenki voi..mut silti nainen haluu jättää 4 vuoden ja kahden lapsen jälkeen..

• Nainen 31v.

Oon pahoillani, että sinulle on käynyt noin. Minä kyllä osaisin arvostaa tuollaista huomiointia. Toki enhän minä tiiä teidän suhteesta yhtään mitään...

Ja toiselle samalla vastaus, joka sanoi, että nainen oli valittanut saamastaan lahjasta. Minä en valittaisi ikipäivänä! Tosin täytyy myöntää, että romanttinen olen minäkin ja tietysti sellaiset asiat miellyttävät eniten, mutta jos huomaisin, että toinen on ihan täydestä sydämestään ja rakkaudestaan minulle ostanut jotain, niin olisin ikionnellinen=)

Niin taitaa vaan nää mennä, että niin miehet kuin naisetkin on erilaisia. Jokaiselle jotakin...ja jokaiselle joku on sopivin.

Tsemppiä kaikille suhteisiin...

Nainen 31v.

• jhjhjhjh

Exälle yritin aikanaan ostella kaikenlaista, mutta vastaanotto oli aina kalsea. "Tommosenko oot hankkinu. No joo, mut kun tää on vaan tämmönen. Miks sää tän ostit.". Kukat oli ainoa joka kelpasi, mutta jotenkin ne tuntuvat niin lyhytaikaiselta ilolta. Romantiikkaa kaipasi enemmän, mutta ei minusta löytynyt sitä muovisuutta, mitä kaivattiin (haleja ja pusuja kyllä jaoin). Romantiikka oli minulle sitä että hieron hänen selkänsä, tai että käymme vaikka kävelyllä yhdessä. Yllätykset olivat ikäviä, kun ei yllättynytkään iloisesti.

• pörssihai

oltekos huomioinut tätä miestä sillä tavalla.
      Meistä miehistäkin on mukavaa saada yllätyksiä ja lahjoja. Varmasti hänkin sitten sinullekin jotai järjestää. ei kannata jäädä vain odottamaan. mutta taitaa se niin mennä että jos ei niitä lahjoja tapailun alussa tule nii ei niitä ainakaan suhteen pidetessä ala tulemaan

• Nainen 31v.

Muistaakseni oon kirjottanut ainakin kerran jo, että kyllä, minä olen huomioinut ja muistanut häntä yllätyksillä, lahjoilla ja korteilla. Viimeksi nyt ystävänpäivänä...

Nainen 31v.

• Manfred

Jos mies ei osaa hemmotella naistaan, ei ehkä koskaan opikaan.
      Itse en anna lahjoja kenellekään, niiden saaminenkin tekee vain vaivautuneeksi.

Pahinta mitä voit tällaiselle miehelle tehdä, on sanoa että "mikset sä koskaan............", sillä sen jälkeen mies tuntee entistä enemmän itsensä kykenemättömäksi toisen huomioimisessa.

Voihan olla, että miehesikin on yhtä itsekriittinen, että lahjan hankinta on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa ja turhauttavaa, että se jää lopulta tekemättä.

• kuin olet aina halunnut

"Hän on hellä ja ihana mies. Juuri sellainen minkälaisen olen aina halunnut"

"Hän ei ole huomioinut minua tarpeeksi koko tämän suhteemme aikana."

?????

SORRY "Nainen 31v", mutta sinähän paljastat asian ytimen alkuperäisessä viestissäsi, siis minun mielestäni. Hän ei siis olekaan sellainen kuin olet aina halunnut, vaan sinä kovasti haluaisit hänen sellainen olevan. Jos sinä mainitsemasta asiasta teet itsellesi ongelman niin siitä ei kyllä hyvä seuraa.... noh TOIVOTTAVASTI KAIKKI MENEE PARHAIN PÄIN loppujen lopuksi /;) En todellakaan halua maalata piruja seinälle, mutta ajattelinpa vain kirjoittaa muutaman sanan mitä ajatuksia viestisi herätti.

Niin lopuksi vielä, että jos hän kerran muuten kaikin puolin on se mitä olet aina toivonut niin usko vaikka huvikses, että teet ehkäpä elämäsi suurimman virheen jos tälläisesta asiasta teet elämää suuremman ongelman. Aina kun kyseessä on kaksi ihmistä niin näitä asioita on mitä me toisessa haluaisimme muuttaa ja siinäpä se parisuhteen yksi suurimmista haasteista onkin.

M40

• Nainen 31v.

Ymmärrän kyllä, että kun näin pitkä ketju viestejä tulee, niin tulee houkutus katsoa suurennuslasilla tekstejäni;) Jokainen kuitenkin varmaan tajusi sen ytimen, mikä noissa mun teksteissä oli. Eli olen kyllä erittäin tyytyväinen siihen miten hän minua kohtelee (siis tarkoitan hellyyttä ja muuta), mutta olisin äärimmäisen iloinen, jos hän haluaisi huomioida minua joskus jotenkin muullakin tavoin. Ja jos sitä toivoo ja kyselee täällä palstalla, että olisiko jotain hienovaraisia keinoja tuon asian parantamiseen, niin mielestäni en ole mitenkään omituinen ihminen. Tarkoitus ei todellakaan ole sanoa hänelle, niin kuin joku kirjoitti että :"Mikset sä koskaan...". On varmasti naisia, jotka eivät pidä esim. kukista, mutta voisin väittää, että aika monelle tulisi kuitenkin hyvä mieli, jos saisi omalta rakkaaltaan joskus ruusuja? Tulee semmoinen olo, että monen mielestä se on väärin, jos semmosta toivoo??? Miksen saisi toivoa? Olen sanonut hänelle ja toivonkin tosiaan, että jos minä voisin jotain tehdä, että hänellä olisi mukavampi olo, niin sanoisi siitä minulle. Haluan siis ehdottomasti huomioida häntä vähintään yhtä paljon kuin hän minua:)

Että tämmöstä...

Nainen 31v.

• Romantikkoko?

Miehet eivät aina huomaa tekevänsä tällaisia juttuja. Nykyaikana on harmittavasti unohdettu tuo pienten ihanien eleiden tekeminen, ruusu, rasia suklaata ja illalliskutsu; siinä vinkki miehille! ;)

• Nainen 31v.

Juuri niin, ihania eleitä... ei välttämättömyyksiä, ei suhteen edellytyksiä, vaan juuri niitä ihania eleitä. Toisen huomioimista. Kiteytit sen kahteen sanaan, mitä mä oon yrittäny kokoajan selittää=)

Nainen 31v.

• Kokenut

Helli Miestäs hänkin oppii myös sinun hellimisen. Kun anat hellyyttä Miehelles VAADI MYÖS ITSELLES:Käytä runsaasti mielikuvitustasi ja halujasi.Mulla ois paljonkin kerrottavaa ehkä

kuitenkin liian intimiteetti ripaus rivoutta .Olen kuiteskin Mies lausunnon antaja.Elämässäni on ollut vain 2 naista he ovat nauttineet siitä.Toiset sanovat erogeenisten alueiden koskettelun olevan kutittelua tai no jaa.Empä kerro.Olisin heti valmis antamaan naiselle sitä.Vaik olenkin vra.t.u

• Nainen 31v.

Kyllä oon hellinytkin... ja huomioinut. Mutta mielestäni ei ole oikea tapa lähteä VAATIMAAN sellaista toiselta. Oon ajatellut, että se pitää itsestä ja omasta halusta lähteä. Ehket lukenut kaikkia ketjun viestejä. Ei ollut kyse siis ihan pelkästä hellyydestä...

Nainen 31v.

• nainen -58

Minä odotan, että mieheni lakkaisi pitämästä minua kodinhoitajana, kokkina ja siivoojana. Minua ei ilahduta se, että minulla on iso salkullinen koruja, kun minä en tarvi semmoista määrää koruja. Olen sen myös sanonut, vaan ei mene perille. Kukkiakin olen saanut, ihan riittävästi, mutta eipä vie ukko roskia ulos pyytämättä, ei keräile kuivia vaatteitaan kaappiin, ei siivoa ruokapöytää syömisensä jälkeen, ei kiinnosta siivoaminen. Sitten kun mies tekee osuutensa, voin alkaa hemmottelemaan häntä.

• -----28------

Tuli aloittajan viestiä lukiessa mieleen, että meilläkin (yhdessä asutaan) vain mulla on ollut tapana ostaa vaikka tulppaanikimppu toisen synttäreille ja siivota ja kattaa pöydän huolella kynttilöineen jne. Itse en ole kimpun kimppua saanut, ja korkeintaan mies kokkaa välillä äidiltään tuttuja rasvaisia perinnelaatikoita. Synttärilahjaksi sain pari pulloa terveellistä mehua yhteiskäyttöön tietty. Ihan kivaa ja käytännöllistä, mutta en tuntenut oloani kovin imarrelluksi... Minulta odottaa cd-levyä lahjaksi.

Romanttisinta on ollut tuliaisnallet (niitä nalleja on kyllä jo nurkat täynnä) ja kihloihin meno. Sormukset sentään haettiin yhdessä ja käytiin kahvilassa.

• -----28------

Taitaa mieskin ihmetellä mihin on romantiikka kadonnut, kun en ole enää viitsinyt järjestää mitään alkuaikojen kokovartalohierontaa tuoksuöljyineen tm. Nautti oikein kovasti joo ja toivoo varmaan aina lisää... mutta mutta kun eipä ole kuulunut mitään elettäkään mistään vastahellyydestä :( vähän menee yksipuoliseksi. Ihmettelee tosiaan miksei edes huvita, kun pitäs vaan sillon sängyssäkin olla kun häntä huvittaa, ja sitten jos multa jää kesken niin oi voi näytetään vaan surkeeta naamaa ja se siitä. Kun väsyttää.

Hyvältä pitäs näyttää, mutta ite jättää naaman hoitamatta ja kasvattaa mahaa soffalla herkutellen. Kun väsyttää.

Voi että mihin sitä on tullut itsensä laitettua kun yhteen suostui muuttamaan. Muuten sinänsä rakastettava tyyppi, mutta näin tarkemmin ajatellen ehkä _hiukka_ itsekeskeinen.

• puhua

asiasta enää.Voin kokemuksella sanoa, että jos jauhat tuosta samsta asiasat aaina uudelleen, ei se ainakaan silloin sua halua yllättää.Mullakin oli tuollainen periodi kun toivoin yllätystä, ja siihen poikaystäväni sanoi ettei se ole yllätys jos pyydän sitä.Tajusin pitää suuni kiinni ja nykyään saan ihania pikku ylläreitä, tai temme molemmin puolin toisillemme.Viimeksi sain nalle-sukat, ja olin ikionnellien.Joten , te kritisoivat, ei kyse ole välttämättä materialismista!
      t N26

• Nainen 31v.

En olekaan enää pyytänyt tai edes puhunut...odotellut vaan. Turhauttavaa tämäkin, mutta ajattelin just sitä, että kyllä se hänestä itsestään pitäisi lähteä. Minäkin olisin muuten iki-onnellinen nallesukista...Vähänkö olis söpöä, jos saisi mieheltään sellaiset...

Nainen 31v. Ketjun aloittaja...

• anja

ostanut hänelle mitään kaunista ..jospa se herättäisi ajatuksia hänellekin..vaik musta tuntuis aika kurjalta ostaa toiselle vain sen takia että itse sais..en tiedä..olet oikeassa että se saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi kun toinen ostelee kauniita lahjoja.Se on yksi tapa antaa toiselle arvoa, mutta onhan niitä muitakin.Voihan sitä ostaa itsekin itselleen kaunista.Ei sun tartte jäädä ilman sen takia että se toinen ei osaa ajatella sua sillain..jos sulla on joku mitä oikein haluat itsellesi.Näin minäkin teen.Tosin mun mies ostelee mulle koruja joista en ole koskaan kauheesti välittänyt.Mutta olen oppinut pitämään niitä.

• Nimetön

Minä ahdistuisin. Shoppailu nyt ei muutenkaa ole miesten mieleen. Ja kaikenlainen rihkaman ostelu tuntuu tosi lattealta.

Joulu repii aina sisuskalujani, kun kaikki muut tunkee lahjoja joka suunnalta ja itse ei keksi mitään ostettavaa. Kaupoissa kiertelyäkin pidän todella vastenmielisenä ajanvietteenä.

Jos joku emäntä haluaisi venyttää tämän kauhukokemuksen ympärivuotiseksi, niin naisen vaihto olisi melko todennäköinen.

• Nainen 31v.

Mutta kun shoppailu todellakin on hänelle mieleen. Ostelee itselleen joka kauppareissulta jotain, mutta minulle ei...

Ja joku joka kysyi, että olenko ostanut hänelle jotain, olen moneen kertaan jo vastannut, että OLEN. HALUAN ostaa, haluan ilahduttaa, saada hänet hymyilemään pienilläkin jutuilla, yllätyksillä. Rakastan häntä...Minusta olisi kivaa, että minun ilahduttamiseni olisi hänelle yhtä tärkeää.

Ja jos jonkun mielestä on kiva herjata ja pilkata, niin sen kun. Kunhan ei käytä aloittajan nimimerkkiä!Sen verran täytyy olla ihmisessä pokkaa, että voi sentään keksiä oman nimen itelleen. Asia nyt minun mielestäni on keskustelun arvoinen ja se kenen mielestä ei oo, niin jättäköön lukematta, jos ei kiinnosta.

Nainen 31v.

• Nainen 31v.

Pyysin häneltä, että ostaisi minulle auton ja timanttisormuksen. Kumma kun ei niin pientä pyyntöä voinut toteuttaa. Varmaankin nyt jätän hänet, kun ei voinut mulle lahjoja ostaa. Olen pettynyt miehiin. Olette sikoja!

• Oikea Nainen 31v.

Todella fiksua kirjoittaa toisen nimellä...lapsellista.

Oikea ja alkuperäinen Nainen 31v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe