Huomionhakuinen mies. Sillä on tyttöystävä, jota rakastaa, mutta jos joutuu olemaan erossa tästä niin pitää olla joku muu naispuolinen jolta saa huomiota ja ihailua (ei kuitenkaan petä). Ja tällä toisella (huomiota antavalla) naisella sitten leuhkitaan tyttöystävälle (yritetään saada mustasukkaiseksi).
Tunnetteko tyypin?
6
988
Vastaukset
- tuttua
juu, tunnen. olin se, jolta haluttiin sitä huomiota. lähdin sitten tosi kauas.
- tavismies
Tunnen ainoastaan tuollaisia naisia.
- dayum
tunne tuollaisia miehiä
- nähnyt
Nähnyt kyllä tuommoisia naisia, että lässytetään siitä kuinka se ja se mies on niin kiva ja ihq, ja vähän niinkuin "vahingossa" ja siten että kuuluu, sanoisi edes päin naamaa, mutta kun ei. Kaikista paras konsti tappaa kaikki kiinnostus ko. naista kohtaan, en tahdo että mikään suhde missään muodossa on jokin helvetin peli tai kilpailu, oli sitten kyse ystävyydestä tai mistä tahansa.
Yhtään semmoista miestä ei kyllä ole tuttavapiiriin sattunut.- TeaCofe
Koska olen hetero ei tällainen käytös esim. jonkun tyttö kaverini tekemänä hirveästi jaksaisi minua vaivata. Enkä edes tunne yhtään naista joka noin tekisi.
Ei kai joka asiasta tarvitse tehdä jotain sukupuolikysymystä? Jos teitä tällainen vaivaa naisten tekemänä niin siitä voitte esittää kysymyksiä vaikka Naisten logiikka palstalla.
*ittumaistahan se on kuka tahansa noin tekee, mutta kysyn miksi? Jos sinä (mies) tekisit noin tyttöystävällesi jota rakastat niin miksi? - edellinen
TeaCofe kirjoitti:
Koska olen hetero ei tällainen käytös esim. jonkun tyttö kaverini tekemänä hirveästi jaksaisi minua vaivata. Enkä edes tunne yhtään naista joka noin tekisi.
Ei kai joka asiasta tarvitse tehdä jotain sukupuolikysymystä? Jos teitä tällainen vaivaa naisten tekemänä niin siitä voitte esittää kysymyksiä vaikka Naisten logiikka palstalla.
*ittumaistahan se on kuka tahansa noin tekee, mutta kysyn miksi? Jos sinä (mies) tekisit noin tyttöystävällesi jota rakastat niin miksi?Ehkäpä oli vähän vaahtoisesti laitettu minulta, mutta en aivan helposti osaa ajatella noin miehen kannalta tehtynä, mutta olenkin liian suoraviivainen ja töksähtävä persoona. Mutta jos ajattelen asiaa, niin kyllä se sinne huonon itsetunnon puolelle kallistuisi, että haluaisi saada jotain varmuutta asioihin, jollain ylös oloaan, ei se varmaan mitään "kostoa" olisi.
Muttamutta, helvetin huono konsti, eikä varmasti lisää luottamusta suhteeseen, ei se varmaankaan haittaa jos joskus joku tällaista "pistelee", mutta jos tavaksi asti tulee, niin huono, rupeaa kalvamaan kohteenkin itsetuntoa jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684