olen 69-vuotias alkoholisoitunut mieshenkilö ja vihaan kommareita mutta sitten varsinaisenn asiaan
Kävin tuossa pari vikkoa sitten ilotalossa Tallinnan lähellä, ja kun
olin poistumassa sieltä, luokseni tuli juttelemaan todella
kivannäköinen ja nuori (hän 30v)tyttö, joka halusi esitellä
minulle Tallinnaa ja tulla luokseni hotelliin yöksi, siis seuraa
vuorokaudeksi. Pienessä tuiskeessa suostuin 300 euron hintaan
(pyysivät 500), ei siinä rahaa tullut ajatelleeksi. Noh, siitä
lähdettiin kaupunkiin syömään, juomaan ja lepäilemään prameaan
hotelliin. Sanomattakin on selvää kuka maksoi laskut. Sain viikolopun
reissulla palamaan yli 1000 euroa..
Venäläisperäinen tyttö kertoi itsestään (osaa aika hyvin englantia),
oli mennyt naimisiin 23 vuotiaana, eronnut, asuu äitinsä, ja
3 vuotiaan poikansa kanssa, ja on sairaanhoitaja. Meillä oli ihan
mukavaa, ja hän toisteli kuinka pitää minusta ja haluaa poikakaverin
ja lopettaa ilotyttöhommat. Kerroin etten ole rikas, mutta pidän
hänestä. Vaihdettiin kännykkänumeroita, ja luvattiin olla yhteyksissä,
ja hän halusi tulla käymään Helsinkiin luokseni viikonlopuksi. "I love
you" ja "I miss you" etc. viestit sinkoilivat lahden yli.
Lähetin kutsun viisumia varten, ja hänen pitäisi tulla
vieraakseni ensi viikonloppuna. Rahaa lähetin myös postisiirtona
viisumia varten.
Irina on siis tulossa Helsinkiin / vaatimattomaan yksiööni vieraaksi
ensi viikonlopuksi. Ajattelin että opettelen tuntemaan hänet: Haluaako
hän todella olla minun kanssa, vai haluaako hän vain käyttää minua
hyväkseen. Tämän asian kanssa painiskelen päivittäin. Välillä tuntuu
pidän valtavasti tuosta nätistä tytöstä, välillä olen kyyninen ja
varovainen. Onkohan meillä mitään tulevaisuutta?
Voinkohan luottaa häneen? Miten voin testata onko hän tosissaan vai
käyttääkö hän vain minua hyväkseen?
naimisiin vanhoilla päivillä?
8
1583
Vastaukset
- pirzo
naisimmeisenä voin vakuutta että sinua ollaan niinsanotusti vetämässä nenusta. Mutta jos haluat auttaa tyttöä niin mikäpäs siinä. Tiedä vain mikä on pelin henki.
- HERJA
eI TÄNNE ENÄÄN MONEEN VUOTEEN OLE VIISUMIA TARVINNU JOS VIROSTA TULEE.
- haisemaan
Niin kauan kun rahaa löytyy sukanvarresta.
- vastata
Mitenkään aliarvioimatta sinun kykyäsi itse arvioida tilanne.
Mutta kokemuksesta voin kertoa.
Tyttösi esittää sinulle kaikkea hyvää ja rakastaa samantien.(se ei ole minusta edes mahdollista rakastua kehenkään seksin yms. hauskan jälkeen.
Pelkään pahoin että tyttö,nainen haluaa vain kovasti Suomeen ja tietysti huomannut,että olet hyvä Rahasampo,niin olet hanelle oiva "uhri".
Olen pahoillani,että pilaan ihanan haaveesi,mutta sinuna en alkaisi tätä naista hyysäämään.Onhan hänellä lapsikin.Mihin hän joutuisi.
Vai onko naisellesi tärkeämpää sinä ja raha kuin oma lapsensa.
Millaisia sellaiset ihmiset ovat??? - jos läträät viinan kanssa
Aika yksinkertaista. Suhteen tulevaisuus ei voi olla rahasta kiinni, siis jos se on oikea tunteisiin perustuva suhde. Eli kukkaronnyörit tiukasti kiinni vain (mieti etukäteen, miten estät itsesi hyväksikäyttämisen rahan osalta, jos viinapäissäsi tuppaat sellaiset asiat unohtamaan). Ja jos oikein avioitumista ajattelet, niin avioehto kehiin vain, vaikkei sitä mammonaa paljon olisikaan. Mutta turvaamaan sen vähän, mitä on. Jos et kiinnosta tyttöä enää, vaikka valuuttaa olisi tarjolla hänelle vähemmän, olet samalla saanut vastauksesi.
- nimessä
Älä vaan mene lankaan´,nuo ovat niitä naisia jotka putsaavat vain miehen omaisuuden ja samalla saavat mahdollisuuden rantautua suomeen ja jonkin ajan kuluttua haluaan erota ja vaihtaa uhria.Vaikka hän olisi viimeinen nainen maanpäällä älä tee sitä virhettä että alat vehtaamaan hänen kanssaan.
- kuka
-69 vee alkohlisotinut mies pystyisi edes kirjoittamaan tuolla tavalla!! Toisaalta ihan hauska vitsi, toisaalta kunnon rasismia. Niinhän ne kaikki virolaiset naiset on kiinnostuneita suomalaisista juopoista..
- kun se nainen
saapuu luoksesi niin nussit* hakaat sitä kuin korppi kalasäkkiä 3-6,kertaa joka yö 6,päivää
viissa 1,päivän löepäät ja toinen viikko heti perään.
jos tämän kaiken jälkeen nainen sanoo rakastavansa sinua niin ota siitä muija,,,on se parempi kuin Suomi-ämmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889