"Naisiin kohdistuva väkivalta on ihmisoikeusloukkaus. Vastuu väkivallan estämisestä, uhrin suojelusta ja tekijän rankaisemisesta kuuluu valtiolle."
ALLEKIRJOITA VETOOMUS PÄÄMINISTERI MATTI VANHASELLE
Vaadi Suomen hallitukselta tehokasta toimintaohjelmaa naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämiseksi, voimavaroja ohjelman suunnitteluun, seurantaan ja toteuttamiseen sekä koordinaatiovastuun määrittämistä selkeästi yhdelle taholle.
ALLEKIRJOITA, TEE PÄIVÄN HYVÄ TYÖ MEIDÄN KAIKKIEN VÄKIVALTAA KOKENEIDEN NAISTEN PUOLESTA
http://www.jokuraja.fi/
LUE TÄMÄ
3
731
Vastaukset
- sekin
tärkeää, että valtio ja virkavalta suojelee väkivallan uhreja. Mutta käytännössähän se on ihan turhaa. Kun ukko hakkaa vaimoa kotona niin ei se paljon auta vaikka vaimo tietää, että kyllä valtio puolustaa minua. Ei edes virkavalta ehdi siihen kun jo naama on tohjona.
Hei herätkää ihmiset ja katsokaa peiliin. Mikä apu sieltä eduskunnan mäeltä ennättää korpikuusen juurelle, ei sitten mikään. Kyllä meidän on mentävä itseemme ja alettava olemaan niin arvokkaita ettei meitä hakata, alisteta, eikä raiskata ei fyysisesti, ei henkisesti eikä energisesti.
Olen itse aikoinaan kärsinyt isäni ja ensimmäisen mieheni väkivallasta, mutta kun heräsin ja totesin että nyt se loppu, ei ole sen jälkeen noussut yksikään sormi minua vastaan. Isäni voi huonosti ja loppujen lopuksi teki itsemurhan ja x-mieheni löysi uusia hakattavia..mutta minä pelastuin vain päättämällä itse ettei minua enää hakata. - asdasda
Hyppiny vieraissa? Ainaskin 7 päivää -lehdessä oli artikkeli jossa tuommoista väitettiin.
No mä en sitä linnunpelätintä äänestäis kuitenkaan.- pöllö
Onkohan vieraissa käynti hieman eri asiassa kun se että jotkut Mikki Hiiret hakaa naisia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474