Nyt aloitin laihiksen tosissani, eilisen ja tämän päivän olen laskenut painonvartijoiden pisteitä ja harrastanut liikuntaa. Mutta silti minulla on pelkoa, että jos TAAS epäonnistun, jaksanko yrittää enää uudelleen, kannattaako se enää kun nytkään ei onnistu? Motivaatio olisi nyt kova ja toisaalta on tunne että NYT MÄ ONNISTUN mutta silti on tuo pelko... millä sen pelon saisi pois? Onko kellään vastaavia kokemuksia? Haluan tottakai että paino putoaisi hitaasti jotta pysyisikin poissa.
tahtoisin onnistua
1
332
Vastaukset
- rauhassa
vaa alottelet. Lasket vaa pisteitä ja harrastat liikuntaa kohtuudella, eli jos et enne oo paljoo harrastanu ni älä nytkää ota mitää liian tiukkaa treeniohjelmaa. Pikkuhiljaa vaa lisäät liikuntaa päiväohjelmaa. Käy vaa´assa vain kerra viikossa, samana viikonpäivänä samaa kellonaikaa.
Jos tulee repsahdus ni unoha se ja jatka taas pisteitten laskua, niiku mitää ei ois tapahtunukkaa.
Mie oon nyt laskenu pisteitä 3 vk, huomenna punnituspäivä. Viime torstaina oli paino puonnu 4,5 kg. Nestettähä se nyt vielä on mut huomenna on "jännä" päivä ku en nii hirvee tarkkaa niitä pisteitä kuitekaa laske. Mut ne kilot tai vaikka ees puolikas jotka on lähteny on pois urakasta. Suunta ku on alaspäi ni voi olla ihan hyvillä mielin.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708