Herne nenässä?

tytteli

Olen töissä palvelualalla. Liikkeessämme käy söpö lähettimies. Olen törmännyt häneen parissa paikassa työpaikan ulkopuolella, mutta ujoudestani johtuen, en ole uskaltanut hänelle moikata. Nykyään hän tulee liikkeeseemme ja katsoo vaikka kattoon, ettei tarvitsisi minua tervehtiä edes työpaikalla, jossa minä puolestani olisin halunnut koittaa hyvittää aikaisempaa käytöstäni. Tilanteet ovat välillä jopa koomisia, hänen tehdessään kaiken, ettei minuun päin tarvitsisi katsoa.

Tiedän, että olisi pitänyt tervehtiä jo alun alkaenkin, mutta en kerta kaikkiaan rohjennut (hän on mielestäni söpö). Ihmettelen vain, että miten ventovieras ihminen/mies voi vetää sellaiset herneet aikaisemmasta moikkaamattomuudestani, ettei anna enää myöhemmin mahdollisuutta parantaa tapojaan?! Ja kun syykään ei ole mikään leuhkuus, vaan ujous!!

Eikö herneiden veto ollutkaan naisten juttu?!?

9

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meppuFIU

ovat miehelläkin! Kerroppa hänelle oikea puoli asiasta ...sen tairat olla hänelle velkaa?!!! Sekä kyllä se hyviin tapoihin on tervehtiä niitäkin jotka teitä palvelee.:-(

• hiph

jos seuraavan kerran kun tulee ja kattelee kattoon tai muualle ihan vaan pokkana itse ääneen tervehdit :D Ei se ensimmäisenä välttämättä sitä katsekontaktia tarvitse, riko jää ekaks :)

• tytteli

En oikein näe häntä kuin sen hetken verran, joten selityksille ei ole aikaa. Olisi noloa huudella perään ja selitellä ventovieraalle jotain tollasia..

Tiedän tiedän, olisi pitänyt tervehtiä alunperinkin...

• tytteli
        hiph kirjoitti:

jos seuraavan kerran kun tulee ja kattelee kattoon tai muualle ihan vaan pokkana itse ääneen tervehdit :D Ei se ensimmäisenä välttämättä sitä katsekontaktia tarvitse, riko jää ekaks :)

Olen varattu, enkä aio häntä alkaa iskemään.. Mutta söpöys saa hämilleen siitä huolimatta (ihminen se nainenkin on!!)

:D

• hiph
        tytteli kirjoitti:

Olen varattu, enkä aio häntä alkaa iskemään.. Mutta söpöys saa hämilleen siitä huolimatta (ihminen se nainenkin on!!)

:D

..eihän se moikkaus sitä iskemistä tarkoitakaan vaan ihan vaan se, että jos tuollainen "kattoon katsominen" etc. häiritsee niin voihan sitä itse moikata ilman että toinen edes katsoo :)

• tytteli
        hiph kirjoitti:

..eihän se moikkaus sitä iskemistä tarkoitakaan vaan ihan vaan se, että jos tuollainen "kattoon katsominen" etc. häiritsee niin voihan sitä itse moikata ilman että toinen edes katsoo :)

Mutta ujouteni ei ole hävinnyt, vaikka täällä asiasta kirjoitankin...

• auttaa!
        tytteli kirjoitti:

Mutta ujouteni ei ole hävinnyt, vaikka täällä asiasta kirjoitankin...

Jos minua rupee jokin asia oikein kovasti ujostuttaan, niin otan vähän kossua taskumatista. Se auttaa kummasti! Kokeile vaikka!

• Unholy.

Sä tuskin tiedät, että se on siitä vetänyt herneet nenään. Kaikista ei näes ole pakko pitää. Olit sitten vaikka kuinka sievä lutka tahansa, niin ymmärrä, ettei kaikki sinustakaan pidä!

• tytteli

No vaivautuu.. Näes vastaamaan.

a) Olet oikeassa siinä, etten tiedä syytä hänen käytökseensä, mutta se olisi todennäköisin? (Ainakin normaalien ihmisten kesken). :D

b) Usko pois että ymmärrän etteivät kaikki minusta pidä, vaikka olenkin varsin "sievä lutka", ehkä juuri siksi. Yleensä ikävä käytös on ominaisempaa naisilta, ei miehiltä -eikä tässäkään kohtaa voi yleistää, mukavia naisia on pilvin pimein.

c) Mikä se sinun ongelmasi on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe