Mä oon tiennyt jo aika alusta asti (1 vuosi kimpassa) ettei tää mies ole mua varten. Ollaan ihan eri tasolla henkisesti ja niin monet asiat häiritsee jo nyt. Mies sai kuitenkin puhuttua mut kihloihin 3 kuukauden jälkeen. Se oli virhe, isolla veellä. Aikunen ihminen ja noin hölmöilin!!
Nyt tuntuu vielä vaikeammalta erota. Mies suunnittelee yhteen muuttoa ja painostaa hakemaan isompaa asuntoa. Suunnittelee yhteisen auton ostoa ja asuntovaunua ja venettä. Näistä on puhunut jo koko vuoden ajan. Miks en osaa tehdä tästä loppua. Olen eronnut ennenkin, omasta aloitteestani ja hyvin on mennyt mutta mikä nyt sitten vaivaa. Tiedän että mies odottaa todellakin että tämä suhde kestää ja tuntuu vaikealta loukata ja lopettaa suhde. Mulla on hyvä elämä lasteni kanssa, asiat ja talous kunnossa. En rakasta tätä miestä, itseasiassa en edes aina pidä hänestä. Hänellä on röyhkeä ja ylimielinen käytös, entinen koulukiusaaja joka tuntuu vieläkin olevan sillä tasolla. Haastaa riitaa muiden miesten kanssa ja haluaa pihalle tappelemaan (varsinkin mun tuttavien kanssa). Ihailee varakkaita ystäviään ja kertoo heidän talojensa neliöt ja hinnat, autot ja muut. Siis ihan eri planeetalta kuin mä. Ja ikää on päälle 40! Mutta miks on niin vaikeeta erota, onko tää nyt semmonen psykopaatti josta puhutaan?
MÄ EN PYSTY LOPETTAAN!!
6
1291
Vastaukset
- siili-77
Minulla on vähän samanlainen tilanne, vappuna tulee vuosi yhdessä jos tulee...
Emme ole kihloissa, mies on kyllä vihjaillu, että voisimme mennä. Hänellä on viisi vuotias tyttö joka pitää minusta paljon, minulla ei ole lapsia. Mies ylistääkin monesti kuinka lapsi pitää minusta ja minä olen hyväksi lapselle jolla ei ole juurikaan pysyviä ihmissuhteita... arg! Välillä ahistaa niin että itku tulee, en tiedä mitä tehä.
Mies on todella mustasukkainen, soittelee koko ajan, emme asu yhdessä, mutta hän auttaa paljon vanhempieni yrityksessä, eli lähellä heitäkin. Hän puhuu usein toisista alistavaan ja vähättelevään sävyyn, haukkuu minulle muita ja heidän tekemisiään. Joka päivä ja useaan otteeseen hänellä on vain pahaa sanottavaa jostakin, kamala stressi iskee ku kuuntelee. Tytön äidin kanssa hän ei tule toimeen, ovat vuorotellen haastamassa toisiaan käräjille, mies käy usein sossussa valittamassa lapsen hoidosta, huutavat toisilleen lapsen kuullen yms. Ovat kuitenkin eronneet jo kolme vuotta sitten.
Ahistaa, voi olla, että roikun vain siksi hänessä, että haluaisin jo oman perheen ja lapsia, välillä näen hänessä vain hyvät puolet. Hän on ahkera ja rakastaa minua.
En osannu kyllä olla sinulle avuksi.. Tuli halu purkaa omaa sydäntä kun luin sinun tarinan. - että hän
on psykopaatti, sitä sanaa käytetään liian laajaisesti vähän kuin kaikki muut psykologiset ilmaisut. Jätä diagnoosi ammatti ihmisilleen Paha sanoa tätä, mutta tämä miestyyppi on varman sellainen miestyppi joka sinä alussa tunne vetoutus kohdan. Miettikää jos sun entiset on ollut vähän samanlaiset luonne. Jos se on näin, sitten sinua varmaan tiedä tulevaisuuteen millainen miesluonne sua ei pitäis tuntuu vetoutumus kohdan.
- N40
Olen kyllä sitä mieltä, että ehdottomasti pitää tehdä suhteesta loppu, jos tunteet ja ajatukset toista kohtaan ovat tuollaisia. Jos ihmiset ovat ihan eri aaltopituudella ei se suhde kuitenkaan kestäisi. Miksi pitäisi itsensä tuomita johonkin perhehelvettiin, mitä elämä ehkä vielä tulisi olemaan huonossa suhteessa. Ja lastenkin takia.
Ette onneksi ole vielä kovin kauaa seurustelleet, ja jos nyt tiedät ettet halua elää hänen kanssaan pistä poikki, tavalla tai toisella. Ja tee se niin, ettei miehelle jää mitään epäselvää käsitystä asiasta, ellet halua että hän jää roikkumaan perääsi useiksi kuukausiksi tai piinaamaan muulla tavalla.
Älä pilaa omaa hyvää elämääsi ja lastesi elämää kenenkään takia, jota et edes rakasta. Nyt vain alat toimimaan.
Ja olen itse myöskin kokenut samantapaisen tilanteen, ja olen myöskin katunut raskaasti jälkeenpäin.
Sinun ei olisi pitänyt edes ikinä mennä suhteeseen tuon miehen kanssa. Viimeistään nyt on aika tehdä se lopullinen ratkaisu eli erota hänestä. Tee loppu hänen yksipuolisista haaveistaan mitä pikimmin. Toivotan sinulle rohkeutta, vain sitä vaaditaan.
Enemmän miestä loukkaat (ja itseäsi) jatkamalla suhdetta. Toimi pian. - ,.......
sama tilanne. Mieheni ei tosin ole paha eikä ilkeä, Olen vaan rakastunut toiseen mieheen ihan koko sydämelläni. Olen yrittänyt jättää miestäni monta kertaa, mutta kun hän alkaa itkemään ja anelemaan, perun puheeni. Mun vanhemmat tykkää siitä varmaan enemmän kuin minä, eikä sekään tee asiasta helpompaa. Mun vanhemmat taitaa soitella sille enemmän nykyään kuin mulle. Yhdessä oltu pari vuotta ja asuttu melkein koko aika yhdessä..
- ...ja kerro!
Tuskin hän mikään psykopaati sentään on...
Ja vielä vaikeammaksi kaikki käy, kun annat toisen suunnitella ja unelmoida yhteisestä tulevaisuudestanne lisää ja lisää ja lisää...
Avoimuus ja rehellisyys!!! Minne ihmiset ovat ne unohtaneet?!? Kerro ja puhu. Lopeta toiselle vaikeneminen. Et tee häntä kohtaan oikein tuolla tavalla. - Kokenut
todellaakaan rakasta miestäsi ja etkä pidä hänestä, niin kerää rohkeutesi ja pistä suhteelle piste. Teet itsellesi ja hänelle hallaa.
Lukemani kuulosti niin tutulle. Lähes vastaava tilanne oli itselläni. Kärsin siinä suhteessa. En ollut onnellinen. Itse keräsin rohkeutta vähän reilun vuoden ja lopetin suhteen. Nyt on hyvä. Sanon sinulle, et älä jatka jos tuntuu noin vaikeelta. Et ole onnellinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494