Louis vuitton replica

lvfreak

tietääkö kukaan mistä suomesta löytyisi Louis Vuittonin väärennöksiä?? monilla niitä on enkä usko että nuoret ostavat oikeita tai että kaikki ovat ostaneet omansa matkoilta (esim. turkista).. jos muitakin väärennöksiä löytyy täältä suomesta, kertokaa ihmeessä :P kiitos

30

8425

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle.

      Et kai nyt sentään ole ostamassa kopiota, jonka ostajana olisit rikollinen ja tukisit orjakauppaa, rikollisuutta, sortaisit ja ainakin välillisesti halveksisit käsityön ammattilaisia. Feikin ostaminen syö myös verorahoja ja laillista työvoimaa.

      Vuitton-laukku on aina sijoitus, joka kannattaa. Laukut tehdään kokonaan käsin aidosta nahasta (lukuunottamatta joitain malleja) ja niissä yhdistyy historia, ajattomuus, kestävyys ja tyylikkyys. Laukut kestävät kymmeniä vuosia ja voit vaikka antaa Vuittonisi joskus omalle lapsellesi.

      Vuitton-laukut lähtevät noin 500€:sta ylöspäin ja 1000€:lla saat jo oikein ihanan ja tilavan laukun!

      Hinta ei missään tapauksessa ole paha, jos ottaa huomioon:

      - laukut tehdään korkealaatuisista materiaaleista
      - laukut ovat käsityötä
      - ne tehdään Vuittonin omissa workshopeissa Ransakassa, Espanjassa ja Yhdysvalloissa
      - tekijöinä alan huiput käsityö- ja nahkamestarit
      - laukut ovat erittäin kestäviä ja laadukkaita

      Miksi muuten haluat ostaa kopion? Jos tykkäät laukuista todella miksi et haluaisi aitoa? Ei varaa? No jos mietit mitä kopion ostaminen tarkoittaa, niin eikö olisi parempi vain jättää ostamatta? Haluatko antaa kuvan, että olet rikas? Jos näin on, niin olet hyvin itsekäs.

      • en ymmärrä...

        Oot kyllä aivan kauhee valittaan jos joku ostaa feikin. Oot kyll kirjoittanu ton saman joskus muulloinki. Tallentanu varmaan koneelles, että saat laittaa sen aina tänne ku joku haluu ostaa feikin tai ees puhuu niistä!! voisit hävetä!!!


      • hei haloo
        en ymmärrä... kirjoitti:

        Oot kyllä aivan kauhee valittaan jos joku ostaa feikin. Oot kyll kirjoittanu ton saman joskus muulloinki. Tallentanu varmaan koneelles, että saat laittaa sen aina tänne ku joku haluu ostaa feikin tai ees puhuu niistä!! voisit hävetä!!!

        onko pakko olla lv?

        kalvin clainin AIDON saa 80€ stockkalta!


      • Anonyymi
        en ymmärrä... kirjoitti:

        Oot kyllä aivan kauhee valittaan jos joku ostaa feikin. Oot kyll kirjoittanu ton saman joskus muulloinki. Tallentanu varmaan koneelles, että saat laittaa sen aina tänne ku joku haluu ostaa feikin tai ees puhuu niistä!! voisit hävetä!!!

        faxxx


      • Anonyymi

        märise märise wieweri


      • Anonyymi
        hei haloo kirjoitti:

        onko pakko olla lv?

        kalvin clainin AIDON saa 80€ stockkalta!

        noin sanoo köyhä


      • Anonyymi

        Tapa ittes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa ittes

        Mad?


    • Ei liity palstaan!

      Todellisiin muoti-brändeihin ja ylipäätänsä todelliseen muotiin ei liity millään lailla mitkään feikit! Siis käsittämätöntä! No huhhuh...

      Jos muitakin väärennöksiä löytyy täältä Suomesta? Siis et voi olla tosissasi?

      Muun muassa sinun kaltaistesi takia maailma on huonompi paikka elää.

      • Anonyymi

        llololollololol


    • Neuvo!

      Osta aito.

    • ei voi olla

      itsellä ei ole vuittonia, mutta en kyllä sentään feikkiä lähtisi ostamaan. en suosittele.

    • mutta että

      feikkiä täällä tiedustelet? kannattaisi ennemmin keskittää ajatukset johonkin vähän tärkeämpään.

      mutta luulenpa, että viestisi oli provo.

      • kamu

        ei kannata ostaa veskaa jota kaikilla teineillä on. feikin erottaa niin helposti että siinä ei edes ole mitään tyyliä tai hauskuutta. jos sinulla ei ole rahaa osta joku muu merkki onhan niitä 30 ylöspäin ihan merkkejäkin tosin kangasta. jos ei ole penniäkään ompele ite laukku ainakin se on yksilöllinen ja kellään mulla ei ole samalnaista se on parempi kun feikki joka kaikilla muilla on.


    • kkkkk

      katsele huuto.netistä

    • high fashion freek

      Jos et ole köydä teinixi (13-16v),
      niin sulla on todella huono maku jos LV:n feikit
      meinaat laittaa ;)

    • vain freak

      ja paljon muutakin vähemmän maarittelevaa.

    • lvfreak

      feikin ostaminen on tietysti huono juttu, mutta 100 ja yli 100 ihmisiä kulkee päivittäin vastaan kaupungilla feikki Louis Vuittonit kädessä.. joten jos ostaisin, kukaan ei enää tiedä että se on aito, laitan rahani johonkin jota luullaan 100 % varmuudella feikiksi.. koska suoraan sanottuna luuleeko joku jos näkee kaupungilla 17 vuotiaan "nuoren" että hänellä olisi AITO Louis Vuitton..

      • 17-vuotias

        Minulla on lahjaksi saatu aito uitton-laukku, ja kyllä sen aidoksi jokainen esimerkiksi koulussani tunnistaa. Koulussa monille muillakin vuittonit - mutta päivän selvät feikit.


    • lvfreak

      onhan se ihan hienoa saada näinkin "kannustavia", hienoja ja monipuolisia vastauksia.. useimmat tosin eivät vastanneet itse kysymykseen.. feikin ostaminen ainakin esim. Turkista ja muista samantapaisista maista feikin ostaminen ei tietääkseni ole edes kiellettyä, sen maahantuominen kai on, siis tänne suomeen.. Italiasta ja Ranskasta saa sakkoja jos ostaa feikkejä, mutta Turkin päämyyntituote näyttää olevan feikkituotteet. Samoin kaverini osti kosovosta Dolce & Gabbanan vyön.. 3 euroa maksoi kyseinen... ja kun satuin kerran lukemaan lehdestä että Pradan suunnittelija on suunnitellut omasta mielestään RUMIA vaatteita niin miksi hän olettaa saavansa niistä rahaa... itse aikasemmin en ollut kiinnostunut lainkaan feikeistä, mutta kun huomasin että lähes kaikilla nuorilla on sellainen ja oikeasta kukaan ei usko sen olevan oikea, päätin laittaa rahani johonkin joka on suomen maahan sopiva.. no kyllä kommunisteja saa muullakin tapaa.. esim. ajamalla mersulla, mutta täysin kateelliset ihmiset saa pois kimpusta kertomalla laukun olevan feikki :)

    • rambo2

      Ihmiset ovat pässejä kun moralisoivat teikäläistä kun haluat ostaa feikkilaukun.. So what? Kukin tallaa tyylillään! Ja jos näillä aidonkannattajilla on todella varaa 1000€:n LAUKKUUN, niin kaikessa rauhassa. Voi sitä olla tyylikäs edullisemminkin. Jos lähetään perusteleen feikin ostamista rikoksena niin moro. Joku hiton laukku ei vie vankilaan eikä mun päähän ainakaan synnytä omantunnon tuskia. Eri asia jos haet niitä rekalla ja myyt sitten aitona..voihan kuukkeli että ihmiset on NAURETTAVIA!

      • kamu

        eiko feikin ostaminen muuten ole laitonta? ainakin ulkomailla saa sakot jos ostaa feikkiä


      • Rocky 3

        "Jos lähetään perusteleen feikin ostamista rikoksena niin moro. Joku hiton laukku ei vie vankilaan eikä mun päähän ainakaan synnytä omantunnon tuskia. Eri asia jos haet niitä rekalla ja myyt sitten aitona."
        Huh huh! Toivottavasti yrität provosoida ja täältä ei oikeasti löydy noin ajattelevia suomalaisia.
        Eipä se feikki välttämättä vankilaan vie..Harmi vaan, että niitä feikin omistajia on joka kaupungissa ja paljon.
        Jos esim 100 000 feikkituotteen ostamista harkitsevaa, tyytyisi osaansa ja ostaisi feikin sijasta 30 euron arvoisen aidon tuotteen suomalaisesta kaupasta.
        Tuloksena olisi 540983 euroa tuloa valtiolle pelkästään arvonlisäveroina. Sen lisäksi tietysti yritysten voitostaan maksamat verot, työllistävä vaikutus jne.
        Se saattaisi jo näkyä Rambo2:n hyvinvoinnissa, ainakin välillisesti.
        Eli kyllä moralisoinnissa on niin kauan järkeä, kun kansalaiset vaativat lisää palveluja ja veronalennuksia.


      • lvfreak
        Rocky 3 kirjoitti:

        "Jos lähetään perusteleen feikin ostamista rikoksena niin moro. Joku hiton laukku ei vie vankilaan eikä mun päähän ainakaan synnytä omantunnon tuskia. Eri asia jos haet niitä rekalla ja myyt sitten aitona."
        Huh huh! Toivottavasti yrität provosoida ja täältä ei oikeasti löydy noin ajattelevia suomalaisia.
        Eipä se feikki välttämättä vankilaan vie..Harmi vaan, että niitä feikin omistajia on joka kaupungissa ja paljon.
        Jos esim 100 000 feikkituotteen ostamista harkitsevaa, tyytyisi osaansa ja ostaisi feikin sijasta 30 euron arvoisen aidon tuotteen suomalaisesta kaupasta.
        Tuloksena olisi 540983 euroa tuloa valtiolle pelkästään arvonlisäveroina. Sen lisäksi tietysti yritysten voitostaan maksamat verot, työllistävä vaikutus jne.
        Se saattaisi jo näkyä Rambo2:n hyvinvoinnissa, ainakin välillisesti.
        Eli kyllä moralisoinnissa on niin kauan järkeä, kun kansalaiset vaativat lisää palveluja ja veronalennuksia.

        kyllä se vähän noin on.. jos joku haluaa ostaa niin oma on ongelmansa.. en itseasiassa oikeesti tiiä onko se laitonta esim. Turkissa, tai siis itse niiden myyminen ei taida olla koska muuten niitä tuskin myytäisiin yleisillä toreilla ja kauppapaikoille ym. Mutta maahantuonti taitaa vielä olla vaikkakin sitä tehdään.. Italia ja Ranska ainakin ovat sellaisia maita joissa sakotetaan paljon.. sakkoa voi saada paljon yli tavaran normaalihinnan, siis hinnan aitona...


      • mikä siinä on?
        lvfreak kirjoitti:

        kyllä se vähän noin on.. jos joku haluaa ostaa niin oma on ongelmansa.. en itseasiassa oikeesti tiiä onko se laitonta esim. Turkissa, tai siis itse niiden myyminen ei taida olla koska muuten niitä tuskin myytäisiin yleisillä toreilla ja kauppapaikoille ym. Mutta maahantuonti taitaa vielä olla vaikkakin sitä tehdään.. Italia ja Ranska ainakin ovat sellaisia maita joissa sakotetaan paljon.. sakkoa voi saada paljon yli tavaran normaalihinnan, siis hinnan aitona...

        mikä siinä on että kukaan ei voi suosia laatua? olen itse 19v. poika ja omista aidon louis vuitton messenger pm:n ihmiset jotka huomaavat sen niin katsovat minua kun olisin sen pumminut lahjaksi isovanhemmiltani... todellisuudessa olen hankkinut ise joka helkutin latin. ja tämä että olen nuori mies se lisää katseita jotka ärsyttävät!

        ok. olen nuori! kun vanhempani olivat nuoria ei tällaista ylellisyyttä ollut suomessa. mutta nyt on miksi ei voi ostaa oikeaa vaan pitää suosia piratteja? ok onko väliä näkeekö joku aitouden mutta se että itse tiedät että se on niin se riittäääää...

        itse rakastan laukkuani niin paljon että en raaski olla käyttämättä sitä koko rahan edestä.


      • LV forever
        mikä siinä on? kirjoitti:

        mikä siinä on että kukaan ei voi suosia laatua? olen itse 19v. poika ja omista aidon louis vuitton messenger pm:n ihmiset jotka huomaavat sen niin katsovat minua kun olisin sen pumminut lahjaksi isovanhemmiltani... todellisuudessa olen hankkinut ise joka helkutin latin. ja tämä että olen nuori mies se lisää katseita jotka ärsyttävät!

        ok. olen nuori! kun vanhempani olivat nuoria ei tällaista ylellisyyttä ollut suomessa. mutta nyt on miksi ei voi ostaa oikeaa vaan pitää suosia piratteja? ok onko väliä näkeekö joku aitouden mutta se että itse tiedät että se on niin se riittäääää...

        itse rakastan laukkuani niin paljon että en raaski olla käyttämättä sitä koko rahan edestä.

        Ostin ensimmäisen lv laukkuni 10 vuotta sitten.En ole koskaan edes harkinnut feikin ostamista.Vaikka useilla on feikki niin mulla on hyvä mieli että omani ovat aitoja ja oikeita.Sitäpaitsi ne joilla on aito laukku tietää tasatarkkan kenellä on feikki.Feikit eivät koskaan ole samanlaisia kun aidot.Kun näkee feikin kadulla sitä vaan miettii itsekseen -taas menee joku tossa jo haluaa näyttää ulospäin jotain jota ei pysty koskn olemaan...


      • Anonyymi

        Notämäpä naurettavan iso show jos se on muka kuolemanvakavaa orjakaupan tukemista jos feikin lv tavaran ostaa


    • Anonyymi

      Haisvat ihan silakalle saatana...

    • Anonyymi

      Vitussa hinkattuja

    • Anonyymi

      Lois vittuhun on hyvä tumputhhaa
      t poro on parsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe