Voisiko joku ystävällisesti kertoa kokemuksiaan epilaattoreista. Tuleeko hyvää jälkeä ja onko kovin kivuliasta? MIten kauan karvat pysyy poissa?
Mikä olissi hyvä merkki ja mitä maksaa?
Näin kesän lähestyessä pitäisi sääret saada kuntoon ja olen ylen kyllästynyt sheivaukseen ja vahaus ei ole mun juttu.
Kiitos jos joku viitsii vastata=)
Epilaattori??
5
634
Vastaukset
- Rookie
laitetta eilen elämäni ensimmäistä kertaa.Tulin siihen tulokseen,että sen on kehittänyt joko masokisti tai sitten naisia vihaava mies :)
Ensin nipisteli niin pirusti,mutta iho kyllä turtui siihen.
Bikinirajoihin en ole vielä uskaltanut tuolla kidutusvälineellä koskea..- milla
tuliko sileää jälkeä?
Minkä merkkinen laite sulla on ja paljonko maksoit siitä?
- Lumisade
Hei!
Epilaattorilla "ajelu" sattuu,mut hyvin nopeasti iho tottuu siihen.Itselläni tossa epilaattorissa on tommoinen jäähdytyselementti.Kannattaa suihkun tai saunan jälkeen poistaa karvat,mut ihon pitää olla kuiva.Kosteusvoide auttaa lievittämään ihon ärsytystä.Mulla epilaattori on Philips-merkkinen.Missä päin asut? Olen nimittäin myymässä tuota epilaattoria. (käytetty 2 kertaa).- milla
mitä vikaa siinä on? miksi myyt sen?
- Lumisade
Ei siinä mitään vikaa ole.En vaan ole aikoihin käyttänyt sitä. Ihan normaalikäytännöllä poistan karvat. (vaahto höylä). Mulle voit laittaa viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593