Ja myönnän sen ihan rehellisesti olevani.Elin kolme vuotta suhteessa Turkkil.muslimimieheen.Ja tuon kolme vuotta haaveissani ja pilvilinnoissani elin ja nyt tämän kolmen vuoden jälkeen tämä suomi-neito tuli alas sellaisella ryminällä pää edellä pudoten suoraan tunkiolle hukkuneena.Että tässä sitä suomineidolla onkin tekemistä loppuelämäkseen, kun yrittää tuolta tunkiolta kaivautua maanpinnalle. Kyllä sellaisen opetuksen sain, että jos ei tästä enää helvetti opikseen älyä ottaa, niin voi jumankauta sanon, että nyt sitten on jo korkea aika hoitaa itsensä lataamoon.
Varsinkin vielä kun tämä suomi-neito on jo aikasa elänytkin ja 40 vuotta jo takanapäin.
(en yleistä tätä vain turkkilaiseen muslimimieheen, näin voi käydä myös ihan esim suomalaisen miehen/naisen kanssa.)
Mutta tämä oli vain yksi tosi tarina muiden joukossa.
Tässä taas yksi järjen
11
1496
Vastaukset
- sitä kuuleekin
osipa kiva tietää että mitä sattui oikeen kun niin ryminällä tulit? joskus nämä mukamas petetyt ovat halunneet vaan uskoa niin kovasti että kaikki on ok. vaikka merkit siitä että kaveri on mätä sisältä on ollut näkyvissä jo alusta asti.
Kapakassa on tavattu naimisissa oleva mies ja siitä kaikki on lähtenyt.. Moni suomalainenkin pari on tällanen.- suomalainen nainen
Näin tapahtui: Tapasin tämän turkkil.mieheni tietysti baarissa.Alkuaikoina näimme parin viikon välein ja suhteemme silloin perustui pelkkään sexiin.Hän silloin oli asunut suomessa pari vuotta ja työn perässä tullut tänne.Neljän kuukauden tuttavuuden jälkeen hän lähti kahdeksi kuukaudeksi Turkkiin ja siksi ajaksi suhteemme loppui.Kun hän tuli takaisin, otti taas minuun yhteyttä ja siitä alkoi vakavampi suhteemme.Käytökseltään hän oli hyvä mies, ystävällinen, antelias, kohtelias ym.ja väkivaltaa ei ollut.Mutta kulttuuriero oli todella suuri välillämme.Hän ei liioin käynyt kuppiloissa yksin, eikä minunkaan kanssa.Puoli vuotta sitten,(pienillä aivoillani)rupesin miettimään, ettei kaikki ole ihan niin kuin näyttää olevan ja kyselin, onko hänellä ollut muita minun aikanani.Vastaus:ei ollut.Hänellä oli paljon ongelmia, niin työ-kuin oleskelulupa-asioissa ja niinpä minä(hyvänä suomenkielentaitoisena) autoin häntä näiden paperiasioiden ym.kanssa ja aina valmis kuin partiopoika.Miksi?tottakai siksi kun rakastimme toisiamme ja mitä nyt ei tekisi rakkaansa hyväksi.
Noiden asioiden hoitamiseen meni aikaa ja kauan.Ja minä juoksin virastosta toiseen.(hän mukana).No, puolivuotta sitten kun hälytyskelloni alkoivat soimaan.Niin hiukan "salapoliisina" sain kuin sainkin selville, hänen petturuuden.Yksi syrjähyppy ja seitsemän hyvää yritystä.Ja minä itkujeni jälkeen tietty idiotti nainen annoin anteeksi, kun hän itkien vakuutti oli viimeinen kerta.Ihme asia se, että riitojen aiheuttaja olin aina minä hänen mielestään, joten syrjähypytkin meni minun piikkiin.mutta taas elettiin onnellista aikaa, kunnes kuukausi sitten hän lähti Turkkiin lomalle ja pyysi että odottaisin häntä.Tottakai minä odotin, itsestään selvä juttu.
Eipä kuukauteen tullut kuin kaksi puh.soittoa ja lukemattoman monta textiviestiä hänen rakkaudestaan minuun ja eihän mulla vaan ole muita miehiä ja hänestä tuntuu, että on ollut.Viime sunnuntaina kysyin häneltä, entäs onko hänellä jotain? myönsi olleen.Sanoin hänelle en halua enää nähdä häntä ym.Hän sanoi, ok mutta ollaan ystäviä ja voinko auttaa toi oleskelulupa-asi kun se vielä kesken jäi.....Eli, mitä tästä opin??? Olin helvetin hyvä arkistonhoitaja jolla oli hyvä kokemus lähetintyöstä/tulkkauksesta.Joka uhrasi kolme vuotta elämästään tähän kahteen virkaan, josta palkkakorvausta ei saanut.Mutta hitusen järkeä tallella kun oli, niin älysinpä sitten jättää noi virat ja oleskelulupa-asia jäi kesken. - tai sitten ei....
suomalainen nainen kirjoitti:
Näin tapahtui: Tapasin tämän turkkil.mieheni tietysti baarissa.Alkuaikoina näimme parin viikon välein ja suhteemme silloin perustui pelkkään sexiin.Hän silloin oli asunut suomessa pari vuotta ja työn perässä tullut tänne.Neljän kuukauden tuttavuuden jälkeen hän lähti kahdeksi kuukaudeksi Turkkiin ja siksi ajaksi suhteemme loppui.Kun hän tuli takaisin, otti taas minuun yhteyttä ja siitä alkoi vakavampi suhteemme.Käytökseltään hän oli hyvä mies, ystävällinen, antelias, kohtelias ym.ja väkivaltaa ei ollut.Mutta kulttuuriero oli todella suuri välillämme.Hän ei liioin käynyt kuppiloissa yksin, eikä minunkaan kanssa.Puoli vuotta sitten,(pienillä aivoillani)rupesin miettimään, ettei kaikki ole ihan niin kuin näyttää olevan ja kyselin, onko hänellä ollut muita minun aikanani.Vastaus:ei ollut.Hänellä oli paljon ongelmia, niin työ-kuin oleskelulupa-asioissa ja niinpä minä(hyvänä suomenkielentaitoisena) autoin häntä näiden paperiasioiden ym.kanssa ja aina valmis kuin partiopoika.Miksi?tottakai siksi kun rakastimme toisiamme ja mitä nyt ei tekisi rakkaansa hyväksi.
Noiden asioiden hoitamiseen meni aikaa ja kauan.Ja minä juoksin virastosta toiseen.(hän mukana).No, puolivuotta sitten kun hälytyskelloni alkoivat soimaan.Niin hiukan "salapoliisina" sain kuin sainkin selville, hänen petturuuden.Yksi syrjähyppy ja seitsemän hyvää yritystä.Ja minä itkujeni jälkeen tietty idiotti nainen annoin anteeksi, kun hän itkien vakuutti oli viimeinen kerta.Ihme asia se, että riitojen aiheuttaja olin aina minä hänen mielestään, joten syrjähypytkin meni minun piikkiin.mutta taas elettiin onnellista aikaa, kunnes kuukausi sitten hän lähti Turkkiin lomalle ja pyysi että odottaisin häntä.Tottakai minä odotin, itsestään selvä juttu.
Eipä kuukauteen tullut kuin kaksi puh.soittoa ja lukemattoman monta textiviestiä hänen rakkaudestaan minuun ja eihän mulla vaan ole muita miehiä ja hänestä tuntuu, että on ollut.Viime sunnuntaina kysyin häneltä, entäs onko hänellä jotain? myönsi olleen.Sanoin hänelle en halua enää nähdä häntä ym.Hän sanoi, ok mutta ollaan ystäviä ja voinko auttaa toi oleskelulupa-asi kun se vielä kesken jäi.....Eli, mitä tästä opin??? Olin helvetin hyvä arkistonhoitaja jolla oli hyvä kokemus lähetintyöstä/tulkkauksesta.Joka uhrasi kolme vuotta elämästään tähän kahteen virkaan, josta palkkakorvausta ei saanut.Mutta hitusen järkeä tallella kun oli, niin älysinpä sitten jättää noi virat ja oleskelulupa-asia jäi kesken.no voi sun...olen itsekkin ollut suhteessa ulkom. ja tiedän monia jotka on jopa naimisissa.Kuten sanoit kulttuuriero on yksi syy ja sitten on yksilön oma käyttäytyminen,mutta senhän jo tiesitkin.Suominaiset nyt vaan on niin hemaisevia että kun tullaan tuolta piven takaa valoisaan ja vapaaseen Suomenmaahan niin siinä rupee sokeakin näkemään.Ulkom.kertonut itse että näin on ja ah..naiset niin auliita!!Suomipojan kanssa minulla suhe kesti 19v ja petti sen kun kerkis...mikä muutui kertomuksessani:ei mikään!!
- niinpä niin
Eipä kuukauteen tullut kuin kaksi puh.soittoa ja lukemattoman monta textiviestiä hänen rakkaudestaan minuun ja eihän mulla vaan ole muita miehiä ja hänestä tuntuu, että on ollut.Viime sunnuntaina kysyin häneltä, entäs onko hänellä jotain? myönsi olleen.Sanoin hänelle en halua enää nähdä häntä ym.Hän sanoi, ok mutta ollaan ystäviä ja voinko auttaa toi oleskelulupa-asi kun se vielä kesken jäi.....Eli, mitä tästä opin??? Olin helvetin hyvä arkistonhoitaja jolla oli hyvä kokemus lähetintyöstä/tulkkauksesta.Joka uhrasi kolme vuotta elämästään tähän kahteen virkaan, josta palkkakorvausta ei saanut.Mutta hitusen järkeä tallella kun oli, niin älysinpä sitten jättää noi virat ja oleskelulupa-asia jäi kesken.Toi teidän suhteenne alku oli niin jo suuntaa osoittava, että ei se ois voinut onnistuakkaan. Taikka sitten molempien ois pitänyt olla samaa kulttuuria. Joku turkkilainen mies ei välttämättä loppupeleissä ymmärrä sellasta vapaamielisyyttä eikä kunnioita naista joka heti antaa, vaikka ite heiluis miten sattuu. Jos annoit hänellekin helposti, annat myös muille, niin he sen ajattelevat. Sanotaan että historiasi kertoo sinun tulevaisuutesi ja useasti jos suhde alkaa jotenkin epämääräisesti, kevyesti, se tietää ennenpitkään katkeraa (?) eroa.
- suomalainen nainen
niinpä niin kirjoitti:
Toi teidän suhteenne alku oli niin jo suuntaa osoittava, että ei se ois voinut onnistuakkaan. Taikka sitten molempien ois pitänyt olla samaa kulttuuria. Joku turkkilainen mies ei välttämättä loppupeleissä ymmärrä sellasta vapaamielisyyttä eikä kunnioita naista joka heti antaa, vaikka ite heiluis miten sattuu. Jos annoit hänellekin helposti, annat myös muille, niin he sen ajattelevat. Sanotaan että historiasi kertoo sinun tulevaisuutesi ja useasti jos suhde alkaa jotenkin epämääräisesti, kevyesti, se tietää ennenpitkään katkeraa (?) eroa.
Joo, olet pitkälti oikeassa.Mutta mitä tulee katkeruuteen, niin en ole hänelle katkera vaan olen itselleni katkera ja vihainen ja sen takia vaan, miten helposti olin käytettävissä.Varsinkin kun jo ottaa huomioon 40 vuoden ikäni ja sen etten ihan ole eilisen teeren poika/tyttö.Vaikka ihan oikeesti tuntuukin siltä, että synnyin ilman aivoja.Mutta loppupelissä olen kuitenkin sitä mieltä, että elämä opettaa ja mikä ei tapa,se vahvistaa.Ja tulipahan tämäkin kulttuuri katsottua ja opittua.Ja jos en olisi tätä suhdetta elänyt, niin aika paljosta kokemuksesta paitsi olisin jäänyt.
- muista tämä!
Joo, olet pitkälti oikeassa.Mutta mitä tulee katkeruuteen, niin en ole hänelle katkera vaan olen itselleni katkera ja vihainen ja sen takia vaan, miten helposti olin käytettävissä.Varsinkin kun jo ottaa huomioon 40 vuoden ikäni ja sen etten ihan ole eilisen teeren poika/tyttö.Vaikka ihan oikeesti tuntuukin siltä, että synnyin ilman aivoja.Mutta loppupelissä olen kuitenkin sitä mieltä, että elämä opettaa ja mikä ei tapa,se vahvistaa.Ja tulipahan tämäkin kulttuuri katsottua ja opittua.Ja jos en olisi tätä suhdetta elänyt, niin aika paljosta kokemuksesta paitsi olisin jäänyt.
Toisaalta ei tämän kaveri käyttäytyminen ole mitään tyypillistä hänen kulttuurissaan, voi olla että se on tyypillistä Suomessa asuvalle kurdille(?) ja vaikka en tunne ainotakaan kurdia, tiedän sen että heidän keskuudessaan on tiukat moraalisäännöt noin yleensä.
Joten saatto olla että niemomanaan se kulttuuripuoli oli se mikä jäi sinulle tuntemattomaksi edellenkin... - jäikö jokin osa lukematta k...
muista tämä! kirjoitti:
Toisaalta ei tämän kaveri käyttäytyminen ole mitään tyypillistä hänen kulttuurissaan, voi olla että se on tyypillistä Suomessa asuvalle kurdille(?) ja vaikka en tunne ainotakaan kurdia, tiedän sen että heidän keskuudessaan on tiukat moraalisäännöt noin yleensä.
Joten saatto olla että niemomanaan se kulttuuripuoli oli se mikä jäi sinulle tuntemattomaksi edellenkin...lukisit uudestaan ensimmäisen tarinan, niin huomaisit kyllä kyseisen henkilön laittaneen selvällä suomenkielellä sulkuihin, että HÄN EI YLEISTÄ JA NÄIN VOI KÄYDÄ MYÖS SUOMALAISESSA SUHTEESSA.Kun luet, opi ymmärtämään mitä luet.
Ja hän ei todellakaan viitannut mihinkään rasismiin vaan omaan tyhmyyteensä.Ymmärsitkö?jos, niin helkkarin hyvä. - uudestaan........
jäikö jokin osa lukematta k... kirjoitti:
lukisit uudestaan ensimmäisen tarinan, niin huomaisit kyllä kyseisen henkilön laittaneen selvällä suomenkielellä sulkuihin, että HÄN EI YLEISTÄ JA NÄIN VOI KÄYDÄ MYÖS SUOMALAISESSA SUHTEESSA.Kun luet, opi ymmärtämään mitä luet.
Ja hän ei todellakaan viitannut mihinkään rasismiin vaan omaan tyhmyyteensä.Ymmärsitkö?jos, niin helkkarin hyvä."tulipahan tämäkin kulttuuri katsottua ja opittua"...
No ei ole sussa poliitikon vikaa sillä tämä ylläoleva lause alkuperäisen kirjoittajan tekstissä viittaa kyllä yleistävään asenteeseen ihan selvästi siis..ikävä kyllä. - taasen teille
jäikö jokin osa lukematta k... kirjoitti:
lukisit uudestaan ensimmäisen tarinan, niin huomaisit kyllä kyseisen henkilön laittaneen selvällä suomenkielellä sulkuihin, että HÄN EI YLEISTÄ JA NÄIN VOI KÄYDÄ MYÖS SUOMALAISESSA SUHTEESSA.Kun luet, opi ymmärtämään mitä luet.
Ja hän ei todellakaan viitannut mihinkään rasismiin vaan omaan tyhmyyteensä.Ymmärsitkö?jos, niin helkkarin hyvä.se ei ollut rasistista yleistämistä
vaan yleistäminen tarkoitti tässä tapauksessa sitä että aloittelija yleisti kaiken liittyvän uskontoon...siis vaikka mies olisi kuinka kehunut olevansa muslimi(uskovainen)ei hän sitä ollut käytökseltään.
Eli se ei oikeuttanut häntä itseään sanomaan olevansa muslimi koska teot olivat muslimina tuolta mieheltä kiellettyjä.
Nainen taasen yleisti kaikki islaminuskoiset eli muslimit samaan kategoriaan.Islamissa ja muslimille moinen käytös ei ole sallittua.Eli kyseeseen tulee silloin miehen maantieteellisestä, perheestä ja kansallisesta kulttuurista juontuvat ja ehkäpä persoonastaan johtuvat käytöshäiriöt.Eli jos ei olisi yleistetty olisi puhuttu henkilöstä.Ei muslimista...ym. - vähän selvitystä lisää
taasen teille kirjoitti:
se ei ollut rasistista yleistämistä
vaan yleistäminen tarkoitti tässä tapauksessa sitä että aloittelija yleisti kaiken liittyvän uskontoon...siis vaikka mies olisi kuinka kehunut olevansa muslimi(uskovainen)ei hän sitä ollut käytökseltään.
Eli se ei oikeuttanut häntä itseään sanomaan olevansa muslimi koska teot olivat muslimina tuolta mieheltä kiellettyjä.
Nainen taasen yleisti kaikki islaminuskoiset eli muslimit samaan kategoriaan.Islamissa ja muslimille moinen käytös ei ole sallittua.Eli kyseeseen tulee silloin miehen maantieteellisestä, perheestä ja kansallisesta kulttuurista juontuvat ja ehkäpä persoonastaan johtuvat käytöshäiriöt.Eli jos ei olisi yleistetty olisi puhuttu henkilöstä.Ei muslimista...ym.että jutun alulle panija vain yksinkertaisesti kertoi siippansa olleen turkkilainen.Yhtä hyvin voisi sanoa:seurusteli suomalaisen miehen kanssa jne.,eli kirjoittaja ei viitannut mihinkään rasismiin, ei uskontoon, ei yleistänyt muslimeita.Toi tositarina olisi yhtä hyvin voinut koskea suomalaista miestä.Vain todettu:seurustelin turkkilaisen muslimin kanssa, tai turkkilaisen kanssa.Ja niinkuin kirjoittaja lopuksi laittoi: tämä oli vain yksi tositarina MUIDEN joukossa.
- saivartelua
vähän selvitystä lisää kirjoitti:
että jutun alulle panija vain yksinkertaisesti kertoi siippansa olleen turkkilainen.Yhtä hyvin voisi sanoa:seurusteli suomalaisen miehen kanssa jne.,eli kirjoittaja ei viitannut mihinkään rasismiin, ei uskontoon, ei yleistänyt muslimeita.Toi tositarina olisi yhtä hyvin voinut koskea suomalaista miestä.Vain todettu:seurustelin turkkilaisen muslimin kanssa, tai turkkilaisen kanssa.Ja niinkuin kirjoittaja lopuksi laittoi: tämä oli vain yksi tositarina MUIDEN joukossa.
kannattaa lukea alkuteksti, että tietää mistä kysymys jutussa, tässä tekstin alku oli hyvä, sit juttu lipesi suuntaan ja toiseen,niin kuin usein täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794