uusi suhde

epätoivoinenN

Mulla on yks aika outo asia......
Asun poikaystäväni kanssa yhdessä, mutta meidän suhde on menny niin huonoon suuntaan että tiedän että ero on lähellä. Itse en pysty (en tiiä miks) jättämään ainakaan nyt, mutta tiedän että se päivä tulee että hän jättää. Ehkä pelkään sitä et joutuu olemaan yksin.
Nyt mulla on niin tyhmä kysymys että jos tapaan miehen josta tykkään ja kerron että elän parisuhteessa mutta en varmaan kauan, niin mitä mies ajattelee??? (Tämä nykyinen suhde ei oo enää kun oikea suhde).
Ajatteleeko mies heti että ei kiinnosta kun toi on "varattu" vai jaksaako odottaa......
Vähän sekava kirjoitus mutta toivottavasti saitte selvää..

15

1669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos....

antaisit ajan kulua....keskeneräinen ihmissuhdesotku ei taida olla paras mahdollinen lähtökohta uudelle alulle...

• marjutti

Luulen, että uusi mies ajattelisi, että sinuun ei voi luottaa, kun pidät peliä miehesi selän takana. Jatkat ehkä aina suhteissasi samaa käytöstä? Varmaan saat myöhemmin uesasti kuulla syytöksiä epäluotettavuudestasi.
      Lopeta nyt ihmeessä nykyinen suhteesi, niin voit rauhassa ja puhtaalta pöydältä viritellä uusia suhteita.

• epätoivoinenN

Mä en itsekään ymmärrä minkä takia en pysty siihen :( Ehkä sen takia kun ollaan asuttu yhdessä 7 vuotta. Ja sitten olen niin tyhmä että ajattelen että miten se pärjää ja mitä se ajattelee. Olen umpikujassa enkä ikinä pääse pois!

• utelias veikkonen?

Kuinka pitkään seurustelitte ennen kuin muutitte yhteen?

• epätoivoinenN

kolme vuotta

• kerrallaan

Toisen jättäminen on aina vaikeaa, ja yksin jäämisen pelko normaalia. Kuitenkin olisi reilua lopettaa yksi suhde ennen kuin aloittaa toisen. Uuden miehen voisi olla vaikea kestää eroprosessiasi ja sitä, että vaikka ero olisikin sinulle helpotus, niin luultavasti kuitenkin surisit mennyttä ihmissuhdetta.

Juttele nykyisen miehesi kanssa suhteestanne. Kerro hänelle ajatuksistasi. Onhan hänenkin hyvä tietää, miltä sinusta tuntuu. Olisi epäreilua, että pidät häntä vain hätävarana siihen asti, kunnes tapaat jonkun toisen.

• weg.

Sitten ei kannata tapailla muitakaan miehiä, eikä ainakaan mennä ihastumaan, tai pitämään varalla, kunnes on vapaa. Vähän järkeä... Jos sussa ei ole naista jättämään sitä miestäsi, niin haista sitten paska ja tyydy kohtaloosi.

• kysymys sinulle

ja vaikka muille myös. Kertokaa millainen suhde pitäis olla kun olet elännyt samassa suhdessa että arki tuntuu jo kovasti. Miksi se ei kelpaa enää kun se ei antaa uusrakastumisen tunnee enää. Ei elämä ole kuin julia roberts ja richard gere joku hollywodin pretty woman leffa, ja miksi se pitäs sitten jatkuvasti olla. t. Jätetty 5v suhden jälkeen koska varman tulin tylsä joka ei ymmärtää nykyihmisten levottomuus.

• epätoivoinenN

Minä en pienestä valita. Ei ole kovia vaatimuksia ollenkaan. Suhde on vaan muuttunut niin että ei voida enää keskustella mistään, ei tehdä mitään yhdessä, riidellään ja mies on ilmoittanut että ei halua lapsia sittenkään, ja minä haluan. Mies ei jaksa olla kotona edes illalla koska se huomaa ite että se haastaa riitaa ja on hermostunut.
        Mä en tarvitse mitään erikoista, ihan jonkun tavallisen miehen.............. että sillee.

• ymmärrän
        epätoivoinenN kirjoitti:

Minä en pienestä valita. Ei ole kovia vaatimuksia ollenkaan. Suhde on vaan muuttunut niin että ei voida enää keskustella mistään, ei tehdä mitään yhdessä, riidellään ja mies on ilmoittanut että ei halua lapsia sittenkään, ja minä haluan. Mies ei jaksa olla kotona edes illalla koska se huomaa ite että se haastaa riitaa ja on hermostunut.
        Mä en tarvitse mitään erikoista, ihan jonkun tavallisen miehen.............. että sillee.

silti en voin ravistakaa pois se ajatus että me (nyky ihmiset) "heittää kirves järveen" lian helposti, heti kun alkaa riitaa me luovutan ja ei halua edes hmm suomeksi "work it out". Oli enemmän yleinen kysymys. kiitos :]

• epätoivoinenN
        ymmärrän kirjoitti:

silti en voin ravistakaa pois se ajatus että me (nyky ihmiset) "heittää kirves järveen" lian helposti, heti kun alkaa riitaa me luovutan ja ei halua edes hmm suomeksi "work it out". Oli enemmän yleinen kysymys. kiitos :]

ok, ymmärrän. Tää kuitenkin jatkunut jo oikeastaan vuoden

• ehkä se sitten
        epätoivoinenN kirjoitti:

ok, ymmärrän. Tää kuitenkin jatkunut jo oikeastaan vuoden

ei ole paljon tehdää enää. Itse en voin rehellisesti sanoo että sinua pitäis lopettaa sinun suhde (just siksi että itte tulin jätetty, ja on vaikea ymmärra syyt), mutta ehkä se silti on se ainoa jäljellä kortti. Mutta miteen sitten loppupäätökset tulee, toivotan mun parasta teille molemmille. :]

• nöf
        epätoivoinenN kirjoitti:

"mies on ilmoittanut että ei halua lapsia sittenkään, ja minä haluan"

Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, niin ei siinä paljon vaihtoehtoja ole... Lapsiasiassa kun ei niin vain tehdäkään kompromisseja.

Itsekin olen päätynyt eroon samasta syystä.

• Tulimies

Yleisesti ottaen on varmaan niin että jos toinen vielä seurustelee niin ei taida kiinnostaa, nimittäin selvittämättömät suhteet ovat yleensä kinkkisiä ja vievät aikaa. Ja sitten on sekin vaara että vanha suola alkaa sinua jossain vaiheessa "janottamaan".. Jos itse olisin uuden miesystäväsi tilalla, tuskin valitsisin sinut, ties mitä riitoja siitä koituisi nykyisesi kanssa? Ja onhan vapaitakin tarjolla.

• uusi ihastuksesi

niin todennäköisesti haluaisin sulta vain sitä yhtä asiaa tossa tilanteessa. En voisi ajatella mitään syvällisempää kanssasi koska myöhemmin miettisin kovasti luotettavuuttasi.

Eli, vanhat pois alta, riittävä suruaika ja uutta tilalle. Olet kuitenkin vielä alle kolmekymppinen(?) joten riistaa on liikkeellä sinullekin.

Tietty varmaan ihan ekaksi kannattaa miettiä eikö nyk. suhteen pelastamiseksi todella ole enää mitään tehtävissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4157
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3817
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3338
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3250
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      95
      2243
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2158
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2019
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2009
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1989
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1894
    Aihe