Joo tulipa taas todistettua että seurustelevat kaverit ottaa yhteyksiä vaan ku menee miehen kanssa päin peetä.Hieno homma!Ja sillonki vain minäminäminä...!!Ainiin ku eihän mulla ole elämää niin ei kannata kysellä mitä MULLE kuuluu!Miks kaikki paljastuu niin itsekkäiksi, ite olen kaikkea muuta mut asenteen vaihos kohta paikallaan.Olen itekkin seurustellu aiemmin vuosia mut aina on ystävät ollu kärkipäässä elämääni.Vittuettävituttaa! Mut mikä parasta, eessä kohta taas yksinäinen viikonloppu!No tuleepahan reenattua älyttömästi,jotain hyötyä ees..
hohhoijjaa
2
630
Vastaukset
- mörkö
miten yleinen ilmiö tämä kavereiden "dumppaaminen" on. Sitten jos jäädään sinkuksi, niin sitten niiden kanssa pitäisi taas olla menossa kokojan ilman omaa rauhaa laisinkaan.
- Ikisinkku23v
Mulla on kans just noin että kaverit ottaa yhteyttä vaan jos niillä on miehen kans riitaa tms. Muullon ne ei kerkee minnekään kullan kainalosta. Ei voi mitään. Yksin vietän viikonloppuni ja käyn lenkillä ja luen kirjoja tai ensi viikonloppuna kai katson Olympialaisia :)
Jonkin verran eräs kaveri kutsuu kotiinsa kylään, mutta sillä on mies aina mukana, joten kaksin ei päästä juttelemaan. En ainakaan itse halua kaikkea sen miehen kuullen jutella vaikka ihan mukava ihminen onkin. Niin, ja tämä kaveri ei koskaan tule mun luo kylään. Ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474