Hei naiset kertokaapa minulle onko naiset ollenkaan kiinnostuneita minusta jos he kertovat vaan omista tekemisistään. Vastaavat minulle kysymyksiin mutta eivät itse kysy mitään minusta, pitäisikö lopettaa viestittely? Eikö he todellisesti ole kiinnostuneita vaan pelkästään kohtelijaita. Pitääkö viestissä aina kysyä jotakin saadakseen vastauksen?
Netti kirjeen vaihto
5
1275
Vastaukset
- ruusu
Kyllä yleensä jos nainen on kiinnostunut, niin hän kyselee asioita, mutta joskus voi olla niin, ettei tule mitään järkevää kysyttävää mieleen. Mutta kyllä minä ainakin kysyn edes, että miten päivä on mennyt jne...jos ei ole muuta kysyttävää ja olen miehestä kiinnostunut. Mutta minusta on näin naisena ihan kiva vain jutella sitä sun tätä, joskus jopa ilman kysymyksiä. Voi kommentoida toisen ajatuksia, joita hän on mailiin kirjoittanut yms...
Jos naisen s-postit alkavat olemaan lyhyitä ja tönkköjä, niin luultavasti ei ole kiinnostunut. - olla niinkin
että jokainen kertoo mikä hyvältä tuntuu sillä hetkellä, kaikki ajallaan. En pidä siitä, että toinen utelee kovasti asioista, luonnollista keskustelua sen pitää olla. Sillain sitä luottamusta haetaan ja tutustutaan toiseen.
- M-a
Minä olen "syyllistynyt" siihen, että vastasin vain kysymyksiin, mutta en itse paljon esittänyt kysymyksiä. Tämä siksi, että tiesin miehen profiilin ja viestien perusteella, että meillä on paljon yhteisiä harrastuksia. Kuvakin miellytti.
En välitä kirjoittelusta kirjoittelun vuoksi vaan haluan mieluummin tavata silmästä silmään mahdollisimman pian. Silloin on helpompi katsoa, löytyykö kipinää.
Tuskin itsestä kertominen osoittaa itsekeskeisyyttä, vaan naiset haluavat kertoa itsestään siksi, että sinä voit päätellä, olisiko teillä tarpeeksi yhteistä kiinnostusta. - Tirahvi
Ei kysymysten puute tarkoita mitään. Luonteva keskustelu syntyy kommentoimalla toisen kirjoituksiin ja kertomalla vastaavasti itsestään juttuja. Väliin voi heittää jonkun kysymyksen, jos joku asia kovasti kiinnostaa tietää. kuulumisten kysely on kuitenkin kohteliasta ja osoittaa kiinnostusta toista kohtaan.
Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti tyypit, jotka pistää homman napakympiksi. En jaksa uskoa, että loputon irrallisten asioiden kysely osoittaisi mitään aitoa kiinnostusta. Henkilön tiukoista kriteereistä se kyllä voi kertoa jotain.- GoldenRose
Olen asiasta hyvin samaa mieltä.Joidenkin ihmisten kanss vain on helpompi lähteä jutusteleen...ja jotkut taas haluavat säilyttää tietynlaisen etäisyyden...eikä tiedä onko siell vastassa "lintu vai kala".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697