Nainen on nurinkurinen!

Jorma Perälä

Ootteko huomanneet tään: Jos naista kohtelee kaikin puolin hyvin, niin se vain vittuilee takaisin. Jos naista taas oikein kunnolla laiminlyö, niin yrittää se kaikin tavoin miellyttää. Nainen on niin nurinkurinen elukka!

16

2548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Jormala

Olen huomannu saman. Kun olen ny yrittäny olla hälle oikein paskamainen, niin kyllähän rupee jo peräti seksiikin tarjoomaan!

• Paavo71

Kiitti hyvästä vinkistä Jorma! Kokeilen sitä heti tänään!

• älä usko

kaikkee paskaa, mitä täällä kirjotetaan, vaan opettele ajatteleen omilla aivoilla.

• Paavo71
        älä usko kirjoitti:

kaikkee paskaa, mitä täällä kirjotetaan, vaan opettele ajatteleen omilla aivoilla.

Kaikenlaista on jo kokeilu, niin miks ei tuotakin. Hei, taidanki lähteen tänä iltana huoriin!!

• Jonzucca

Päteekö sama miehiinkin?!? Jos vetäsis kuonoon heti aamulla sängyssä niin lähteekö orja keittään aamukahvit kilttinä ja nöyränä?!?

• Jorma Perälä

Älä kuule käy tuota koittaan. Voi käydä hullusti! Keitä vaan kiltisti ne kahvit ukolles ja hymyile vielä kun tuot ne sänkyyn!

• Jonzucca
        Jorma Perälä kirjoitti:

Älä kuule käy tuota koittaan. Voi käydä hullusti! Keitä vaan kiltisti ne kahvit ukolles ja hymyile vielä kun tuot ne sänkyyn!

Katos meillä on tasa-arvoinen suhde. Se keittää kahvit joka viikonloppuna ekaks herää. Suhdetta ei voi rakentaa alistamisella, pelolla, uhkailulla ja väkivallalla. Suhde perustuu toisen kunnioittamiseen ja rakastamiseen.

• Annuli82

Kyllä se toimii aivan hyvin toisinki päin. Jos mun ukkoni rupee mua ärsyttään, niin mä vaan rupeen puhuun sille mun existä ja miten kyvykkäitä ja kookkaita ne on. Johan rupee poika palveleen!

• asdasda

No jo on puheet. Minkäs takia ne sit on kaikki exiä, jos kerran olivat niiiiiin erinomaisia? Tulivat järkiinsä? ;-)

• Totta!
        asdasda kirjoitti:

No jo on puheet. Minkäs takia ne sit on kaikki exiä, jos kerran olivat niiiiiin erinomaisia? Tulivat järkiinsä? ;-)

Kun minä miehenä puhun niistä kaikista tulevista naisista, niin jo alkaa akka palveleen.

• winter

Musta aika hömppää, ei-fiksua ja hölmöö verrata nykyistä miestä exiin. Eijeijeijei mitään vertailuja.

• orange-x

Olikohan tuossa vähän lapin lisää? Ihan noin yksinkertaisesti se ei mene. Mutta on toki naisia jotka nauttivat tästä "kissa-hiiri" -leikistä... niitä, joille tasainen meno ei riitä vaan hakemalla haetaan vähän draamaa tylsään arkeen :D

• arvossa

Tuskin kukaan haluaa tulla kohdelluksi huonosti nainen tai mieskään!

Itse arvostan kilttiä ja hellää miestä. Jotkut naiset kyllä tällaisen laittavat tossun alle heti, jo spystyvät! Eli nainen tavallaan kokeilee miestä tässä. siis miehen itsekunnioitusta ja rajoja ja ehkä sitäkin että sanooko mies ei.ehkä se liittyy myös siihen että pystyykö mies muutekin muillekin sanomaan ei ja vetämään rajan ettei häntä käytetä hyväksi?

Mulla on ihana mies joka on kiltti ja joustava ja tekee mulle kaikkea, mutta sitten kuitenkin sanoo omat rajansa! JOs ei nyt jaksa niin ei jaksa. (mutta huom! jaksaa todella usein! harvemmin ei jaksa!)

Eli mies älä ole juoksupoika! Jos haluat miellyttää naista tee se omasta tahdostasi äläkä sen takia, että saisit jotain vastaan siitä. ja sama neuvo käy myös naisellekin!

Meillä tämä kiltteys ja palvelualttius on molemminpuolista. minä teen mieehlle juttuja ja hän minulle, kun meistä siltä tuntuu. ei missään nimessä vain pelkästään toista miellyttäkseen ja omalla kustannuksella!!!!!!!

täytyy myöntää, että kyllä aluksi kokeilin rajojani.. sellainen tossun alla olija kyllä potkittiin ulos.. mutta tämä rajansa näyttävä kiltti jäi ja siitä pidetän erinomaista huolta joka päivä!

• ndjadadadad

naisen logiikka on erilainen. nyt tiedätte millainen se on: toimikaa sen mukaan.

• Auktoriteetti

Se pysyy nöyrempänä kun vähän hakkaa ja pitää nälässä ja sillontällön heittää herkkupalan. Kun mies on omistaja ja laumanjohtaja, niin alempiarvoiset lauman jäsenet ovat tyytyväisiä saamastaan huomiosta vaikka se ois potku kylkeen. Niin se menee. Ei niitä pidä alkaa hyysäämään ku luulevat pian liikoja itestään.

• no onhan vitsi

Koiran logiikka, se tarvitsee oikeudenmukaisuutta ,rakkautta,helyyttä,kuria joka ei ole hakkaamista ei potkimista vaan logiikaan menevä viesti mistä opitaan kunnioitus ,luottamus,kiintymys,ja se on sinun vain sinun koko elämän ajan ja se ei unohda sinua koskaan . Alistettu,potkittu hakattu,nöyryytetty koira josta on saatu näillä keinoilla niin sanottu tottelevainen ja kuuliainen koira voi olla koira joka puree isätäänsä sillä luottamusta ei saa tällä tavalla kohdellusta koirasta , sekään ei unohda sinua ja sinun lyötejäsi ja se ei ole sinun koirasi koskaan. Mies mietiköön kuinka vaimoansa kohtelee ja vaimo kunnioittakoon miestä joka on oikeuden mukainen niin rakkaudessa kun vihassaan ,joten mitä enemmän seuraan ihmisten käyttäytymistä sitä enemmän rakastan koiraani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe