miten kerroitte kavereillenne ja muille että tapasitte miehen treffipalastalla? mua jotenkin hävettää, tuntuu et muut pitää jotenki säälittävänä tjsp.
miten kerroitte muille..?
10
2564
Vastaukset
- rosie
Joo täytyy myöntää, että tämä asia on joskus itseäänkin hävettänyt, mutta olen suoraan vain sanonut miten asian laita on. Mitä sitä kiertelemään! Ei sitä "oikeaa" välttämättä löydä esim. kaverien kautta, nettideittailu on nykyaikaa!
- Kehtaa
kertoa kenellekään, että kumppani löytyi ylijäämäjätelaatikosta?
- eka treffipaikka
kun kaverit ja tutut on kysynyt, että missä tapasimme, kerroin heille totuuden siitä, missä näimme ensimmäisen kerran. Eräässä kahvilassa, joka oli treffipaikkamme. En siis valehtele, vaan se on totuus. Olimme sopineet treffit erääseen kahvilaan.
- lydia
Itsekin olen miettinyt tuota, miten kertoa jos netin kautta jonkun löytää. Mitäpä tuota asiaa valehtelemaan, toisaalta eihän se kenellekkään kuulu, mistä onnesi olet löytänyt. Eikö pääasia ole kuitenkin se että sinua onnisti ja löysit toisen ihmisen. Itse aion kyllä kertoa totuuden, olkoon toiset asiasta mitä mieltä hyvänsä. Itse olen löytänyt netin kautta miehen ja aion uteliaille kertoa, että netistä löysin...löytyyhän täältä muutakin..
- netistä
Mitä sitä salailemaan. Oma ajatukseni on enemmänkin ylpeys asiasta. Osasin tehdä nettiin sellaisen ilmoituksen, että unelmieni nainen vastasi. Vähän aikaa kirjoittelimme ja sitten hän vielä tuli luokseni. Mitä hävettävää siinä on?
Tää on nykyaikaa, juipit!- Olla
Jokin kohta ihan kunnossakin. Haetaan romuttamoilta osia autoonkin mutta harvemmin kannattaa ottaa koko romua kun tarvii vaan yhden osan !
Lehtien kanssa on ihan sama juttu. Miksi tilata koko vuosikerta jos haluu yhdestä lehdestä lukea yhden artikkelin ja vaan KERTAALLEEN !
Mutta jotkut tyytyy paskakasan tonkimiseen ja onhan se kesällä hyvä homma voi löytää vaikka onkimadon. Nää ihanaiset naiset näillä palstoilla on kyllä samaa tasoa. Harvempi niillä kai ylpeillä voi ? - nettinainen
Olla kirjoitti:
Jokin kohta ihan kunnossakin. Haetaan romuttamoilta osia autoonkin mutta harvemmin kannattaa ottaa koko romua kun tarvii vaan yhden osan !
Lehtien kanssa on ihan sama juttu. Miksi tilata koko vuosikerta jos haluu yhdestä lehdestä lukea yhden artikkelin ja vaan KERTAALLEEN !
Mutta jotkut tyytyy paskakasan tonkimiseen ja onhan se kesällä hyvä homma voi löytää vaikka onkimadon. Nää ihanaiset naiset näillä palstoilla on kyllä samaa tasoa. Harvempi niillä kai ylpeillä voi ?Kirjoittaja on vanha,köyhä,läskimahainen, eltaantunut ukko,joka netin kautta,valheidensa turvin,kykenee elämään hetken,johon muuten ei ole ollut enää vuosikymmeneen)-iin) mitään mahdollisuuksia..vanhuus kurkistelee ja vahvasti nurkan takaa!
- naine28
Mun itsetunto on kohdillaan, enkä yhtään häpeile kertoa tapaavani netistä tuttuja miehiä! Itse asiassa useampi on ollut kateellisena, kun olen esitellyt netistä löytämääni miestä:) Ja useampi on alkanut itsekkin hakea seuraa netistä;)) Nykyaika kunniaan!
- Viskoosi78
kun ei hävettäisi pätkääkään jos netistä kumppanin ois löytänyt.. :D
- vaan!
Ei siinä mitään hävettävää ole!
Me onnelliset toisemme löytäneet emme ole asiaa salailleet ja suhtautuminen on ollut aivan asiallista :0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478