mies lähti 7 kk sitten yllättäen. kaikki lohdutti, et kyllä se siitä arki tulee vastaan.. nyt olen alkanut miettiä, mikä hemmetin arki ! jatkettiinhan mekin 8 v. (en vienyt häntä keneltäkään ed.perheeltä ja oltiin ainut perhe, joka meni naimisiin, nyt tämä ennen meitä eletty kuvio toistuu hänen nykyisen naisen kanssa) ja kolme lasta ja nyt vasta hänen kohdallaan tuli "arki" vastaan, eikä jaksanut enään... Ajattelin ensiksi kysyä, voiko mahdollisuutta olla, että tulis takaisin, mutta niin se vaan on, kun kohta tuleva exmieheni on jättänyt jo kolme perhettä taakseen lapsineeen, ettei enää takas tule ! - tuskin sellaista "ihmettä" hänen kohdallaan tapahtuu. Totuutta on vain katsottava silmiin, hirvittää vaan, ettei musta kuitenkaan tulis kyynistä, kylmää ja epäuskoista ihmistä...., kun ex-mieskin sanoi, kun kysyin mitä voin sanoo seuraavalle miehelle, kun en tunne enää mitään kunnioitusta itseäni kohtaa, että mitä voin sanoa itsestäni kenellekkään, niin totes heti, et olet uskollinen, luotettava, positiivinen, iloinen ja hyvä siinä....hmmm...mitä tosta voi ajatella ?, siis mitä mies tarkoitti siis mitä hittoo se haluu sit lähteä !, no, mun lohdutukseni sinänsä täs kaiken kurjuuden keskellä on, ettei kaikki sentään ole mun "vika".
Olen myös ollut yhteydessä edellisiin naisiin ja he ovat allekirjoittaneet ajatukseni, mitä olen mieltä miehestäni siis ex-miehestäni, joten ehkä voin ajatella, et suurin vika on miehessä, mut hittojako se lohduttaa ja ajattelee vaan mitä olis voinut tehdä toisin... ja miten HELVETISSÄ tästä on tarkoitus selvitä ! Olenko ed.rakastunut "narsistiseen persoonaan" ? -kokemuksia ?????
ARJENTULO UUTEEN SUHTEESEEN
4
1930
Vastaukset
- millamagia
siis sama juttu mulla...mies lähti kuukaus sitten ja jäin lasten kanssa, mutta me laitettiin heti tuulemaan ja ero vireille ja käytännön asioita koitetaan hoitaa. Tuli kuin salama taivaalta...kuvittelin että eletään yhdessä ikuisesti : ) ja edelleen sanoo rakastavansa meitä, mutta asuu uuden naisen ja hänen lastensa kanssa. Melkein 20 vuotta yhdessä ja yhteistä kamaa kertynyt, pelottaa ja ahdistaa, mutta pakkohan se on selvitä. Iso, iso elämänmuutos ja niin nopeasti että heikottaa...syyksi sanoo perhe-elämän ahdistavuuden, vapauden kaipuun ja uuden rakkauden. Kaikki tapahtuu niin nopeasti, että epäilyttää osaako sitä edes ajatella järkevästi...tuntuu ainakin että haluan jäädä asumaan taloomme lasten kanssa, koska muuttaminen toisi taas vaan lisää sopeutumista..vaikkakin jään sitten yksin velkojen kanssa ja tiedä häntä mitä mies talosta itselleen hintaa vaatii---No päivän kerrallaan olen sekaisin ja koitan selvittää ajatuksiani ja lähetän sulle paljon kannustavia ja rohkaisevia ajatuksia ja onnea sille tielle minkä sitten valitsetkin : )
- M36 :o)
Vai olet hyvä siinä... oliskin kiva kokeilla...
Minkä ikäinen olet?- Jättäjä
Tää on just paras palsta alkaa vonkaamaan pikaseksiä :)
- Ahvena33M
Mulla on takana 13 vuoden parisuhde. Sitten vaimo halusi lähteä...arki ei enää tuntunut miltään. Lisäksi meillä on kaksi alle 6 v. lasta. Tämä siis tapahtui noin kuukausi sitten.
Kuinka tästä selviää?
Oma reseptini:
Älä ainakaan ala syyttämään itseäsi/miettimään mikä meni väärin tai mitä Sinun olisi pitänyt tehdä toisin. Sillä konstilla saat vain mielikuvituksen ruokkimaan itseään ja itsetuntosi alas. Älä ole liikaa yksin. Ystävät ovat nyt kultaakin kalliimpia ja heissä on varmasti joku jonka kanssa on hyvä ja helppo keskustella. Ystävistä saa energiaa. Tämä on elämää, kaikella on tarkoituksensa. Ja asioilla on tapana järjestyä :o)
Jos haluat, raapustele spostia. Tsemiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603