Petin avomiestäni muutaman kuukauden erään miehen kanssa, johon ihastuin. Asia kuitenkin paljastui miehelleni ja hän jätti minut. Rakastamme kuitenkin toisiamme vielä. Tai ainakin minä rakastan häntä, ja luulen että hänkin rakastaa vielä minua. Muutimme erillemme, minä haluaisin pitää häneen vielä yhteyttä, mutta hän ei minuun. Onko kellään kokemuksia, voiko suhde enää elpyä tällaisesta? Haluaisin mieheni takaisin, mutta en tiedä mitä tehdä...
Onko toivoa?
5
865
Vastaukset
- et halua
Että petit muutaman kuukauden.
Miehesi voi vieläkin rakastaa sinua, mutta kun usko ja luottamus on mennyt, niin ymmärtää pysyä poissa. Ei sellaisen kanssa voi ajatella hyvää ja pitkää parisuhdetta, joka ihastuessaan aloittaa suhteen vaikka rakastaakin toista. - sinä..
häntä rakasta oikeasti.. et muuten olisi satuttanut häntä.. rakastat itseäsi ja omia tarpeitasi jopa toisen kustannuksella.. nyt sitten kun olet ilman haikailet tuttuun ja turvalliseen..sait ansiosi mukaan joten tyydy kohtaloosi.
- sinä olet
nöyryttänyt hänet ja osoittanut oleva luottamaton.
- TOIVOA ENÄÄ
ME KAIKKI KUOLEE TIPUFLUNSSAAN
- sitä nyt
enää on porata, petit sen luottamuksen, mieti vähän kuinka paljon olet sitä loukannut ja satuttanut senkin ääliö! Kats kun tarttis vähän miettiä ennen kun menee tekemään tollasta! Sää oot moraaliton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573