Tutustuin mieheen, joka osaa sanoa naiselle juuri ne oikeat sanat ja kohtelee naista arvokkaasti ja lempeästi. On loistavaa seuraa ja tanssittaa minut hurmioon. Sanoo, ettei pysty/halua nyt seurustella, mutta antaa ymmärtää, että seksiä olisi tarvittaessa saatavilla. Kun miehen historiaa kuuntelee, niin lötyy useampi avioero ja pettämisiä. Hetken ajan uskoin, että juuri minä olisin niin ihana ja ainutlaatuinen, että tämä mies minun rakastuisi ja kanssani onnistuisi pysyvään suhteeseen, mutta sitten järki sanoi, että hän tekisi minulle saman kuin muillekin: Kun muutaman kuukauden minua käyttäisi, niin jo alkaisi kaivata uutta valloitettavaa. MUTTA ah kuinka ihana hän osaa olla!!! Onko teillä kokemusta vastaavista?
rakastuin casanovaan
7
1762
Vastaukset
- ononjaon!
Joo, kokemusta on aivan samanlaisesta miehestä. Vaistosi sanoo oikein. Älä missään tapauksessa suostu sen miehen vietäväksi. Paha puoli näissä hurmureissa on se, etteivät he hellitä ennenkuin saavat sen minkä haluavat. Ja naisethan haluavat olla saaliina..
Minä sain aikoinani sellaisen neuvon, että nauti nyt niin kauan kuin iloa riittää. Sitä riittikin, ja omaisuuskin melkein hävisi käsistä. Sitten kun oltiin menty avioon, mies muutti toisen luokse kaksi viikkoa häiden jälkeen. Siinä oli hiukan nielemistä, kun samainen mies tuli käymään noin kolmen viikon kuluttua erohakemukseni jättämisestä. Hänen nimettömässään kiilsi sormus, jonka sisälle oli nyt vaan vaihdettu toisen nimi. Minun piti oikein herraa onnitella asian johdosta. Että sellaista..- lady
Voi kauhea mikä mies. Minun tapaamani ei liene aivan noin hurja. Miten sinä sait itsesi kasaan moisen jälkeen? Sanoiko sinulla vaisto mitään etukäteen?
- selviytymisestä
lady kirjoitti:
Voi kauhea mikä mies. Minun tapaamani ei liene aivan noin hurja. Miten sinä sait itsesi kasaan moisen jälkeen? Sanoiko sinulla vaisto mitään etukäteen?
Selvisin, mutta helppoa se ei ollut. Muutin paikkakuntaa ja elämäni järjestyi hyvin. Uskon Jumalaa, joten uskon hänen myös kuulleen huokaukseni asian suhteen. Ihmettelen vaan miten miehen asiat ovat sittemmin menneet. Uskon hänenkin saavan palkkansa, eikä kosto ole enää minun asiani. Jostain olen jopa kiitollinen hänelle..Nimittäin siitä, että lähti pois elämästäni silloin. Nyt on kaikki hyvin. Olen onnellinen 49-vuotias nainen, enkä seurustele kenenkään kanssa. Minulle sopii näiden kokemuksien jälkeen oma rauha ja oma vapaus.
Sinun kannattaa todella miettiä sitä sun vikittelijää. Ei niistä aina näy päällepäin minkälaisia ovat. Ole äärimmäisen varovainen. Kyllä ihmisen historiasta voi jotain päätellä. Älä turhaan särje sydäntäsi .. - Jeesus pelastaa
selviytymisestä kirjoitti:
Selvisin, mutta helppoa se ei ollut. Muutin paikkakuntaa ja elämäni järjestyi hyvin. Uskon Jumalaa, joten uskon hänen myös kuulleen huokaukseni asian suhteen. Ihmettelen vaan miten miehen asiat ovat sittemmin menneet. Uskon hänenkin saavan palkkansa, eikä kosto ole enää minun asiani. Jostain olen jopa kiitollinen hänelle..Nimittäin siitä, että lähti pois elämästäni silloin. Nyt on kaikki hyvin. Olen onnellinen 49-vuotias nainen, enkä seurustele kenenkään kanssa. Minulle sopii näiden kokemuksien jälkeen oma rauha ja oma vapaus.
Sinun kannattaa todella miettiä sitä sun vikittelijää. Ei niistä aina näy päällepäin minkälaisia ovat. Ole äärimmäisen varovainen. Kyllä ihmisen historiasta voi jotain päätellä. Älä turhaan särje sydäntäsi ..Pahisten pauloista.
- toki..
on kokemusta vastaavasta.
Mulla on juuri ongelmana että rakastun aina casanoviin tai muuten renttuihin. Se on hetken niin i h a n a a mutta eihän siinä muuta kun vaan satuttaa itseään ja tuntuu että vahingosta ei viisastu.. - nopea älyinen
onneksi olkoon, ja riittävän hyvällä itsetunnolla varustettu ettet kaipaa sitä "lääryämistä"
- lady
se, että olen avioliitossa. Meille vain sattui huonompi jakso, jolloin tämä mies pääsi minuun vaikuttamaan. Jos olisin ollut vapaa, niin olisin varmasti antautunut vietäväksi, niin ihana hän osaa olla. Mutta kun en halunnut pettää miestäni, niin minun oli pakko saada järkeni toimimaan. Pari kuukautta siinä meni ennenkuin järki voitti himon. Ja vieläkin olen aivan heikkona siihen mieheen, mutten enää usko lankeavani. Tässä olisikin vinkki kaikille neljän kympin kriisissä oleville muillekin varatuille: kun rakastut, niin odota pari kuukautta ja kuulostele ja harkitse tarkkaan mitä voit menettää, jos salasuhteeseen ryhdyt. Minua auttoi avioeropalstan kirjoitusten lukeminen. Kun luki niitä kirjoituksia, niin aika moni katui sitä, että oli rakastuessaan menettänyt järkensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268