olen upea nainen.omaan upean kropan ja kauniit rinnat.(en mitään riippu-rintoja niin kuin useimmilla)olen muutenkin kaunis ja pidän itsestäni huolta.ongelmani on se että kaikki miehet ketä vien kotiini ovat varattuja!onko muka minun vika jos te säälittävät synnytyksessä levinneet koti-rouvat ette osaa tyydyttää miestenne tarpeita.sitten soittelette perääni haukkuen minua kun miehenne haluavat lisää minua.turha itkeä vaan katsokaa peiliin.kuka teitä muka jaksaisi katsella saati rakastella..hei haloo
nain varattua
73
11426
Vastaukset
- =D.
Sairas itsetuntosi kohenee siitä, kun joku pettää vaimoaan SINUN kanssasi. Naurettavaa!!!
Missäs sinun parisuhteesi ovat?!?
Hah hah. - ....
kuka milloinkin sua nussii tai millaset sun tissit sun mielestä on ;) Hanki elämä
- nainen myös
...taidat olla sen verran bimbo, ettei sinussa miestä muu kiinnostakaan kuin sinun rintasi ja jalkovälisi. Siksi saat kotiisi vain kiimaisia ukkomiehiä. Herrasmiehet ei sinusta kiinnostu.
- nai
...taidat olla sen verran bimbo, ettei sinussa miestä muu kiinnostakaan kuin sinun rintasi ja jalkovälisi. Siksi saat kotiisi vain kiimaisia ukkomiehiä. Herrasmiehet ei sinusta kiinnostu.
- olet.
mies, joka haaveilee tavoittamattomista asioista.
- tyttö
ulkonäöltä oot sitte vissiin ihan vitun täydellinen mutta korvien välissä ei näytä olevan mitään. ei siis ihme ettet saa vapaata ja hyvää miestä, pelkästään säälittäviä pettäjiä.
- häslääjä
täähän on ilmiselvä provo! ;)
- vanha harppu
Sähän oot ikivanha harppu. Kolmekymppinen.
- pimputti69
en ole vanha enkä sellainen teini pelle joista useampi tänne kirjoittaneista tuntuu olevan.jotes sorry
- vanhalle harpulle
pimputti69 kirjoitti:
en ole vanha enkä sellainen teini pelle joista useampi tänne kirjoittaneista tuntuu olevan.jotes sorry
Viitatkoon 69 sitten syntymävuoteesi tai ikääsi, niin siitä huolimatta olet vielä vanhempi harppu kuin saara76-nimimerkki.
Vanhoja harppuja.
- näin on
Kummaa, miten naiset provosoituvat heti haukkumaan ja arvostelemaan, mikäli joku nainen
1. kertoo olevansa hyvännäköinen ja naivansa varattua.
2. kertoo olevansa hyvännäköinen, eikä mies huolehdi itsestään -> miehen rumuus ja huolimattomuus ärsyttää, ja komeampi mies kiihottaa.
3. muistuttaa, että on kohteliasta kumppaniansa kohtaan olla paisumatta läskiläjäksi ja muutenkin pitäisi vähän huolehtia itsestään.
4. kertoo olevansa hyvännäköinen, ja nauttivansa vieraiden miesten katseesta ilman sen kummempaa pettämistä.
Mulle tulee oikeasti sellainen olo, että kaikki petetyt naiset ovat poikkeuksetta paitsi katkeroituneita, myös lihavia, selluliittisiä, suonikohjuisia, ohuthiuksisia, pienisilmäisiä, pottunokkaisia ja huonoihoisia.- saara76
just tarkoitan.kateellisten panettelua kaikki.oma on vikansa jos eivät itsestään jaksa sitä vertaa huolehtia että omat miehensä saisivat pysymään kotona.miksi muka aina on syy siinä toisessa naisessa/miehessä?joskus peiliin katsominen auttaa ymmärtämään paljon.suosittelen teille kaikille vinkujille tällä palstalla.eniten niille jotka itkee kun miehet/naiset on lähteneet toisen matkaan.menkää itseenne ja tehkää asialle jotain.ja sitten kun se totuus paljastuu,älkää jääkö missään nimessä itsesääliin piehtaroimaan.se ei auta..lenkille liika lihavat,hieman terveellisemmät elämän tavat jne..saatatte vielä saada jonkun itsellenne ettekä jää yksin..
- se vaikutti
Olen vapaa ja hyvännäköinen nainen, muttei tarvetta sekaantua varattuihin. Vaikka olisikin provo, niin kertoo ihmisen tasosta, jos pitää siitä tuohon sävyyn kirjoitella. Ihminen voi olla samanaikaisesti sekä sisältä ja päältä kaunis. Ja aikamoinen yleistys, että varatut naiset olisivat harmaavarpusia. Edelliselle kommentoijalle.
- jokus
se vaikutti kirjoitti:
Olen vapaa ja hyvännäköinen nainen, muttei tarvetta sekaantua varattuihin. Vaikka olisikin provo, niin kertoo ihmisen tasosta, jos pitää siitä tuohon sävyyn kirjoitella. Ihminen voi olla samanaikaisesti sekä sisältä ja päältä kaunis. Ja aikamoinen yleistys, että varatut naiset olisivat harmaavarpusia. Edelliselle kommentoijalle.
liika lihavat ja rumat ihmiset jotka tosiaan luulee että maailmassa pärjää pelkällä "sisäisellä kauneudella"haloo
- Pee
saara76 kirjoitti:
just tarkoitan.kateellisten panettelua kaikki.oma on vikansa jos eivät itsestään jaksa sitä vertaa huolehtia että omat miehensä saisivat pysymään kotona.miksi muka aina on syy siinä toisessa naisessa/miehessä?joskus peiliin katsominen auttaa ymmärtämään paljon.suosittelen teille kaikille vinkujille tällä palstalla.eniten niille jotka itkee kun miehet/naiset on lähteneet toisen matkaan.menkää itseenne ja tehkää asialle jotain.ja sitten kun se totuus paljastuu,älkää jääkö missään nimessä itsesääliin piehtaroimaan.se ei auta..lenkille liika lihavat,hieman terveellisemmät elämän tavat jne..saatatte vielä saada jonkun itsellenne ettekä jää yksin..
meinasatko että ulkonäkö on kaiken alku ja juuri. sellainen mies/nainen joka pettää, oman puolison ulkonäön vuoksi petä, vaan siksi että ei tunne omia rajojaan. Kyseessä on eräänlainen kypsymättömyys, jonka yli monet ihmiset kykenevät kasvamaan ja oppimaan uusia tapoja toimia, mutta on valitettavasti ihmisiä, jotka eivät edes elämän kolhiessa opi, miten toimia suhteessa toiseen, vaan mennä porskuttavat omalla tavallaan koko elämänsä.
Kyseessä on eräänlainen persoonallisuuden häiriö joka voi olla joko hyvin pieni (käyttäytymiseen liittyvä) tai laaja-alainen, jonka ääripäässä on vakava narsistinen häiriö, johon liittyy mm. täydellinen kyvyttömyys eläytyä toisen ihmisen asemaan, toisen manipulaatio ja osalla ihmisistä ns. patologinen valehtelu. Ehdottaisin että haet kirjastosta Robert Haren kirjan Vailla omaatuntoa, ja luet sen ja pohdit hieman syvällisemmin aihetta, etkä rajaisi sitä vain omaan naamatauluusi tai kuontaloosi. - se vaikutti
jokus kirjoitti:
liika lihavat ja rumat ihmiset jotka tosiaan luulee että maailmassa pärjää pelkällä "sisäisellä kauneudella"haloo
katkeroitunut yksilö. Tarkoitin jokaisen sanan, jonka kirjoitin. Eli kierrän ihmisen kaukaa, jolla on ulkoista kauneutta, mutta mätä sisus. Muita ei sitten tarvitse kiertää. Pärjään siis koko olemuksellani. Välillä vähän liiankin hyvin.. Satutan vaikka ei ole ollut tarkoitus satuttaa..
- ....
Jos kertoo ettei kiinnosta niin mikä siinä on provosoitumista? :) Jos jotain aiheutti niin huvitusta. Pitäisiköhän minunkin alkaa kertomaan että millaiset villasukat tänään päällä ja mitä söin aamiaiseksi ja kuinka kaunis/ruma olen... En vain nähnyt pointtia tuossa kirjoituksessa. Kuinkakohan moni nai varattua. Eikös ne vaimotkin miestään rakastellessa nai varattua ihmistä? :)
- Riksu
saara76 kirjoitti:
Luuletko, että pettäminen aina johtuu siitä, että mies ei ole oman naisensa ulkonäköön tyytyväinen? Väärin. Ei se toki ole sinun vikasi, jos miehet pettävät, mutta säälittävästi sinäkin siinä teet.
"..lenkille liika lihavat,hieman terveellisemmät elämän tavat jne..saatatte vielä saada jonkun itsellenne ettekä jää yksin.. " Onko tämä auttanut sinua saamaa itsellesi pitkän suhteen? Koetko olevasi yksinäinen? - sivusta seuraaja
Riksu kirjoitti:
Luuletko, että pettäminen aina johtuu siitä, että mies ei ole oman naisensa ulkonäköön tyytyväinen? Väärin. Ei se toki ole sinun vikasi, jos miehet pettävät, mutta säälittävästi sinäkin siinä teet.
"..lenkille liika lihavat,hieman terveellisemmät elämän tavat jne..saatatte vielä saada jonkun itsellenne ettekä jää yksin.. " Onko tämä auttanut sinua saamaa itsellesi pitkän suhteen? Koetko olevasi yksinäinen?Katsos, kun kaikki eivät edes halua pitkää suhdetta lapsineen, tila-autoineen ja omakotitaloineen. Jos minä avioeroaisin, niin en varmasti alkaisi rakentamaan pesää kenenkään kanssa pitkään aikaan. Tässä vaiheessa ei enää kiinnostaisi alkaa leikkimään uudelleen kotia kenenkään kanssa - haluaisin asua ja elää yksin.
Voisin siis aivan hyvin kuvitella harrastavani lyhyempiä suhteita vapaana, sillä joskus illalliset, läheisyys ja seksi tuntuvat sinkustakin hyvältä. Se on varmaa, että ketään pöhöttynyttä poikamiestä, jonka sukat äiti pesee, en huolisi. Luulen, että parhaat yksilöt ovat niitä, ketkä ovat kelvanneet jollekin toisellekin.
Ja minä olen myöskin sitä mieltä, että ihmisen ulkonäkö ei ole ollenkaan toisarvoinen asia. Mieluummin rakastelen hyväkuntoista, terveihoista, kaunispiirteistä ja itsestään huolehtivaa miestä kuin kebab-rasvalla itsensä lihottanutta, punakkaa possua. - ...
saara76 kirjoitti:
No niin, sovitaanpa treffit jossain niin katsotaan miltä petetty kumppani näyttää...
En ole niin tyhmä, että lähtisin ala-arvoisten ihmisten haukuttavaksi ja jotenkin oma itsetunto muka laskisi siitä. Ei tule onnistumaan! - näin on
saara76 kirjoitti:
ei ne lapselliset miehetkään aina sitä atleettista kroppaansa ole säilyttänyt.....meillä ainakin minä olen paremmassa kunnossa kuin mies ja kolme lasta olen synnyttänyt.....ei silti kyllä tarvetta vaihtaa...onneksi mieheni ei ole mikään nukke..sillä on sisutakin.....jos pumpattavan haluaisin niin siltä vaatisin hyvän kropan kun ei siinä muuta ole...
- M37 interested
tavattais...
- nyt naurattaa
Joo mä en ole upea nainen, en ees kaunis, tissitkin roikkuu, tukasta ei kannata puhuakaan, läskiäkin on riittämiin. Ja niinpä vaan toi mies rakastaa mua enemmän ku kaunista ja älykästä vaimoaan. Haloo!
- OLEN
...jopa sinuakin upeampi nainen. ´Olen erittäin kaunis ja täydellinen NAINEN. Olen kolmen lapsen äiti mut "piukea ku nuorinainen", silmäni ovat kuin kissalla ja huuleni ovat pehmeät ja houkuttelevat. Ne SUORASTAAN kutsuvat suudelmiin.
Kroppani on "täydellinen" kiinteine (vaikka 3 lasta imettänyt) D-kuppirintoineen sekä hoikkine vyötäröineen(vaikka kolme lasta synnyttänyt), lantioni on täyteläisen pyöreä ja pakarat kiinteät(vaikka 3 lasta on tullut maailmaan synnytyskanavan kautta)Mieheni ei pysty pitämään itseään/näppejään kurissa vaan haluaa minua kokoajan ja mieheni suorastaan syö minua katseellaan´niinkuin moni muukin mies kun vastaan tulee...JA ENNENKAIKKEA MINULLA ON ÄLYÄ, SOSIAALISUUTTA, SUVAITSEVUUTTA, RAKKAUTTA JA HELLYYTTÄ VAIKKA MUILLE JAKAA. MINULLA ON A-I-V-O-T! Olen täydellinen pakkaus ...toisin kuin sinä. Siksi kuolet yksinäisenä vanhuuteen koska kukaan ei sinusta välitä eikä kukaan sinua rakasta toisin kuin meitä TÄYDELLISIÄ ÄITEJÄ. Onhan se elämä ihanaa olla pelkkänä reikänä patjassa...hohhoijjakkaa! Äly hoi...Älä jätä!- kauheeta!!!
Minä olin kaunis, mutta sairastuin ja kauneus vaihtui lääkepöhötykseen etc. Entiset "ystävät" käänsivät selkänsä tai huomauttelivat sanoen:
On se vaan kauhea sairaus, kun sustakin on tullut ton näköinen.
Vuosien saatossa sairaus alkoi parantua, ja uudet lääkkeet tehosivat. Jotain muutakin oli vuosien saatossa tapahtunut. Minä olin löytänyt todellisia ihmisiä ja ystäviä. Sain olla juuri sen näköinen kuin olin. Tänä päivänä nautin jokaisesta päivästä, jolloin voin kävellä, uida ja nauttia yleensäkin liikunnasta. Hoidan itseäni, mutta koskaan elämästä ei tiedä mitä eteen tulee...
Sanoisin vaan tähän keskusteluun, että rakkaus on maailman tärkein juttu!! Ja se rakkaus ei koskaan tule siten, että ihmisen ei kasva eikä kehity henkisesti. Ihmisen rakkaus toiseen tekee hänestä kauniin. Tämä on se tärkein juttu tässä maailmassa.
- Mies.
enkä keneenkään muihin koskekaan kuin varattuun ja seksi vain paranee.
Hän on vaimoni ja varattu. - mari+
tai sä olet niille miehille pelkästään sitä...Mulla 2 lasta ja kummasti vaan ovat kiinnostuneita..olen hoikka ja nätti nainen...mut mulla on myös henkistä pääomaa...käytä sä vaa alapäätäs ja ole miesten patjana ..et muuhun kelpaakaan..hyi helvetti...
- sinua vai pelkästään naidaan
Huoriakin VAIN naidaan
- noinhan
se menee.
Meitä on moneen junaan.
Mutta oletko ajatellut että olet ehkä itse joskus tulevaisuudessa se levinnyt ja synnyttänyt?
Ai mutta Sinähän tietenkin jaksat pitää itsestäsi, lapsistasi ja miehestäsi huolta kun on pieniä lapsia jotka vievät energiat.
Kaikki eivät jaksa ja heidän typerät ajattelemattomat miehet lähtevät painamaan nuorempia ja sutjakampia pimuja.
That´s life :)- Mies itsekin...
Eiköhän se naisten itsestä huolehtimattomuus ole aika usein itsekeskeisten miesten syy. Sysätään kaikki vastuu lapsenhoidosta, kodinhoidosta(siivous, ruoanlaitto yms). Ei siinä usein naiselle jää aikaa itsestä huolehtimiseen, ja jos mies vielä samaan aikaan makoilee sohvalla, olutta litkien, miettien vierasta "huoliteltua" naista. Kyllä siinä tapauksessa itsensä peiliin katsomisen paikka on miehellä. Ja myös naisella olisi syytä olla tiukkana, ja olla hyväksymättä kyseistä mallia.
Ja kyllä, itsekin olen mies..Vietän aikaani sohvallakin, katsellen jalkapalloa televisiosta, ja jopa olutta juoden.. Mutta aina annan oikeudet vaimolleni omaan aikaan, vapaaseen sellaiseen ja rentoutumiseen..Hoidan lapset, Siivoan, tiskaan, teen ruokaa yhtä lailla kuiten puolisoni..Ja kun se tulee luonnostaan, kas kummaa, huomaa että näkee omankin vaimon virkeämpänä, jaksavampana., onnellisempana... Ja tämä todella tuo sisälle onnellisuutta itsellekin, ja tuskin onnelliset vanhemmat ovat pahitteeksi Lapsellekaan...
Eikä tämä ole mikään unelma tai haavekuva, kyllä täälläkin tapellaan! siinä missä muuallakin, elämä ei kuitenkaan ole vaaleanpunainen unelma.
- -83
Oot jo vanha, -76, mitä oot jo... 29 - 30. Hah:D!
- keromus
Olet jo 30 v ja vapaa. Miksihän??
Siksi, että korvien välissä ei ole mitään. - minäkin olen
kahden lapsen äiti ja varattu...monikaan ei usko ulkonäköni perusteella että olen 27 ja kahdenlapsen äiti.....voi voi kyllä noita varattuja miehiä riittäis ketä kiinnostais saada mut..voi mutta jatka samaa rataa, yleensäkkin ne miehet joiden muijat on näitä sohvaperunoita eivät itsekään ole kovin kummoisia..(sorry) että olethan sä sitten varmaan jotain uutta ja jännää näille reppanoille miehille...
- saara76
reppanoita.en tyydy toiseksi parhaaseen niin kuin te eräät säälittävät tapaukset.yksin oloni on itse haluttua.en halua elää parisuhteessa.lapsettomuuskin on oma valintani.ehkäisy on keksitty...patjana en itseäni pidä.minullakin on oikeus tyydyttää tarpeeni.oliko vielä muuta?
- hei!!
saara76 kirjoitti:
reppanoita.en tyydy toiseksi parhaaseen niin kuin te eräät säälittävät tapaukset.yksin oloni on itse haluttua.en halua elää parisuhteessa.lapsettomuuskin on oma valintani.ehkäisy on keksitty...patjana en itseäni pidä.minullakin on oikeus tyydyttää tarpeeni.oliko vielä muuta?
Miks sä et saa sitä parasta, jos sä olet niin mahtava. Ei kait sulla vaan ole lyhyet silmäripset tai paksut nilkat?? Mitäh?!! Tai hei, onks sulla joku puhevika? Hampaista et maininnut mitään..
- saara76
hei!! kirjoitti:
Miks sä et saa sitä parasta, jos sä olet niin mahtava. Ei kait sulla vaan ole lyhyet silmäripset tai paksut nilkat?? Mitäh?!! Tai hei, onks sulla joku puhevika? Hampaista et maininnut mitään..
jos kasvaisit aikuiseksi etkä osallistuisi ollenkaan näihin aikuisten keskusteluihin..
- aivan sama
saara76 kirjoitti:
kenelle persettäs jaat, saat munki ukkoni mielihyvin jos se vaan sun mukaas lähtee.
Todellakin on myös samanlaisia naisia joilla tuo on ammatti.no näin se vaan on kun jotain marisit et akat lihottanu ittes jne, ei ne miehetkää kovin kummosia ole...mut kuten sanoin kuka tykkää mistäkin..yks pikku juttu SINULLEKIN näyttää se toiseks paras kelpaavan niinku näil eräil säälittävil...vai mitenkäs se meneekää...OLIKSUL JOTAIN VIEL mist voit huomauttaa - shit happens
saara76 kirjoitti:
Just toiseksi paras sä kyllä olet!! Ykkönen on siellä kotona niitten lapsien kanssa.. Aika säälittävä tapaus olet jos et muuhun pysty kuin raahaamaan kotiis varattuja kännisiä äijiä. Joo, joo, ja seuraavaksi sä väität että joka äijä joka on käyny sua polkemassa olisi eronnut vaimostaan jos sinä olisit halunnut? Ja et sä oot paras sängyssä? Ja sulla on kaunein vartalo? Älä välitä, niin ne AINA sanoo, että saanti varmistuis!!
SUA ON KÄYTETTY PATJANA! Onneks olkoon, itsehän olet urasi valinnut! - silmässä ei näy
saara76 kirjoitti:
jos kasvaisit aikuiseksi etkä osallistuisi ollenkaan näihin aikuisten keskusteluihin..
näpäytit, kun sinun ulkonäköäsi arvosteltiin olettamusten kautta. Mutta et tainnut aloitustasi väsätessä sanoa sitä itsellesi?
Tosin, tämä teksti oli se samainen kopio, joka säännöllisin väliajoin ilmaantuu palstalle. Koskaan ei ole vain se selvinnyt, että miksi toisia naisia parjaavat petetyt vaimot on itsetunnoltaan huonoja, mutta vaimoja parjaavat toiset naiset ei? Et taida tietää, että huonon itsetunnon merkki on nimenomaan toisten ominaisuuksien aiheeton repostelu negatiivisesti? On eri asia arvostella tekoa kuin ihmistä. Aikuinen sen kyllä ymmärtää.. - saara76
shit happens kirjoitti:
Just toiseksi paras sä kyllä olet!! Ykkönen on siellä kotona niitten lapsien kanssa.. Aika säälittävä tapaus olet jos et muuhun pysty kuin raahaamaan kotiis varattuja kännisiä äijiä. Joo, joo, ja seuraavaksi sä väität että joka äijä joka on käyny sua polkemassa olisi eronnut vaimostaan jos sinä olisit halunnut? Ja et sä oot paras sängyssä? Ja sulla on kaunein vartalo? Älä välitä, niin ne AINA sanoo, että saanti varmistuis!!
SUA ON KÄYTETTY PATJANA! Onneks olkoon, itsehän olet urasi valinnut!miksi se ukkos sua siellä kotona pitää..?koska ei ulkona kehtaa sun kanssa kulkea.ja itse olen seurani valinnut.ei seura minua.
- paskaolo
Itse olen juuri tällainen synnytyksessä levinnyt ennen kaunis yksilö. Kaksi miehenkin haluamaa lasta kolmen vuoden sisällä. Ensimmäisen jälkeen kun menin kokovartalopeilin eteen en voinut muuta kuin itkeä, toisen jälkeen olin jo varautunut tähän. Ensimmäisen jälkeen seksielämä kuoli vuodeksi, toisen jälkeen ei.
Kyllä se sinullekin sitten selviää kun olet joskus synnyttänyt, että se on ihan väistämätöntä että kroppa muuttuu. Tottakai sille voi jotain sitten tehdä, mutta itse pidin sitä ulkonäköasiaa sillä hetkellä toisarvoisena kun oli vaikea vauva (ei unta 1,5v) ja pyrin keskittämään voimani siihen vauvaan. Nyt kun on kaksi pientä, ei aika yksinkertaisesti riitä kun kotikin pitäisi hoitaa. Ja ei kai se kovin kummonen luonnonoikku ole jos tissit käy roikkumaan kun ne ensin paisuu kolminkertaiseksi ja sitten yhtäkkiä kutistuu pienemmiksi kuin koskaan.En silti usko että jäisin ikuisiksi ajoiksi löysäksi. Jos joskus olet niin onnekas että lapsia saat, tulet ymmärtämään vähän enemmän. Et kyllä järin fiksulta kuulostanut tekstisi perusteella, lähinnä julmalta ja itsekeskeiseltä, joten voi olla ettet miehille muuhun kelpaakaan kuin paikaksi johon voi ruikkia spermaa. Mikäs siinä jos se saa sinut tuntemaan ylpeyttä itsestäsi!
Pahamieli tuli tuosta ajatuksesta että esim oma mieheni saattaisi tämän löystymisen takia käydä vieraissa. Ensin vongutaan lasta ja sitten kun nainen on käynyt koko hormonihöykytyksen läpi ja pusertanut perseensä kahtia synnytyssalissa niin äijä toteaa että ei helvetti eihän tota voi enää panna. Ällöttävää. Itseäni tällähetkellä vituttaa ettei mies sitten kuitenkaan ole valmis katsomaan lapsia sillä välin kun minä haluaisin liikkua. En mä tiedä. Kai sitä voisi lopettaa nukkumisen kokonaan, vedän täällä sitten punnerruksia ja vatsoja sen kuus tuntia putkeen minkä normaalisti saa nukkua.- mies itsekin
Nyt kuules nainen, jos ukkos itte on halunnut myös lapsia, niin ota vaikka kaulin käteen ja komenna kuin Justiina Pekkaa! Sie tarviit omaa aikaas myös, vaikka sitten liikkumiseen, hävettää miessukupuolen puolesta miten me käyttäydytään naisia kohtaan. Vaikka ittellä kunnioitus ja vastuunjako tulee luonnostaan, niin haluaisin sitä myös muille! Jaksamista...
- tämän tarinan
Ja taas on iso kasa vastauksia erään yksinäisen ja hieman katkeroituneen ihmisen provoon.
Sääli tulee kirjoittajaa,ilonsa saa lukiessaan kiukkuisia kommentteja keksimäänsä elämään. - yksi katkera
vanhapiika joka ei tule koskaan saamaan aviomiestä,eikä lapsia.Joita niin kovasti haluaisi.Tai sitten tämä on vaan jonkun huvittelua ja provoilua.Mutta hauska juttu ainakin :D
- Lapseton kurvikas vaimo
Miksi sinun sitten pitää tyytyä varattuihin, jos olet niin mahtava kuin kehut. " ongelmani on se että kaikki miehet ketä vien kotiini ovat varattuja!"
No, luonteesi ei taida olla yhtä hyvällä mallilla kuin ulkonäkö, kyllä se luonnekin merkkaa miehille paljon. Tuommosta hetukkaa on ehkä helppo käydä pukimassa, ei tarvii huoriin mennä ja maksaa.
Taitaa olla sulla melkoisia itsetunto-ongelmia. No vastaa minulle nyt (jos uakallat) ja kerro, että mikset sitten onnistu saamaan näitä miehiä pauhoilisi pitemmäksi aikaa niin, että he jättäisivät omat rouvansa. Ehkä siksi, että nämä miehet RAKASTAVAT omia naisiansa- eivät sinua. Pettäminen ei tutkimusten mukaan johdu asioista, joista sinä tekstissäsi annoit ymmärtää. Kasva aikuiseksi, äläkä pönkitä heikkoa itsetuntoasi noin. Kukaan mies ei jätä sinun takiasi omaa kotirouvaansa, ulkonäkö ei ole tärkein, vaan sisin. Olet pinnallinen ihminen.
Olet todella ilkeä, minä olen varma, että tämä on feikki, jolla haluat huomiota itsellesi. Olet säälittävä. Et siis saa sinkkumiestä, voi voi raukkaa... - Riksu
Miksi noin pinnallinen ihminen ihmettelee, että saa vain varattuja miehiä. Kerronpa: siksi saat heitä, kun sinusta on sen jälkeen helppo päästä eroon.
- saara76
on niin että minä en ripustaudu vaan potkin pois teitä,säälittäviä rakkauden ruikuttajia jotka yön jälkeen kuvittelevat että alkaisin samaan koti leikkiin kuin se "ihana" vaimoke siellä kotona.te miehet olette käyttö tavaraa.ensin käytän sitten heitän pois.miksi ottaa riesaksi ukkoa kun ilmankin pärjää
- kauniillakin ;)
Miten se voi olla ONGELMASI, kun jossain vastauksessasi sanoit, että et edes halua parisuhdetta, saati sitten lapsia?! Ymmärrätkö edes itse itseäsi, tai elämääsi? Onko sittenkin "happaia, sanoi kettu" stoori lähempänä totuutta..? Sen kuvan ainakin SINUN omasta kirjoituksesta saa.
Mutta ihmetyttämään jäi sinun ONGELMASI oikeasti. Kuvailemasi kaunotar on kuin ystävättäreni (siis ulkoinen olemus!). Mutta hänen petiin ei ole yksikään varattu päätynyt. Ja hän vetää puoleensa vain vapaita ja mukavia miehiä. Varatut ovat kohdelleet häntä baareissa aina kunnioittavasti. Hänet huomioidaan aina kokonaisuutena, ei vain "ulkonäkönä". Ikä jo 35, mallintöitä takana jo 23 vuotta. Todellinen ikisinkku hänkin. Mutta mitä ihanin ihminen! - Huolehdithan
siitä että saat maksun palveluistasi?
- saara76
panettelua.te kaikki ketkä em.itkitte minua olette varmaan juuri näitä "petettyjä"naisia jotka itse ovat aiheuttaneet kohtalonsa.menkää itseenne..
- ..--+09
saara76 kirjoitti:
panettelua.te kaikki ketkä em.itkitte minua olette varmaan juuri näitä "petettyjä"naisia jotka itse ovat aiheuttaneet kohtalonsa.menkää itseenne..
Paljonko on huoran palkka nykyään? Voit sä spärdärit laitta verovähennyksiin? Ois mukava tietää koska on yhteishaku menossa ja olen ajatellut tuevaisuutta, mut nyt löysin ihka oikean huoran joka voi auttaa minua. Juuri tuollainen huoraaminen on ollut toiveammattini ihan lapsesta lähtien. Kirjoittele minulle
- miehet
Voi mikä raukka,uskotko itsekkään mitä kirjoitat.
Itse olen kuule varattu mies,minulla ihana suomalainen vaimo ja kaksi lasta joita rakastan yli kaiken.
Sinunlaiset hei haloo tytsyt on yläasteella...ja pojat pitää helppona nakkina........voi anteeksi miehet siis :)Kasvata sinäkin kunnon pakarat,on mihillä joskus mistä ottaa kiinni.- saara76
ne tykkää läskistä ja toiset lihasta..kaikkia ei voi miellyttää..
- &&&&&...
saara76 kirjoitti:
miehet ei tykkää räkänokista...ne tykkää omista vaimoista.
- on mennyt pieleen
saara76 kirjoitti:
Olisi kyllä hauska tietää, minkälainen kasvatus saa aikaan "saara76" luonnehäiriön. Oma tytär on vielä sen verran pieni, että sinun kasvatuksesi periaatteet tietäen voisi vielä välttää samat virheet. Taidan yrittää vain maalaisjärkeä ja kertoa, että miesten mielyttäminen ei ole naisen tärkein tehtävä. Miehet nimittäin tykkäävät pikapanoina pumpattavista barbaroista, mutta kuka nyt elämäänsä haluaisi jakaa aivottoman ääliön kanssa. Tylsäksihän se elämä käy, jos ei muuta sisältöä ole kuin paneminen, vaikka panopuu kaunis olisikin.
- Selvittäjä.
on mennyt pieleen kirjoitti:
Olisi kyllä hauska tietää, minkälainen kasvatus saa aikaan "saara76" luonnehäiriön. Oma tytär on vielä sen verran pieni, että sinun kasvatuksesi periaatteet tietäen voisi vielä välttää samat virheet. Taidan yrittää vain maalaisjärkeä ja kertoa, että miesten mielyttäminen ei ole naisen tärkein tehtävä. Miehet nimittäin tykkäävät pikapanoina pumpattavista barbaroista, mutta kuka nyt elämäänsä haluaisi jakaa aivottoman ääliön kanssa. Tylsäksihän se elämä käy, jos ei muuta sisältöä ole kuin paneminen, vaikka panopuu kaunis olisikin.
Hän on syntynyt salarakkaasta pienen suutarin seurauksena. Piste.
Ei omena kauas puusta putoa.
- hyvä
Aika hyvä Saara, sait ihmiset liikkeelle, pari provosoivaa sanaa, siitä se lähtee! Tää provosointi on aika hauskaa!
- niin luulin aluksi minäkin
Luulin itsekin aluksi saara76:n kirjoitusta provoksi. Innokkaat saaran vastineet (onkohan kaikki edes saman kirjoittajan?) saivat epäilemään, että onkohan tuollainen bimbo ihan aikuisten oikeesti olemassa. Toivottavasti kyseessä on provo ja kyseinen henkilö mielikuvituksen tuotetta tai jonkun sivupersoona.
- Maire
Voisiko joku kakkonen kertoa minulle, mistä te löydätte niitä ihania varattuja miehiä? Itse tapaan työni vuoksi paljon ihmisiä, myös varattuja naisia ja miehiä. Mielestäni varatut miehet eivät ole mikään erityisen himoittava joukko verrattuna esimerkiksi urheilullisiin kolmekymppisiin sinkkumiehiin, joita tällainen nelikymppinen takalistoltaan levinnyt tätikin syö ihan silmillään. Ihan niin kuin varatuissa naisissa niin myöskin miehissä on niitä poikkeuksellisen hyvin säilyneitä/levinneitä/mukavia/ärsyttäviä jne. Yleisesti ottaen perhe-elämä jättää jäljet naisten lisäksi myös miehiin. Siksi ihmettelen näiden sinkkunaisten (omasta mielestään vielä kauniidenkin) himoa noihin varattuihin miehiin. Jos upeaa seksiä ja vartaloa haette, miksi tyytyä varattuun, jos saapusalla olisi myös trimmattu sinkkumies?
- näinhän
se menee just. nämä naiset kun mainostavat itseään varattuja miehiä nielevänä syöjättärinä ovat ehkä vahingossa päätyneet jonkun onnettoman mukaan ja on siitä saanut potkua et hei mä sain vampattua itselleni varatun ukon minussa on siis jotain mitä ei pikkuvaimossa ole! todennäköisesti siinä on syynä että kotoa ei ole saanut ja mies ottanu pari drinksua liikaa ja sattunut kohdalle joku helppo nakki, joka lähtee yhdestä ruinauksesta mukaan..no mitähän voi päätellä onko ukko ollut puutteessa..paljonpa viitsisin naisena alentua moiseen ruikuttajaan. mutta pointti on se tämä saarakin siitä saa lisäkiksejä kun saa mukaansa varatun miehen. helppo sillä on itsetuntoa kohottaa ja tietty kun hetken saa olla haluttu, muuten sä et sit vissiin kelpaa kenelkää??
voi tietty olla jo yleisessä tiedossa näillä miehillä et tolta irtoo eikä paljoa tarvi ees yrittää.siinähän se iltakin on kuitattu kun mies tarjoo drinkin tai pari, et halvemmal selviää kun maksullisest naisest... - sananvapautta..?
Mutta provoksi saara76 oman stoorisi osoitit sillä, että vastasit ainoastaan niihin kommentteihin, joiden kautta pystyit toistelemaan petettyjen ala-arvoisuutta suhteessa itseesi.
Mielenkiinnolla odotin kahteen kommenttiin vastaustasi, mutta eipä tullut. Jos stoorisi ei olisi ollut povo, olisit niihinkin osannut/kyennyt vastaamaan.
Itselle tuli mieleen vielä tällaisia kysymyksiä: mitä sinä saat jonkun ihmisen ulkomuodon solvaamisesta? Pystytkö "rupattelemaan" samalla tavalla live-elämässä? Vai onko anonyymi keskustelupalsta ainoa, missä sinua "kuunnellaan"? Tai missä kykenet "suusi avaamaan"? - Tina
Kylläpä ihmiset alentuvat nykyään alhaalle.Taidat olla säälittävä tapaus pikemminkin..Etkö muka löydä itsellesi vapaita miehiä?Pitääkö toisten perhe rikkoa omiensa tarpeiden takia?Monella on varmasti ollut lapsi perheitä mutta sinulla näyttää olevan vielä kaupan päälle hyvä omatunto kun saat rikottua muiden elämän?Tuollainen on jo sairasta...Ala mielummin Prositoiduksi....
- Anna pesää
HUORAAA!!!!!!!!ANNA PILLUU VITU LUTKA!
- saara76
kirjoittaa säälittävä impo..
- Make E 3
saara76 kirjoitti:
kirjoittaa säälittävä impo..
itse annat itsestäs sellaisen kuvan, et sulta irtoaa. Irtooko mullekin, mulla ei kyllä oo vaimoa?
No ei, jotain tasoa järjen kanssaki, musta on kiva naida kivannäköistä (kauneus katsojan silmissä) järkevää naista, jolla ei ole isot rinat aivojen tilalla.
Oletpa pinnallinen raukka.
- piilarit
Onko läket jo tehty? Äkkiä nyt, pojat odottaa neppisten kaa.......
Kiitti, sain päivän parhaat naurut! Yritys oli hyvä, mutta vähän liian provo uskottavaksi.
hyvä Suomen poijaat!!! - sexi ei elämässä
merkitse juuri mitään..Miehet hakee sulta sexiä jänntystä..Jos olisit peluri, siis oikea sellanen sun ei tarvitsis todistella sitä itselles eikä muille..Mikä ongelma on että kaiki ovat varattuja?
Ei ole mikään ongelma saada miestä oli se sit vapaa tai varattu..Jos tyydytät sexihaluja niin etpä sinä paljoa tee.Ne kotirouvat eivät välttämättä ymmärrä että sillä kotoa se kaikkei tärkein on, perhe.
He eivät ymmärrä että olet lelu jolla leikitään hetki..Kun huomataan millanen horo olet ja millanen moraali sulla on niin kyllä ne sut jättää rauhaan.Jos bongaat varattuja niin ei siinä mitään haastetta ole.Kerskut täälä saavutuksilla jolla ei piteitä tipu.Olet ehkä upea kaunis ym ym mutta mitä olet elämässä saavuttanu? Ei ukkomisten iskeminen/määrä vaikka >50 ole mikään saavutus.
Jos isket ukkomiehiä niin kestä se että vaimot soittaa sulle vihasina.Jos oikeita haasteita etsit niin iske pelimiehiä..Ne ei soittele perään, saat yhtä kylmää kyytiä kun tunnut tarvitsevan.Me ei pelatessa tunteita jaella..- vaatimuksista
Täällä oli hauska kirjoitus joitakin aikoja juuri tästä, että miksi aloittajan kaltaiset ja pelimiehet eivät kohtaa. No, ihan järkeen käypästi: pelimiehet on tunnetusti krantumpia kuin varatut, arkistuneessa suhteessa elävät miehet. Varattu ei riskeeraa ryhtymällä vaikeasti saavutettavan hoidon liehittelyyn, vaan ottaa usein sen helpoimman.
Miehet katselee pornoa, koska heitä stimuloi visuaalinen ärsyke, naiset harvemmin, koska nainen tarvitsee niitä tunteita.
Ehkä aloittaja tietää, että pelimies mittii "mainettaan" hoitoja valitessaan. Pelimiehenkin täytyy saada valloittaa, siis haasteita. Alkuperäinen ei järin haasteelliselta tunnu.
- -----provo-lover------
Kiitos "saara76" virkistävästä provosta!
Sait useimmat pölvästit uskomaan tuohon!
Hienoa, jatka samaa provoilua! - Yök'
Mitä pysyvää itse saat kun yks' menee, niin toinen tulee. Kenties jonkin taudin?
Sinähän olet kuin "kynnysmatto". - olet......
ensinnäkin sinä et nai vaan sinUA naidaan
1
olet pelkkä korvikereikä sellaisille miespoloille jotka eivät saa oikeaa seksiä kotonaan
2
olet vähän niinkuin varavessa kun oikean ovi on jumissa - mikä leso ämmä
oi oi kait miesten pääs muutaki liikkuu ku seksi?
vertaan aina näin.*et mies on ku eläin se haistaa kiimasen naaraan ja se pitää paikkansa*
sitten raamatussakin lukee jos nyt näitä vertauksia aatellaan..*kirottu olkoon se joka ei kiimasta naista auta* nuo kaksi tulee eittämättä mieleeni..mutta ..pidä vaan edell.huolta ittestäs ja jatka jakamista jos siltä tuntuu sillä jokainen tekee päätöksensä itse.Miehet kun haluaa usein, ja naiset harvemmin yleensä.
Nim:Älykkäämpi nainen..ja naisellisen älykäs:-)- kuinkeksiä
Pennuilla ei ole muuta tekemistä kuin keksiä mukavia provoja. Tää ampu jo yli ja on älyttömän läpinäkyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794