että pituus on ihan helvetin tärkeää naisille. Itse olen 30v, on seksikäs harrastus, työ ja vitusti rahaa, mutta kaikki naiset jostain syystä välttelee. Jopa ne luuserit ja muut läskit, hyvä niin.
Jossain vaiheessa olin sitä mieltä, että minussa oli jotain vikaa, sitten olin sitä mieltä, että ne on kateellisia ja nyt olen sitä mieltä, että ne on TYHMIÄ!
Kyllä se niin vaan on
7
702
Vastaukset
- Urban Astrology?
..olekto jotenkin pilannut maineesi? Menettänyt kivikasvosi skenessä? Onx lähtenyt liikkeelle kummia juttuja? Käyttäydytkö niin ikävästi välillä, että enää vain ilkeytesi seksikkyys puree seksikkyytenä pikkutyttöihin, ja kokeneemmat naiset väistää? Jos ET ole syyllistynyt ylläoleviin olemalla IHAN X-treme
pelimies, rikollinen, hakkaaja, kokanvetäjä,kehdonryöstäjä, olet vain tehnyt vääriä liikkeitä kuntosalilla.Kaikki me löystymme, aika on vihollinen nimenomaan. - anabolisia
kun olet noin aggressiivinen. En minäkään tuommosta huolis. Vai että ´vitusti rahaa´. hoh-hoijaa..
- ............
Asenne kuntoon ja kielenkäyttö paremmaksi. Jokaisen pituiselle on omaan kokoon vastaava olemassa.
Sisäistä ihmistä rakastetaan, älä tuijota ulkonäköäsi liikaa. Kehitä sisäistä itseäsi.
Ja positiivisuutta. - ei se siitä kiikasta
Mutta ei myöskään ole kiinni harrastuksesta, rahasta tai työstä. Niitä on itselläkin enemmän tai vähemmän. Pitää kolahtaa. Taidat olla itse vain niin kranttu, ettei sullekaan kuka tahansa kelpaa. Syitten haku ei paljon auta, jos tosiasiassa ehdokkaita on, mutta sinä et kiinnostu. Pitäisiköhän sinun itse kiinnostua jostakin vai saada vain joku ihailijalauma, joka ei kiinnosta pätkääkään?
- nulks
Ei kiinnosta miesten rahat, ei työpaikka tai harrastukset. Mulla on ihan omat. Ulkonäkö on alkuun tärkeä. Pilkettä silmäkulmassa omaavat alle 160 senttisetkin miehet saavat seuraa ja piparia. Ei saa olla synkistelijä, se on pahempaa kuin 150 cm varsi.
Naisten aliarvioiminen on runkkareiden hommaa.- alkup.
ette arvosta syvällisiä vakavahenkisempiä ihmisiä, jotka ottavat vastuuta elämästään vaan sitä idolssukupolvea, joiden elämäsisältö pyörii niiden idolisin kaltaisten hömpää-sarjojen ja lähinnä baarien ympärillä.
- baarissako se selvisi?
alkup. kirjoitti:
ette arvosta syvällisiä vakavahenkisempiä ihmisiä, jotka ottavat vastuuta elämästään vaan sitä idolssukupolvea, joiden elämäsisältö pyörii niiden idolisin kaltaisten hömpää-sarjojen ja lähinnä baarien ympärillä.
niin ollaan, kaikki ja aina ja jokapaikassa, aamen. Ei koskaan vastuuta yhtään mistään missään koskaan kenellekään. Idolsseita vaan ja hömpänpömppää suut ja silmät täyteen, siinä välillä mitä baarit on kiinni. Juuri noin. Hieno mielipide sinulla, kiitos siitä ja laita lisää. Ihana lukea kun joku kerrankin ymmärtää asian aivan keskeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708