Kysymys naisille:
Ei niin komea, mutta miellyttävännäköinen ja kuitenkin itsestään huolta pitävä, omia polkujaan kulkeva renttu vaiko muodikkaasti pukeutuva, komeahko ja keskustelutaitoinen mies. Kumman ottaisit?
Kumpi
22
1267
Vastaukset
- Ihmetyskummitus
Miks noin jurpoja kysymyksiä edes pitää kysyä? Yhtä hyvin sä voisit kysyä, että juoko naiset mieluummin kahvia vai teetä.
Sinä tietysti miellät itse olevasi kuvaamistasi "kekseliäästä" kahdesta vaihtoehdosta tuo jälkimmäinen, eiks jeh? Ja toivot tietysti sen tyylisiä vastauksia naisilta, että "tottakai mää haluaisin sen muodikkaasti pukeutuvan, komeahkon ja keskustelutaitoisen miehen enemmin.".
Mun mielipiteeni sä voisit vaiks arvata ihan itse. It's up to yours.
* haukotus *- tavismies
siis up yours eli niinku pitäis haistaa paska?
- Ihmetyskummitus
tavismies kirjoitti:
siis up yours eli niinku pitäis haistaa paska?
..haistella mitään, mitä ei itse halua tavismies.:) Tämä on keskustelupalsta. Mielipiteeni on, että keskustelun aloittajan kysymys oli tyhmä. Missään en kuitenkaan ole väittänyt, että keskustelun aloittaja itse olisi tyhmä, että rauhaa & rakkautta vaan sinnekin.
Aloittajalle tekis mieli kyllä vielä lisätä, että vaihtelua repertuaariin on kahvin ja teen lisäksi olemassa vielä paljonkin: esim. appelsiinimehu, coca-cola, vesi, hyvä chardonnay-viini jne.;D Turhan aneemiseksi menee, jos aina pitää valita vaan kahdesta pahasta.
- Omat polut täälläkin
...renttu, ei ole liimapaperina kyljessäni;)
Minäkin kuljen omia polkujani ja otan rentun sänkyyni, silloin kun minulle sopii..eli renttu se olla pitää..;)) - tajutkaa jo miehet
Ulkonäöllä ei tee paljonkaan suhteessa. pitää olla vähän muuhunkin miehestä.
- hossi
Ulkonäkö ei riitä ??? Yksinkertainen klisee mitä täällä toitotetaan jatkuvasti mutta fakta on kuitenkin se että ulkonäkö on tuo ensimmäinen kriteeri mikä tulee vastaan. Ihminen katsoo aina ensimmäisenä toisen ulkonäköön ja jos se ei miellytä niin ei siitä sitten sen enempää !
Vaikka ihminen väittäisi mitä tahansa että sisin sen kaiken ratkaisee syyllistyy hän valehtelemiseen. Ulkonäöllisesti "ruma" ihminen ei pääse toiselle näyttämään omaa sisimpäänsä vaikka se olisi kuinka loistava tahansa, koska ei ole ulkonäöllisesti kiinnostava.
Ulkonäkö ratkaisee kaiken mitenkä asiat jatkuvat eteen päin ! - tätsy&setä
hossi kirjoitti:
Ulkonäkö ei riitä ??? Yksinkertainen klisee mitä täällä toitotetaan jatkuvasti mutta fakta on kuitenkin se että ulkonäkö on tuo ensimmäinen kriteeri mikä tulee vastaan. Ihminen katsoo aina ensimmäisenä toisen ulkonäköön ja jos se ei miellytä niin ei siitä sitten sen enempää !
Vaikka ihminen väittäisi mitä tahansa että sisin sen kaiken ratkaisee syyllistyy hän valehtelemiseen. Ulkonäöllisesti "ruma" ihminen ei pääse toiselle näyttämään omaa sisimpäänsä vaikka se olisi kuinka loistava tahansa, koska ei ole ulkonäöllisesti kiinnostava.
Ulkonäkö ratkaisee kaiken mitenkä asiat jatkuvat eteen päin !Ulkonäkö on tosi tärkeä ensivaikutelman luomisessa. Mutta ulkonäköön vaikuttaa muutkin asiat kuin vain geeneillä peritty pärstä ja kebapilla lihotettu kroppa. "Ruma" mieskin herättää kiinnostusta, kun se on hyvin pukeutunut ja siisti, itsestään huolehtivan oloinen. Ilmaista pukeutumisneuvontaa saa joistain isommista vaatekaupoista (ei äitiä tai mieskaveria) mukaan. Parturia ei kannata äkkiseltään valita halvimman hinnan perusteella. Nähty on, kuinka peltojussista tulee katseita keräävä Mies! Aika pienestä kiinni...
Sama kuulemma naisten kanssa. Aika hirveästä lepakosta saa ihan kainaloisen mutukan kun viitsii vähän nähdä vaivaa! Muutaman viikon ravintolarahat säästöön ja pari uutta vaatetta ja uusi kampaaja.
Jos ulkonäköönsä ei viitsi satsata yhtään, musta se kertoo jotain jo korvien välistäkin..
- pihkura
Eihän tuollaisiin uteluihin voi 100-varmasti vastata. Se on ihan siitä kiinni, kumman kans homma toimis. Ei ulkoset piirteet kerro mitään siitä, miten se passais yhteen meikäläisen kans :)
- Ihmetyskummitus
Pihkura vastasi hyvin.
Koko asiahan on ihan fifty-sixty.;D Kolikkoa vois tietty heittää tosta, mut ee jaksa sellasta. - pihkura
Ihmetyskummitus kirjoitti:
Pihkura vastasi hyvin.
Koko asiahan on ihan fifty-sixty.;D Kolikkoa vois tietty heittää tosta, mut ee jaksa sellasta.Se menee sit kuitenki hukkaan ja koitapa sit sanoo sille sudelle, etä jos voi vähän raottaa hampaitaan, ni saisin kolikon takas.. Juuh, tylsää on elämä mullakin :)
- Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Se menee sit kuitenki hukkaan ja koitapa sit sanoo sille sudelle, etä jos voi vähän raottaa hampaitaan, ni saisin kolikon takas.. Juuh, tylsää on elämä mullakin :)
Onneks tylsyyden maksimointi tällä palstalla on edes sentään vapaaehtoista.;D
Pitkällä tähtäimellä joitakin tän palstan kysymyksiä vakavasti ottamalla vois kyllä varmasti suorittaa itselleen katevän ja modernin tavan mukaisen lobotomian... - pihkura
Onneks tylsyyden maksimointi tällä palstalla on edes sentään vapaaehtoista.;D
Pitkällä tähtäimellä joitakin tän palstan kysymyksiä vakavasti ottamalla vois kyllä varmasti suorittaa itselleen katevän ja modernin tavan mukaisen lobotomian...Piristää kummasti. Tosin nyt oli aika kiivasta keskustelua ollu ja ilmeisestikin herne jos toinenki on vedetty sieraimiin :)
Hmm.. lobotomia.. muuten ihan ok idea, mut se ei taitais juurikaan vaikuttaa kirjotusten tasoon :) - Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Piristää kummasti. Tosin nyt oli aika kiivasta keskustelua ollu ja ilmeisestikin herne jos toinenki on vedetty sieraimiin :)
Hmm.. lobotomia.. muuten ihan ok idea, mut se ei taitais juurikaan vaikuttaa kirjotusten tasoon :)Toivottavasti nimim. Pihkura tossa ei nyt vaan ollu mitään turhaa pikkupiikittelyä mun suuntaani?;) Tylsä asenne nimittäin sellainen, jos niin olis.
Näillä palstoilla on paljonki fiksuja ihmisiä liikenteessä myös: en kait mäkään muuten täällä luppotaukojani käyttäis. Myös susta Pihkura oon saanut ihan ok.kuvan, vaikka en paljoa juttuja sulta muista lukeneenikaan.:)
Yhden ihan ihmehomman oon muutes täällä huomannu. Jos rehdisti alkaa kirjoitella vaan yhdellä ja samalla nimimerkillä, saa helpommin myös kuraa niskaansa. Ehkä munkaan joihinkin yksittäisiin kirjoituksiin ei jotkut tarttuis niin hanakasti, jos mä en olis nyt käyttäny täällä vaan tota yhtä ja samaa nimimerkkiä.;) Joillakin on vissiin kauhee tarve kategorisoida kirjoittajia johonkin muotteihin täällä, mut mä EN tarkoita tällä nyt sua Pihkura...
Jos mä rupeaisin jatkossa vaikka Marilyn85:ksi.;D Daa... - pihkura
Toivottavasti nimim. Pihkura tossa ei nyt vaan ollu mitään turhaa pikkupiikittelyä mun suuntaani?;) Tylsä asenne nimittäin sellainen, jos niin olis.
Näillä palstoilla on paljonki fiksuja ihmisiä liikenteessä myös: en kait mäkään muuten täällä luppotaukojani käyttäis. Myös susta Pihkura oon saanut ihan ok.kuvan, vaikka en paljoa juttuja sulta muista lukeneenikaan.:)
Yhden ihan ihmehomman oon muutes täällä huomannu. Jos rehdisti alkaa kirjoitella vaan yhdellä ja samalla nimimerkillä, saa helpommin myös kuraa niskaansa. Ehkä munkaan joihinkin yksittäisiin kirjoituksiin ei jotkut tarttuis niin hanakasti, jos mä en olis nyt käyttäny täällä vaan tota yhtä ja samaa nimimerkkiä.;) Joillakin on vissiin kauhee tarve kategorisoida kirjoittajia johonkin muotteihin täällä, mut mä EN tarkoita tällä nyt sua Pihkura...
Jos mä rupeaisin jatkossa vaikka Marilyn85:ksi.;D Daa...Tässä on vaan tosissaan huomannu, että jos yrittää jotain huumoria tai muuta sen suuntasta laittaa, ni pitää tosissaan änkee hymiöitä joka väliin, ettei porukka kuvittelis mitään ihmeellisyyksiä. Vaikka mitäpä väliä sillä oikeesti olis vaikka tekisivätki jotain yleistyksiä meikäläisestä. Eipä se mun egoo sais alistumaan ;)
Mä sillä herneimuroinnilla yritin hienovarasesti viitata yrmiön aikaansaamaan kalabaliikkiin, mutta ei innosta saada aikaan uutta ketjua, jossa herran kommentteja kritisoitais.
Vai että marilyn85.. No joo, ihan vapaasti ;) - Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Tässä on vaan tosissaan huomannu, että jos yrittää jotain huumoria tai muuta sen suuntasta laittaa, ni pitää tosissaan änkee hymiöitä joka väliin, ettei porukka kuvittelis mitään ihmeellisyyksiä. Vaikka mitäpä väliä sillä oikeesti olis vaikka tekisivätki jotain yleistyksiä meikäläisestä. Eipä se mun egoo sais alistumaan ;)
Mä sillä herneimuroinnilla yritin hienovarasesti viitata yrmiön aikaansaamaan kalabaliikkiin, mutta ei innosta saada aikaan uutta ketjua, jossa herran kommentteja kritisoitais.
Vai että marilyn85.. No joo, ihan vapaasti ;)Ok.Pihkura.:) Kenties mä vähän ylireagoin äsken. Pari kertaa mulle on kuitenki oikeesti käyny silleen, että täällä palstasurffaillessa on joku halunnu takertua ihan kaikkeen, mitä mä oon sanonut & tahallisesti halunnu vääntää sanomisiani jollekin ihme mallille. Sä et varmastikaan Pihkura ole sellanen ihminen, mut niitäki kuitenki on..joten siks ehkä nyt reagoin tolleen, kuin äsken tein.
Kaikkein huonoiten menee kyllä varmasti just tollasilla em. tyypeillä, joiden ainoa huomionsaanti& pätemiskeino on tää palsta;D Tohon Yrmiö-juttuun muuten en osaa sanoa yhtään mitään, kun en oo siihen perehtynyt ollenkaan, enkä yhtään viestiä kirjoittanutkaan aiheesta käytyyn keskusteluun. Ilmeisesti herneitä on täällä kuitenkin viimepäivinä vedetty nekkuun aika tavalla asian tiimoilta.:) Jos ehtis enemmän "asua" suomi24:ssä, varmaan tohon asiaan olis tullu perehdyttyä.
Nimimerkkiä "marilyn85" muuten harkitsen vasta. Kenties kyseeseen voisivat tulla myös "bambi72" tai "Sexysuometar";D ( No ei helv...) - pihkura
Ok.Pihkura.:) Kenties mä vähän ylireagoin äsken. Pari kertaa mulle on kuitenki oikeesti käyny silleen, että täällä palstasurffaillessa on joku halunnu takertua ihan kaikkeen, mitä mä oon sanonut & tahallisesti halunnu vääntää sanomisiani jollekin ihme mallille. Sä et varmastikaan Pihkura ole sellanen ihminen, mut niitäki kuitenki on..joten siks ehkä nyt reagoin tolleen, kuin äsken tein.
Kaikkein huonoiten menee kyllä varmasti just tollasilla em. tyypeillä, joiden ainoa huomionsaanti& pätemiskeino on tää palsta;D Tohon Yrmiö-juttuun muuten en osaa sanoa yhtään mitään, kun en oo siihen perehtynyt ollenkaan, enkä yhtään viestiä kirjoittanutkaan aiheesta käytyyn keskusteluun. Ilmeisesti herneitä on täällä kuitenkin viimepäivinä vedetty nekkuun aika tavalla asian tiimoilta.:) Jos ehtis enemmän "asua" suomi24:ssä, varmaan tohon asiaan olis tullu perehdyttyä.
Nimimerkkiä "marilyn85" muuten harkitsen vasta. Kenties kyseeseen voisivat tulla myös "bambi72" tai "Sexysuometar";D ( No ei helv...)Jos harkitset marilyn85:sta ja bambi72:sta, ni eikös siinä oo ristiriita? Kun olettais tuon numeroinnin kuitenki viittaavan syntymävuoteen..
Ja ylireagoi ihan rauhassa jatkossaki :) Sillä tavalla saadaan tieten aika usein aikaan keskustelua. Jos kaikki on laimeesti vaan samaa mieltä, ni on meinaan melko ykstoikkosta tää keskustelu ;) - Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Jos harkitset marilyn85:sta ja bambi72:sta, ni eikös siinä oo ristiriita? Kun olettais tuon numeroinnin kuitenki viittaavan syntymävuoteen..
Ja ylireagoi ihan rauhassa jatkossaki :) Sillä tavalla saadaan tieten aika usein aikaan keskustelua. Jos kaikki on laimeesti vaan samaa mieltä, ni on meinaan melko ykstoikkosta tää keskustelu ;)..mä vaan noita niccejä.;)
Bambi72 vois kyllä saada aika mielenkiintoisia vastauksia ihmisiltä.;) Vuonna -72 syntynyt nainen kun on täysin aikuinen, mutta termi "bambi" luo mielikuvan lähinnä nuoresta ja kokemattomasta tytöstä... Marilyn85 kanssa kysymässä esim. sänkykamarivinkkejä vanhemmilta miehiltä vois tuoda julki vastaajista puolia, jotka paljastetaan livenä vain pussi päässä.:DDD
Hmm, joo ei. Ehkä ei.;D - pihkura
..mä vaan noita niccejä.;)
Bambi72 vois kyllä saada aika mielenkiintoisia vastauksia ihmisiltä.;) Vuonna -72 syntynyt nainen kun on täysin aikuinen, mutta termi "bambi" luo mielikuvan lähinnä nuoresta ja kokemattomasta tytöstä... Marilyn85 kanssa kysymässä esim. sänkykamarivinkkejä vanhemmilta miehiltä vois tuoda julki vastaajista puolia, jotka paljastetaan livenä vain pussi päässä.:DDD
Hmm, joo ei. Ehkä ei.;DIhan hupaset perustelut ainaki sulla on noihin nicceihin. Mä ite tykkään enemmän sellasista, mitkä ei välttämättä anna mitään selvää mielikuvaa. Vaikka pihkura nyt kuulostaaki joltain sievistellyltä manaukselta.. Heh, kai se sit passaa meikälle :)
- Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Ihan hupaset perustelut ainaki sulla on noihin nicceihin. Mä ite tykkään enemmän sellasista, mitkä ei välttämättä anna mitään selvää mielikuvaa. Vaikka pihkura nyt kuulostaaki joltain sievistellyltä manaukselta.. Heh, kai se sit passaa meikälle :)
..menis tosiaan vaan vitsinä.;) Kaikkia asioita ei tietysti kuitenkaan voi laittaa vitsiksi. Jos haluaa aidosti tulla ymmärretyksi tai saada muilta ihmissuhdevinkkejä täällä, kannattaa varmasti vaan olla oma itsensä niin pitkälle, kuin se nyt tällasessa "virtuaaliyhteisössä" on mahdollista.
Hauskahan näitä erilaisia niccejä silti on pohtia.:) Menee vaan vaikeaksi valita, jos päätän päästää vanhan Ihmetyskummituksen lepäämään.;) - pihkura
..menis tosiaan vaan vitsinä.;) Kaikkia asioita ei tietysti kuitenkaan voi laittaa vitsiksi. Jos haluaa aidosti tulla ymmärretyksi tai saada muilta ihmissuhdevinkkejä täällä, kannattaa varmasti vaan olla oma itsensä niin pitkälle, kuin se nyt tällasessa "virtuaaliyhteisössä" on mahdollista.
Hauskahan näitä erilaisia niccejä silti on pohtia.:) Menee vaan vaikeaksi valita, jos päätän päästää vanhan Ihmetyskummituksen lepäämään.;)Sut kuitenki jo aika hyvin tiedetään kyseisellä ihmetyskummitus-nimellä..
- Ihmetyskummitus
pihkura kirjoitti:
Sut kuitenki jo aika hyvin tiedetään kyseisellä ihmetyskummitus-nimellä..
Jonkin verran oon juu kirjoitellu tuolla nicillä. Kaipa sen vois rekatakin. Mut "Bambi72" olis vaa sexympi;D *räps, räps*
No ei helv.;)
- Nainen yksinäinen nykyisin
Miehen ei tarvitse olla komea, mutta ei missään tapauksessa "renttu" (juopotteleva, naisia vaihtava irstailija, joka ei kykene sitoutumaan? vai millaista "renttua" tarkoitit?)
Muodikkaat vaatteet eivät tee Miestä. Psykopaatit ovat erittäin kohteliaita ja fiksuja ja erittäin hyviä keskustelemaan.
Kokonaisuus ratkaisee. Hyvä keskustelutaito on plussaa. Kuuntele sydämesi ääntä. Varo erittäin fiksuja, älykkäitä, korkeasti koulutettuja, hauskoja miehiä, jotka haluavat heti naimisiin ja lapsen. Kohdalleni sattui tuollainen mies, joka oli todellinen hirviö ja täysin psykopaatti.
Saimme lapsen, jota tuo hirviö pahoinpiteli. Erosin tietenkin.
Seurustele tarpeeksi kauan. Muutamassa kuukaudessa tuollainen "hirviö" jää kiinni. Jatkuvasti "hirviö-psykopaatti" lupaa parantaa tapansa, mutta mitään ei tapahdu.
Onnea etsintääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185