Mikä vei legendaarisen soittajan taivaalliseen bändiin?
Pekka Pöyry
10
6565
Vastaukset
- basher
itsari
- offuu...j
Asia on kyllä jäänyt jotenkin suuremmin rekisteöimättä täälläkin,raukoilla rajoilla.
Olisiko joku vakava sairaus ollut "laukaisemassa" itsaria? eipä arvaislla näin vakavissa asijoissa.
Eikö kukaan löydä googlaamalla? - Rob
offuu...j kirjoitti:
Asia on kyllä jäänyt jotenkin suuremmin rekisteöimättä täälläkin,raukoilla rajoilla.
Olisiko joku vakava sairaus ollut "laukaisemassa" itsaria? eipä arvaislla näin vakavissa asijoissa.
Eikö kukaan löydä googlaamalla?Mä en ainakaan löytäny mitään viitteitä koko asiasta.
- tvjp
Rob kirjoitti:
Mä en ainakaan löytäny mitään viitteitä koko asiasta.
Tässä viite:
http://wigwam.stc.cx/bibliography/sk_supermarket3.htm - offuu...j
tvjp kirjoitti:
Tässä viite:
http://wigwam.stc.cx/bibliography/sk_supermarket3.htmHelge en sitten 70-luvun ole kuullutkaan. Vai näin se meni heidän kohdallaan.
- Timppa
mutten halua vanhan kaverini asioita ruveta täällä sepostamaan. Jospa annettaisiin Pekkiksen huilata rauhassa. Siitä kuolemasta oli helvetisti surua kaikille läheisille.
- Hewer79
Kyllä se oli itsemurha. Hirttäytyi lamppuun. Ja tämä on tosi.
- Timppa.
Hewer79 kirjoitti:
Kyllä se oli itsemurha. Hirttäytyi lamppuun. Ja tämä on tosi.
Ja piti se menna toitottamaan. Eiks mun kaveri saa maata rauhassa, kun mulkvistit on heti raapimassa "ma tiedan", "tama on tosi".
- Anonyymi
Timppa. kirjoitti:
Ja piti se menna toitottamaan. Eiks mun kaveri saa maata rauhassa, kun mulkvistit on heti raapimassa "ma tiedan", "tama on tosi".
Lepää rauhassa soittaja.
- Anonyymi
En tuntenut Pökeröä, mutta veikkaisin, että hän koki masennusta pitkään ja masentui maassa nimeltä Suomi, jossa oltiin ja aina ollaan oltu hyvin kateellisia eteenkin näille tämänlaisille muusikoille, jotka soittavat suoraan sydämestä.
Sitähän Pekka teki aina ja hän ei ollut mikään kiero jazz-snobi.
Mutta jos tällainen sydämellä soittava muusikko pyörii näiden Suomi jazzarien snobi piireissä, niin kyllä hän sellaisessa maailmassa helposti kokee jos minkälaista selkäänpuukotusta ja jos siihen on vielä alla päihdeongelmaa ja masennusta, niin lopulta kävi kuten kävi.
Rauha Pökerön muistolle.
Hän oli kuitenkin Saksofonistina aivan omaa luokkaansa tässä maassa. Mutta se on ikävää, että tässä Suomen kaltaisessa maassa yleensä tämän tason muusikoille halutaan antaa se arvostus vasta heidän kuolemansa jälkeen. Että mikä siinä on, ettei heitä saisi nostaa jalustalle heidän eläessään ?
Tällainen on tätä yli 900 vuotista kirkkokulttuuria, että täällä myös muusikkonakin nostetaan esiin vain nämä julkkishuorat, jotka osaavat enemmän soittaa vain suutaan, kuin sydämellään mitään instrumenttia.
Tällaisille pelleillekö sitten kuuluisi antaa musiikillinen arvostus... Mutta täällä on puhelaulajat edelleen kuninkaita ja jazz-musiikki on edelleen toisarvoista, josta pitävät myös nämä lukuisat Suomen jazz-snobit huolen, että siitä musiikkityylistä pitää tässä maassa vain niin harva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818