...paikkaa oli hakenut 56 henkilöä josta 6 pääsi haastatteluun. Ihan hyvät saumat tuntui olevan tuohon paikkaan. Kyselivät kyllä kaikenlaista ja jopa aika henkilökohtaisiakin. vastailin kaikkeen. Nyt viel pitäis tehä joku soveltuvuustesti netissä. Mitenhän semmoseen pitäisi vastailla?
Olin haastattelussa...
2
1462
Vastaukset
- testin laatija
ABADABADAACACCAABABA
- Grrr_74
Moiks.
Itse hain paikkaa johon oli 70 hakijaa ja kaksi valittiin testeihin ja olin toinen niistä. Soveltuvuustesti tehtiin paperille. 3 tuntia se sitten kesti ja haastattelu päälle.
Vastaa juuri niinkuin olet mieltä ja ota huomioon millaista henkilöä kyseinen työ tarvitsee. Osuudessa on noin 200 kysymystä ja kysellään kaikenlaista.
Sitten on osuus jossa katsotaan kielellistä lahjakkuutta. Esim: muna ____ seppä, johon viivalle on keksittävä sana joka tekee yhdyssanan molemmista sanoista. Tässä tapauksessa lukko.
Ja sitten luetun ymmärtämistä ja kuinka hyvin opit uusia asioita. Kaikkeen tähän on aikarajat per tehtävä. Esim 7 min. paperi.
Pidä hermot kasassa ja onnea testiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593