Labret on alkanut kovasti kutkuttaa mieltäni. Keväällä sen kuitenkin vasta hankkisin. Ennestään minulla on vain nenälävistys, sillä napalävistykseni kasvoi ulos.
Mietteitä puolesta ja vastaan labretista. Haluan kuulla kaiken mitä osaatte lävistyksestä sanoa.
Ps. Olen selaillut aikaisempia keskusteluita, mutta halusin välttämättä tehdä uuden :)
Labret
17
4000
Vastaukset
- lävistys
Labret on koru millä lävistys tehdään...eli tappi, missä toisessa päässä pallo ja toisessa "lätkä"...koru sopii esim. huulilävistykseen...
Tarkoitatko lävistystä alahuuleen keskelle?- Frida
Sori jos meni termit sekaisin... Yhdessä paikassa vain sanottiin että labret ja huulilävistys olisi sama asia. No mene ja tiedä sitten. Mutta juttua huulilävistyksistä :)
- ,,,,,,,,
Yleisesti labretilla tarkoitetaan kyllä alahuulen tappi-lävistystä, se koru on nimeltään labret stud.
- Kaiku
,,,,,,,, kirjoitti:
Yleisesti labretilla tarkoitetaan kyllä alahuulen tappi-lävistystä, se koru on nimeltään labret stud.
Eipäs nyt kinata termeistä, kun kerran suurin osa ymmärsi mitä tarkoitetaan.
Itselläni on kolme labrettia alahuulessa (sivuilla muoviset ja metallinen keskellä)
Ovat olleet muutaman päivän arat lävistämisen jälkeen, mutta parantuneet todella nopeasti ja hyvin. Yleensä parissa viikossa ovat parantuneet kokonaan.
Toisen sivun kanssa oli hieman ongelmia liian pitkän tapin takia, mutta sekin ärtyminen lakkasi kun sai vaihdettua sopivan.
Mitä kaikkea haluat tietää?
Hoito on helppoa. Riittää että huuhtelee esim suihkun yhteydessä pari kertaa päivässä ja pursuttelee vedellä ruokailun jälkeen ettei laattojen alle jää murusia.
Yleensä kaikilla laatat painavat huulen limakalvoon pienen kuopan, koska limakalvo on niin pehmeää, mutta siitä ei ole haittaa.
Saattaa tosiaan alussa ottaa hampaisiin kiinni, kun on pidempi tappi, mutta sitten kun sen voi vaihtaa lyhempään niin yleensä lakkaa nekin vaivat. Jos pelkää kiilteen ja ienten puolesta niin muovinen labretti on hyvä vaihtoehto paranemisen jälkeen.
Eipä siinä muuta kuin lävistysliikkeelle :)
Siellä kyllä vastailevat mielellään kaikkiin kysymyksiin ja antavat tarkemmat hoito-ohjeet. - Frida
Kaiku kirjoitti:
Eipäs nyt kinata termeistä, kun kerran suurin osa ymmärsi mitä tarkoitetaan.
Itselläni on kolme labrettia alahuulessa (sivuilla muoviset ja metallinen keskellä)
Ovat olleet muutaman päivän arat lävistämisen jälkeen, mutta parantuneet todella nopeasti ja hyvin. Yleensä parissa viikossa ovat parantuneet kokonaan.
Toisen sivun kanssa oli hieman ongelmia liian pitkän tapin takia, mutta sekin ärtyminen lakkasi kun sai vaihdettua sopivan.
Mitä kaikkea haluat tietää?
Hoito on helppoa. Riittää että huuhtelee esim suihkun yhteydessä pari kertaa päivässä ja pursuttelee vedellä ruokailun jälkeen ettei laattojen alle jää murusia.
Yleensä kaikilla laatat painavat huulen limakalvoon pienen kuopan, koska limakalvo on niin pehmeää, mutta siitä ei ole haittaa.
Saattaa tosiaan alussa ottaa hampaisiin kiinni, kun on pidempi tappi, mutta sitten kun sen voi vaihtaa lyhempään niin yleensä lakkaa nekin vaivat. Jos pelkää kiilteen ja ienten puolesta niin muovinen labretti on hyvä vaihtoehto paranemisen jälkeen.
Eipä siinä muuta kuin lävistysliikkeelle :)
Siellä kyllä vastailevat mielellään kaikkiin kysymyksiin ja antavat tarkemmat hoito-ohjeet.Lävistäjät ja muut on tuttua :) Se tunne tulee mahanpohjaan, kun menee ottamaan uutta lävistystä on kyllä ainutkertainen!
Tuo kiille, ienten vetäytyminen yms. minua lähinnä askarruttaa. Siitä saisi varmaankin olla juttua enemmän. Kuinka yleistä se on? Osaako lävistäjä katsoa ihmisestä että tuleeko se hankaamaan tai ei?
Mitenkäs pari ekaa viikkoa? Onko syöminen ollu keittolinjalla yms?
Voiko huuleen tulla patteja/paiseita yms.? Niihinkin olen kyllä jo tottunut, sillä nenälävistykseni on tätä harrastanut, mutta onneksi nyt jo täysin parantunut ja kuukauden päästä täyttää yhden vuoden:)
Äitini kyllä pitää huulilävistystä maailman rumimpana asiana samoin kuut muut sukulat. Mites teillä on suhtauduttu huulilävistykseen? Nenäkin oli aluksi kamala, vaikka heidän mielestään yllättävän pieni. Nykyään kukaan tuskin enää edes huomauttaa asiasta, ovat tottuneita. Pääsen kyllä toki ottamaan lävistyksen jo sillä täytän syksyllä 18 eikä ikä ole muissakaan lävistyksissä ollut esteenä.
Tässä jotain jota juolahti mieleeni. Jos jotain tärkeää, oleellista tulee mieleen niin laittakaa vaan juttua tulemaan.
Niin ja muuten sitä hintaa jos ottaa tavallisella metallisella tapilla (labretilla) ettei päässä ole mitään muuta kuin ne pallot niin hinta suunnilleen? Pyöriikö siinä 40-50€ paikkeilla? Jos ei siis omaa korua mukana.
Entäs nämä muoviset korut. Huomaako niitä moni? - Kaiku
Frida kirjoitti:
Lävistäjät ja muut on tuttua :) Se tunne tulee mahanpohjaan, kun menee ottamaan uutta lävistystä on kyllä ainutkertainen!
Tuo kiille, ienten vetäytyminen yms. minua lähinnä askarruttaa. Siitä saisi varmaankin olla juttua enemmän. Kuinka yleistä se on? Osaako lävistäjä katsoa ihmisestä että tuleeko se hankaamaan tai ei?
Mitenkäs pari ekaa viikkoa? Onko syöminen ollu keittolinjalla yms?
Voiko huuleen tulla patteja/paiseita yms.? Niihinkin olen kyllä jo tottunut, sillä nenälävistykseni on tätä harrastanut, mutta onneksi nyt jo täysin parantunut ja kuukauden päästä täyttää yhden vuoden:)
Äitini kyllä pitää huulilävistystä maailman rumimpana asiana samoin kuut muut sukulat. Mites teillä on suhtauduttu huulilävistykseen? Nenäkin oli aluksi kamala, vaikka heidän mielestään yllättävän pieni. Nykyään kukaan tuskin enää edes huomauttaa asiasta, ovat tottuneita. Pääsen kyllä toki ottamaan lävistyksen jo sillä täytän syksyllä 18 eikä ikä ole muissakaan lävistyksissä ollut esteenä.
Tässä jotain jota juolahti mieleeni. Jos jotain tärkeää, oleellista tulee mieleen niin laittakaa vaan juttua tulemaan.
Niin ja muuten sitä hintaa jos ottaa tavallisella metallisella tapilla (labretilla) ettei päässä ole mitään muuta kuin ne pallot niin hinta suunnilleen? Pyöriikö siinä 40-50€ paikkeilla? Jos ei siis omaa korua mukana.
Entäs nämä muoviset korut. Huomaako niitä moni?Itse en ole saanut yhtäkään pattia tms aikaseksi huuliini, eikä niitä kyllä ole kukaan kavereistakaan valitellut. Arpikudospatit ovat yleisempiä ammutuissa lävistyksissä ja rustolävistyksissä muutenkin.
Itse söin ihan normaalisti, ei ole koskaan tarvinnut keittoja syödä lävistysten takia. Varoo vaan vähän ja välttää mausteisia ruokia. Ja muistaa tosiaan noudattaa lävistäjän antamia hoito-ohjeita.
Ammattitaitoiset lävistäjät osaavat yleensä katsoa labretin paikkaa vähän sillä silmällä ettei hankaa pahasti ikeniin tai hampaisiin. Ja tosiaan sopiva koru auttaa myös. Riippuu tosiaan paikkakunnasta ja liikkeistä, mutta esim helsingissä maksaa 35-40e asiantuntevissa liikkeissä.
Muovilabretit maksavat muistaakseni noin 10e, ja tosiaan ovat mukavemmat hampaille. En ole kyllä huomannut mitään suurta muutosta hampaissa tai ikenissä vaikka monta vuotta ollut titaanikoru keskellä.
Itse käytän yleensä metallipalloja muovikoruissakin, mutta läpinäkyvällä pallolla koru ei ole hirveän huomiotaherättävä. Kyllä sen huomaa, mutta ei se hyppää silmille samalla tavalla.
Olihan tuo labretti kamala järkytys äidille silloin monta vuotta sitten, mutta nopeasti se siihen tottui ja nykyään sitä ei hetkauta mikään mitä laitan naamaani :D - Frida
Kaiku kirjoitti:
Itse en ole saanut yhtäkään pattia tms aikaseksi huuliini, eikä niitä kyllä ole kukaan kavereistakaan valitellut. Arpikudospatit ovat yleisempiä ammutuissa lävistyksissä ja rustolävistyksissä muutenkin.
Itse söin ihan normaalisti, ei ole koskaan tarvinnut keittoja syödä lävistysten takia. Varoo vaan vähän ja välttää mausteisia ruokia. Ja muistaa tosiaan noudattaa lävistäjän antamia hoito-ohjeita.
Ammattitaitoiset lävistäjät osaavat yleensä katsoa labretin paikkaa vähän sillä silmällä ettei hankaa pahasti ikeniin tai hampaisiin. Ja tosiaan sopiva koru auttaa myös. Riippuu tosiaan paikkakunnasta ja liikkeistä, mutta esim helsingissä maksaa 35-40e asiantuntevissa liikkeissä.
Muovilabretit maksavat muistaakseni noin 10e, ja tosiaan ovat mukavemmat hampaille. En ole kyllä huomannut mitään suurta muutosta hampaissa tai ikenissä vaikka monta vuotta ollut titaanikoru keskellä.
Itse käytän yleensä metallipalloja muovikoruissakin, mutta läpinäkyvällä pallolla koru ei ole hirveän huomiotaherättävä. Kyllä sen huomaa, mutta ei se hyppää silmille samalla tavalla.
Olihan tuo labretti kamala järkytys äidille silloin monta vuotta sitten, mutta nopeasti se siihen tottui ja nykyään sitä ei hetkauta mikään mitä laitan naamaani :DNo mä äiteelle eilen viittasin vähän siihen suuntaan, että ottaisin toisen lävistyksen naamaan. Kysyin että mikä on sen mielestä hienoin lävistys, vastaus: Ei mikään :D
Elikkäs yksi huulilävistys tilaukseen joko kevääksi tai syksyksi. Keväällä sen haluaisin, se olisi pian. Mutta toisaalta kesätöitten jälkeen syksyllä vois olla parempi ajankohta. Kattoo nyt sitten kun riippuu rahallisestakin tilanteesta ;)
Mitäs lävistyksiä sulta muuten huulilävistysten lisäksi löytyy? - Kaiku
Frida kirjoitti:
No mä äiteelle eilen viittasin vähän siihen suuntaan, että ottaisin toisen lävistyksen naamaan. Kysyin että mikä on sen mielestä hienoin lävistys, vastaus: Ei mikään :D
Elikkäs yksi huulilävistys tilaukseen joko kevääksi tai syksyksi. Keväällä sen haluaisin, se olisi pian. Mutta toisaalta kesätöitten jälkeen syksyllä vois olla parempi ajankohta. Kattoo nyt sitten kun riippuu rahallisestakin tilanteesta ;)
Mitäs lävistyksiä sulta muuten huulilävistysten lisäksi löytyy?Tällä hetkellä löytyy kolmen labretin lisäksi septum ("sonninrengas") 2.4mm korulla, tosin kuukauden sisällä venytän 3.2mm:iin.
Lisäksi on kielikoru, nännikorut ja cleavage (surface -korulla vertikaalisesti rintakehässä).
Pitää oikeen miettiä mitä muita.
Kaksi rengasta korvarustossa ja 14mm korvavenytykset.
Ja piakkoin olen ottamassa unicornin (vertikaalisesti otsassa).
Ja tosiaan. Äitillä aina hetkellinen järkytys ehkä, mutta nopeesti se on tottunut kaikkiin :) - Frida
Kaiku kirjoitti:
Tällä hetkellä löytyy kolmen labretin lisäksi septum ("sonninrengas") 2.4mm korulla, tosin kuukauden sisällä venytän 3.2mm:iin.
Lisäksi on kielikoru, nännikorut ja cleavage (surface -korulla vertikaalisesti rintakehässä).
Pitää oikeen miettiä mitä muita.
Kaksi rengasta korvarustossa ja 14mm korvavenytykset.
Ja piakkoin olen ottamassa unicornin (vertikaalisesti otsassa).
Ja tosiaan. Äitillä aina hetkellinen järkytys ehkä, mutta nopeesti se on tottunut kaikkiin :)Unicorn on mielestäni todella kaunis. Itse en sitä kuitenkaan ottaisi, mutta tietyille ihmisille se sopii todella hyvin :)
Mulla ei ole tällä hetkellä muita kuin tavalliset korvikset, jotka nekin otettu ampumalla. Toiset menen ens viikonloppuna ottamaan. Sitten on tuos nenäs ja navas oli, mutta se kasvoi ulos:/ Eikä kyllä jaksa oikeen enää harmittaakaan tuo napa, koska nyt helpompi olla ja mennä, koska kun se oli arka pitkään mikään ei ollut helppoa. Ennen jouluako mä sen sitten otin pois?!
Huulilävistystä nyt oon jo jonkin aikaa miettinyt. Vaiheilla on ollut vielä sekin että otanko tapin keskelle alas vai renkaan alas sivulle:) Keväällä tai syksyllä sen tuun hankkimaan sit kun rahatilanne antaa myöten ja rahkeet riittää! - Kaiku
Frida kirjoitti:
Unicorn on mielestäni todella kaunis. Itse en sitä kuitenkaan ottaisi, mutta tietyille ihmisille se sopii todella hyvin :)
Mulla ei ole tällä hetkellä muita kuin tavalliset korvikset, jotka nekin otettu ampumalla. Toiset menen ens viikonloppuna ottamaan. Sitten on tuos nenäs ja navas oli, mutta se kasvoi ulos:/ Eikä kyllä jaksa oikeen enää harmittaakaan tuo napa, koska nyt helpompi olla ja mennä, koska kun se oli arka pitkään mikään ei ollut helppoa. Ennen jouluako mä sen sitten otin pois?!
Huulilävistystä nyt oon jo jonkin aikaa miettinyt. Vaiheilla on ollut vielä sekin että otanko tapin keskelle alas vai renkaan alas sivulle:) Keväällä tai syksyllä sen tuun hankkimaan sit kun rahatilanne antaa myöten ja rahkeet riittää!Ei kannata ammuttaa korviin lävistyksiä, vaikka se onkin halvempaa ja tuurilla ei mitään ongelmia tulekaan.
Lue kuitenkin ensin http://wormz.org/pyssyt.html
jos olet hankkimassa korujasi ampumalla. - Frida
Kaiku kirjoitti:
Ei kannata ammuttaa korviin lävistyksiä, vaikka se onkin halvempaa ja tuurilla ei mitään ongelmia tulekaan.
Lue kuitenkin ensin http://wormz.org/pyssyt.html
jos olet hankkimassa korujasi ampumalla.Tiedän varsin hyvin nuo ampumisen vaarat sun muut, lukenu ne läpi moneen kertaan, ja oon ollu vähän epäilevillä mielin näitten korvistenkin kans. Mutta kattoo nyt kun siskolla on synttärit ja menee samalla ottamaan ekat niin suunnittelin ottavani samalla sitten toiset.
Itellä on laitettu ekatkin reiät korviin kahteen kertaan, kun ekalla tulehtu. Mut mut kattoo nyt... Industrialikin houkuttaisi toisaalta;D Äitille oon sanonu että sitten ei enää tuu, mut kas vain näihin jää varmaan koukkuun.
Taidan sittekkin jättää ne korvikset välistä, ja ottaa jotain muuta:D vielä hienompaa! - Kaiku
Frida kirjoitti:
Tiedän varsin hyvin nuo ampumisen vaarat sun muut, lukenu ne läpi moneen kertaan, ja oon ollu vähän epäilevillä mielin näitten korvistenkin kans. Mutta kattoo nyt kun siskolla on synttärit ja menee samalla ottamaan ekat niin suunnittelin ottavani samalla sitten toiset.
Itellä on laitettu ekatkin reiät korviin kahteen kertaan, kun ekalla tulehtu. Mut mut kattoo nyt... Industrialikin houkuttaisi toisaalta;D Äitille oon sanonu että sitten ei enää tuu, mut kas vain näihin jää varmaan koukkuun.
Taidan sittekkin jättää ne korvikset välistä, ja ottaa jotain muuta:D vielä hienompaa!Itse en todellakaan menisi ottamaan korviksia enää ampumalla nyt kun ne vaarat kerta tiedetään.
Enkä kyllä suosittele kenellekkään.
Enkä kyllä ymmärrä miten kukaan joka tietää vaarat, edes harkitsee ammuttamista.
Mutta omathan ovat korvanne.
Mielummin säästää rahaa jossai muussa.
Meni kyllä topicin ulkopuolelle. - Frida
Kaiku kirjoitti:
Itse en todellakaan menisi ottamaan korviksia enää ampumalla nyt kun ne vaarat kerta tiedetään.
Enkä kyllä suosittele kenellekkään.
Enkä kyllä ymmärrä miten kukaan joka tietää vaarat, edes harkitsee ammuttamista.
Mutta omathan ovat korvanne.
Mielummin säästää rahaa jossai muussa.
Meni kyllä topicin ulkopuolelle.Mä päätin jo eilen etten otakkaan niitä toisia korvareikiä, mitä mä niillä :)
Sen sijaan ajattelin että voisin ottaa industrialin nyt keväällä ja huulilävistyksen kenties sitten syksyllä joskus... Pääsee paremmin tänä kesänä kesätöihinkin varmasti jos ei oo tuota huulilävistystä, vaikka se on kyllä ollu haaveissa jo kauan:/ Täällä meidän käpykylässä kun ollaan niin suvaitsemattomia kyyliä kaikki, että ehkä niin on parempi. Menen sitten syksyllä itte kun on autokorttikin hakemaan tuon huulilävistyksen. Tänä kesänä olis nimittäin PAKKO saada joku kunnon kesätyö, koska muuten kaikki suunnitelmat menee ihan perseelleen.
Mitä mieltä sä muuten oot että koska kannattaisi ottaa lävistyksiä? Kun mun mielestä ei millään paahtavimmilla kesäkausilla tai paukkupakkasilla talvella. Kesällä tulehtumisvaara on mun mielestä suurempi ja talvella, tykkääkö avohaavat niin kylmästä. Kun mä kuitenkin urheilen ulkonakin ihan reippaasti, nenä ainakin aikoinaan tuotti pieniä ongelmia, kun otin sen talvella. Mutta kummiskin...
Miltä kuullostaa industrial keväällä, ehtiiköhän parantua kesäksi? Entä hankaakohan skootterin kypärä kamalasti siihen? Sama kyllä huulessakin, pelkään että se juuttuu siihen kiinni ja revähtää ja auh. Mutta eihän tässä nyt kauaa enää skootterilla edes ajeta, ens kesä ja sitten parentsien autoilla:)
Mut mut jos sä tiedät jotain kyseisistä lävistyksistä niin laita juttua tulemaan.
Tuli noista korvarei'istä mieleen vielä että mä oon varmaan niin tottunu siihen että ne laitetaan vielä ampumalla, koska korvareikien lävistäminen on jokseenkin outo ilmiö vielä täällä takakylillä. Ja tosiaan itellänihän vielä tulehtu ne ekat korvikset että kahteen kertaan on laitettu ampumalla nämä tavallisetkin korvikset. Mutta mun mielestä on uskomatonta että laitetaan RUSTOON TAI NENÄÄN koruja ampumalla!!! Ei tulis kyl mieleenkään taas tämäkään. Eikä myöskään se että antaisin kaverin tai laittaisin itse lävistyksen itelleni. Äiti kummasteleekin, että pitääkö sitä nyt vielä maksaa noin paljon että joku pistää reiän ja korun siihen:D - Kaiku
Frida kirjoitti:
Mä päätin jo eilen etten otakkaan niitä toisia korvareikiä, mitä mä niillä :)
Sen sijaan ajattelin että voisin ottaa industrialin nyt keväällä ja huulilävistyksen kenties sitten syksyllä joskus... Pääsee paremmin tänä kesänä kesätöihinkin varmasti jos ei oo tuota huulilävistystä, vaikka se on kyllä ollu haaveissa jo kauan:/ Täällä meidän käpykylässä kun ollaan niin suvaitsemattomia kyyliä kaikki, että ehkä niin on parempi. Menen sitten syksyllä itte kun on autokorttikin hakemaan tuon huulilävistyksen. Tänä kesänä olis nimittäin PAKKO saada joku kunnon kesätyö, koska muuten kaikki suunnitelmat menee ihan perseelleen.
Mitä mieltä sä muuten oot että koska kannattaisi ottaa lävistyksiä? Kun mun mielestä ei millään paahtavimmilla kesäkausilla tai paukkupakkasilla talvella. Kesällä tulehtumisvaara on mun mielestä suurempi ja talvella, tykkääkö avohaavat niin kylmästä. Kun mä kuitenkin urheilen ulkonakin ihan reippaasti, nenä ainakin aikoinaan tuotti pieniä ongelmia, kun otin sen talvella. Mutta kummiskin...
Miltä kuullostaa industrial keväällä, ehtiiköhän parantua kesäksi? Entä hankaakohan skootterin kypärä kamalasti siihen? Sama kyllä huulessakin, pelkään että se juuttuu siihen kiinni ja revähtää ja auh. Mutta eihän tässä nyt kauaa enää skootterilla edes ajeta, ens kesä ja sitten parentsien autoilla:)
Mut mut jos sä tiedät jotain kyseisistä lävistyksistä niin laita juttua tulemaan.
Tuli noista korvarei'istä mieleen vielä että mä oon varmaan niin tottunu siihen että ne laitetaan vielä ampumalla, koska korvareikien lävistäminen on jokseenkin outo ilmiö vielä täällä takakylillä. Ja tosiaan itellänihän vielä tulehtu ne ekat korvikset että kahteen kertaan on laitettu ampumalla nämä tavallisetkin korvikset. Mutta mun mielestä on uskomatonta että laitetaan RUSTOON TAI NENÄÄN koruja ampumalla!!! Ei tulis kyl mieleenkään taas tämäkään. Eikä myöskään se että antaisin kaverin tai laittaisin itse lävistyksen itelleni. Äiti kummasteleekin, että pitääkö sitä nyt vielä maksaa noin paljon että joku pistää reiän ja korun siihen:DOikeastaan on ihan sama mihin aikaan vuodesta lävistyksensä ottaa, kunhan muistaa noudattaa hoito-ohjeita.
Industrial kannattaa tosiaan tehdä kahdella korulla, ja sitten parannuttua vaihtaa pitkään tappiin, koska se yleensä paranee niin paremmin, kuin että suoraan laittaisi pitkän tapin.
Rustokorut saattavat parantua puolikin vuotta, mutta kun tosiaan yrittää vähän varoa kaikkea jotka ärsyttävät lävistystä, niin eiköhän se ihan hyvin parane. - Frida
Kaiku kirjoitti:
Oikeastaan on ihan sama mihin aikaan vuodesta lävistyksensä ottaa, kunhan muistaa noudattaa hoito-ohjeita.
Industrial kannattaa tosiaan tehdä kahdella korulla, ja sitten parannuttua vaihtaa pitkään tappiin, koska se yleensä paranee niin paremmin, kuin että suoraan laittaisi pitkän tapin.
Rustokorut saattavat parantua puolikin vuotta, mutta kun tosiaan yrittää vähän varoa kaikkea jotka ärsyttävät lävistystä, niin eiköhän se ihan hyvin parane.Huulilävistyksen tässä keväällä kuitenkin:)
Oon miettiny paljon että kumpi olisi nätimmän näköinen ja sopisi mulla paremmin. Tappi tuossa keskellä alahuulta vai rengas tuossa huulen sivussa. Onko sulla ollu rengasta siinä huulen sivussa? Eikös sulla muistaakseni ollut lävistykset juuri molemmilla sivuilla ja keskellä alhaalla?
Kuitenkin jos laittaa sivuun niin hankaakohan se vähemmän ikeniin kuin keskelle laitettava? On niin vaikeaa päättää. Toisaalta olis mukava ottaa se vähän erikoisempi tuohon sivuun, mutta kaveri sanoo että keskellä oleva tappi sopisi paremmin. No ittehän mä sen päätöksen loppukädessä teen.
Ja eikös muuten kun laitetaan sivuun se rengas tai haluaa siihen renkaan, niin laitetaanko se yleensä tapilla kuitenkin aluksi? Tutulla laitettiin näin. En sitten kuitenkaan tarkemmin teidä kun en ole asiasta hänen kanssaan koskaan keskustellut.
Mutta mutta jos Kaiku vielä jaksat vastailla:) - Kaiku
Frida kirjoitti:
Huulilävistyksen tässä keväällä kuitenkin:)
Oon miettiny paljon että kumpi olisi nätimmän näköinen ja sopisi mulla paremmin. Tappi tuossa keskellä alahuulta vai rengas tuossa huulen sivussa. Onko sulla ollu rengasta siinä huulen sivussa? Eikös sulla muistaakseni ollut lävistykset juuri molemmilla sivuilla ja keskellä alhaalla?
Kuitenkin jos laittaa sivuun niin hankaakohan se vähemmän ikeniin kuin keskelle laitettava? On niin vaikeaa päättää. Toisaalta olis mukava ottaa se vähän erikoisempi tuohon sivuun, mutta kaveri sanoo että keskellä oleva tappi sopisi paremmin. No ittehän mä sen päätöksen loppukädessä teen.
Ja eikös muuten kun laitetaan sivuun se rengas tai haluaa siihen renkaan, niin laitetaanko se yleensä tapilla kuitenkin aluksi? Tutulla laitettiin näin. En sitten kuitenkaan tarkemmin teidä kun en ole asiasta hänen kanssaan koskaan keskustellut.
Mutta mutta jos Kaiku vielä jaksat vastailla:)No siis jos haluat renkaan, niin yleensä se silloin renkaalla laitetaan. Tulee kuitenkin ylemmäs kuin jos tapilla laitettaisiin.
On ollut rengas sivussa ennen noita sivulabretteja, hyvin parani sekin, ärtyi tosin helpommin kuin tapilla olevat, vaikka olikin parantunut. Se rengas kun liikkuu koko ajan ja sillä tulee leikittyäkin jonkun verran yleensä, ja sillon se herkästi sitten hankaa hampaisiin ja ikeniin.
Mutta jos osaa olla leikkimättä sillä, niin ei se sen enempää hankaa kuin mitä labrettikaan.
Jos haluu "nätimmän" korun niin sitten labretti. Yleensä sitä katetaan vähemmän pahalla juuri sen takia että se on niin yleinen lävistys.
Mutta jos sitten taas hieman erikoisemman niin ehkä sitten rengas sivuun, tai vaikka labrettikin :)
Uudet lävistykset on aina vaikeita päättää. Paitsi tässä vaiheessa kun alkaa miettimään missä on tilaa niin että lävistykset pysyvät "tasapainossa" :p - Frida
Kaiku kirjoitti:
No siis jos haluat renkaan, niin yleensä se silloin renkaalla laitetaan. Tulee kuitenkin ylemmäs kuin jos tapilla laitettaisiin.
On ollut rengas sivussa ennen noita sivulabretteja, hyvin parani sekin, ärtyi tosin helpommin kuin tapilla olevat, vaikka olikin parantunut. Se rengas kun liikkuu koko ajan ja sillä tulee leikittyäkin jonkun verran yleensä, ja sillon se herkästi sitten hankaa hampaisiin ja ikeniin.
Mutta jos osaa olla leikkimättä sillä, niin ei se sen enempää hankaa kuin mitä labrettikaan.
Jos haluu "nätimmän" korun niin sitten labretti. Yleensä sitä katetaan vähemmän pahalla juuri sen takia että se on niin yleinen lävistys.
Mutta jos sitten taas hieman erikoisemman niin ehkä sitten rengas sivuun, tai vaikka labrettikin :)
Uudet lävistykset on aina vaikeita päättää. Paitsi tässä vaiheessa kun alkaa miettimään missä on tilaa niin että lävistykset pysyvät "tasapainossa" :pMenen joko ensi torstaina tai sitä seuraavana maanantaina ottamaan huulilävistyksen tuohon keskelle alas:) Ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670