meikkivoiteen ja nyt ymmärrän, miksi se on niin riittoisaa...eilen laitoin ja täys meikki on päällä vieläkin :). Juhlat oli ja yritin kyllä illalla puhdistaa..
Ostin sen Blascon
7
1481
Vastaukset
- Sanna
Miten yritit poistaa meikin? Itse joko pesen vaahdolla tai käytän L'orealin puhdistusmaitoa sekä silmämeikinpoistajaa ja kasvovettä, ja hyvin lähtee. Eipä ole vielä jäänyt Blascot naamalle, paitsi pitkän baari-illan jälkeen ;)
- mikset ostanut?
Mikset ostanut Blascon omaa puhdistusmaitoa joka on vartavasten kehitetty poistamaan meikkivoide :}
- pidemmän päälle
Ovat tosi vahvoja käytettäväksi, pidempiaikaisesti koska on nähtävästi tehty vahvan meikin poistoon.Ihoni meni kyllä aika huonoksi käytettyäni noita puhdistusaineita.
- ruokakaupan
pidemmän päälle kirjoitti:
Ovat tosi vahvoja käytettäväksi, pidempiaikaisesti koska on nähtävästi tehty vahvan meikin poistoon.Ihoni meni kyllä aika huonoksi käytettyäni noita puhdistusaineita.
Erisan-puhdistusaineella yritin puhdistaa..tehokkaampaa vissiin pitäis olla. Eikös joskus 70-luvulla ainakin autokorjaamoissa käytetty semmosta ihmeainetta kuin Svarfega...tai jotain :D
- hanskan kanssa
ruokakaupan kirjoitti:
Erisan-puhdistusaineella yritin puhdistaa..tehokkaampaa vissiin pitäis olla. Eikös joskus 70-luvulla ainakin autokorjaamoissa käytetty semmosta ihmeainetta kuin Svarfega...tai jotain :D
Osta Jane Iredalen taikahanska, kaikki meikit lähtee jopa ilman puhdistusaineita. Itselläni on sellainen ja maksoin vähän päälle 20e. Olen käyttänyt hanskaa yli 3 kk. ja hyväksi todennut. Siinä on myös se etu, ettei ole enään pyyheliinat likaisina. Siihen voi kyllä laittaa myöskin pienen tilkan puhdistusmaitoa jos haluaa.
- herbina-
herbinan clear line 2 in 1, puhdistusemulsio, sillä lähtee hyvin blasco. Ja maksaa alle 5 euroa.
- puhdistusgeelillä
on aina lähtenyt. Nykyään mulla on tapana pestä naama kahesti peräkkäin, jotta silmämeikki lähtis paremmin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458