Tuolla aikaisemmin oli kirjoituksia, että e-pillerit aiheuttaisivat huomattavaa selluliitin kertymistä...
Mites on Nova Ring-ehkäisyrenkaiden käyttäjillä? ja mitä muita huonoja puolia renkailla on?
jos Sinulla on asiasta kokemusta, niin voisitko ystävällisesti kirkoittaa sen tänne? Kiitos ;)
(tse käytän Yasmin -nimisiä pillereitä, ja olen miettinyt ehkäisyrenkaaseen siirtymistä.Kun siinä on vähemmän noita hormoneja ja muita juttuja...)
selluliittia Nova Ring -ehkäisyrenkaista?
6
2520
Vastaukset
- minä itse
En ole huomannut erityistä eroa selluliitin kerääntymisellä ennen ja renkaan käytön aloittamisen jälkeen. Muuta tietoa (hyvää ja huonoa) renkaan käytöstä löydät tuolta terveys puolelta. Siellä niitä on pilvin pimein.
- Unohtelija
Itse laihduin pari kiloa vaihdettuani pillerit Nuvaringiin. Ei sellaria sen enempää kuin ennenkään. Ja rengas on niiiiin paljon helpompi...
- joopsi
no mulla ei kyllä ole selluliittiä, mutta muuten tuntuu että on tuo lantionseutu kasvanut nuvan aikana. Pidin siitä viime kesänä parin kuukauden tauon ja paino putosi pari kiloa ja peppu pieneni sinä aikana, ja sit kun palasin siihen takas niin peppu taas leveni. En tiedä sit johtuko renkaasta vai liikuinko ehkä enemmän tai jotain.. Haluja se vie multa mut vähemmän kuin pillerit, ja ei sillä niin väliä kun oon sinkkukin...käytän sitä vaan koska haluan säädellä menkkojani..Eipä tuossa muita huonoja juttuja sitten ole. =)
- huoh
3 kiloa ja perse on ku perunapelto..ja tarkennuksena, että sellua tulee epäsopivista e-pillereistä, että näin meillä :(
- Mer2
Ehkäisyrenkaista aiheutui minulle jatkuvaa hikoilua. Yöllä täysin märät petivaatteet. Välillä sitten tärisi kylmästä niissä märissä petivaatteissa. Haittasi elämää myös päivällä. Esim. paperit joihin koskin märillä käsilläni menivät pilalle. Paljon muutakin haittaa tuli. Mm. jatkuvaa väsymystä. Nämä siis kun oli käyttänyt niitä pari vuotta ja siitä eteenpäin. Voi olla että joillekkin sopii paremmin. Myös selluliitti on nyt kadonnut takareisistä, kun lopetin niiden käytön.
- Heidiikkä
Toisille nuo kaikki ehkäisyhormonivalmisteet keräävät kehoon nesteitä ja usein just helpoitin kertyy sinne takapuoleen ja reisiin missä jo lähtökohtaisesti heikko aineenvaihdunta eli näkyy sitten turpeana selluna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172