Tuolla yhdessä keskustelussa eräs nainen vastasi miespuoliselle kysyjälle, että nainen A ei ehkä halua rakkaussuhdetta miehen B kanssa, koska heillä on liian läheinen suhde, eli ovat kavereita. Onks tosiaan niin että naisella on luottoystävät ja mies eri asioita? Eli mies on kyllä kumppani, muttei se paras ystävä, jolle uskoudutaan intiimeimmissä asioissa? Oon aina luullu, et juuri naiset haluaa kumppanin olevan myös paras ystävä, mut homma taitaakin olla toisinpäin. Miehet ja naiset, mitä mieltä ootte?
Seksiä mieheltä, ystävä muualta?
11
1365
Vastaukset
- marjatta55
Mulle kumppani on ehdottamasti myös se "paras ystävä". Jotenkin tulee mieleen tuosta mainitsemastasi tapauksesta, että puolisoa pidetään "kilpakumppanina", jolle ei niitä sielun syövereitä uskalleta paljastaa. Voisihan kuvitella, että kipeimmät asiansa paljastanut nainen on vaarassa joutua asioillansa retostelun kohteeksi eron jälkeen. Mutta samoinhan voisi mielestäni käydä ystävyys-suhteenkin kariutuessa.
- mölliskö
Niinhän sitä ajatellaan, että puolisot vaihtuu, mutta ystävät on ikuisia!!
- vereslihalle asti
rakkaansa kanssa. Pitää vaan luottaa ihmisyyteen, siihen että kukaan ei lyö lyötyä. Ainakaan LOPPUPELEISSÄ.
ja rakkaussuhde on kaksi eri asiaa.
Monikaan nainen ei ole valmis riskeeraamaan ystävyyttä seksikokeilun takia. - Outo Essi
Pitää olla ensin seurustelusuhde josta kehittyy ystävyyttä. Jos olet ensin ystävä niin sinusta puuttuu seksuaalinen veto tai olet niin hyvä ystävä ettei sitä haluta pilata seksillä.
- .....
Romanttinen rakkaus ei mielestäni sulje pois ystävyyttä, eli mies ja nainen voivat olla samalla aikaa sekä toistensa parhaat ystävät että rakastavaiset. Aika paljon ihmiset voivat menettää jos ottavat sen ennakkoasenteen, että henkilö A on aluksi ollut vain hyvä ystävä, ja henkilö B on aluksi ollut esim. yhdenyön hoito, joten A:sta ei ikinä voisi tulla mitään enempää, kun taas B:stä voisi tulla potentiaalinen rakas...
Eikös juuri suhteet lähde kehittymään ystävyyden kautta, opitaan tuntemaan toinen ajan kanssa. Tietysti kukin taaplaa tyylillään, mutta itse en osaa samaistua siihen ajatusmalliin, että suhteen pitäisi lähteä kehittymään seksin kautta heti alussa. Ehkä monet käsittävät sanan ystävä hiukan erilailla, mutta itse näkisin sen niin että ideaalikumppani olisi samalla paras ystävä... - going dead soon
tottakai täytyy ylläpitää verkostoja, ja minkäs sille voi että ihmisillä on sukupuoli.
Mutta nakuilua ei nyt harrasteta ns. ystävän kanssa.Vaaditaan korkeajännite.. - ystäväni kuitenkin
Mun kaikkein paras ystäväni tässä maailmassa on mun mieheni. En todellakaan voisi kuvitella rakastelevani ihmisen kanssa, jonka kanssa en voi jakaa kaikkea!
En tiedä.. naisia on erilaisia. Mielestäni nainen on henkinen olento ja kun se henkinen puoli on kunnossa niin sitten halutaan fyysistä puolta. Ei naisellekaan (minulle) pelkkä henkinen puoli riitä. Tarvitsen päästä kosketuksiin (rakastelu) miehen kanssa jota rakastan.
Toki minulla on ystäviäkin (myös miespuolisia) mutta en kuitenkaan jaa heidän kanssaan niin intiimejä asioita kuin mieheni kanssa. Mutta naisella on hyvä olla naispuolisia ystäviä jotka jaksavat jakaa vieläkin enemmän naisten juttuja. Mies ei kuitenkaan ehkä niin paljon jaksa sitä puhumista. Kuitenkin koen että mieheni yrittää ja jaksaa kuunnella ne minulle tärkeimmät asiat ja keskustellakin niistä. Välillä tietty hän ei jaksa kuunnella mutta kun hän kuuntelee olennaisen olen tyytyväinen.- Aloittaja
Tässäkin voi olla kahdenlaista ystävyyttä kumppanien välillä: ekassa vain nainen kertoo tunteistaan ja mies kuuntelee, toisessa MOLEMMAT kuuntelevat toisiaan. Itselläni viimeinen suhde loppui juuri tuohon, että nainen odotti mun kuuntelevan häntä, muttei ollu kiinnostunu kuuntelemaan mua. Olen tunteellinen ja pohdiskeleva, aika paljonkin mieheksi (jos stereotyyppiä ajatellaan). Tälle naisel oli kai jonkinlainen järkytys, ku halusin hänen kuuntelevan ja hoivaavan minua, kuten itse tein hänelle...
- ,,,,,,,
että mies voisi olla ystävä ja paras ystävä, mutta sitä en tiedä mitä miehet ajattelee tai kukin yksilö noin yleisesti....
- sekametelisoppa...
jos näitä sekottelee liikaa keskenään ei hyvä...
kuten näitä palstojakin lukiessa selviää...
oikein rakastuneena(siis kuten kumppania kohtaan tunnetaan normaalisti)nämä kaksi muutakin asiaa kulkevat mukana..tai kuvittelisin että niitä tarvitaan hyvän suhteen kantovoimaksi..sit jos puhutaan pelkästä ystävyydestä,se katoaa jos seksi tulee mukaan kuvioihin...tosin ihmiset ovat muuttuneet kovin "pikaisiksi",välillä tuntuu että tavoitellaan vaan parhaita paloja ja niiden vähemmän hyvien sattuessa kohdalle käännytään oitis toiseen suuntaan..ei oo helppoo....->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989