Onko kellään kokemusta stepperistä,tuleeko käytettyä ja paljonko sillä pitäisi tehdä että auttais laihiksessa
stepperi
3
576
Vastaukset
- steppaaja
Itselläni on ollu stepperi jo jonkun aikaa ja kyl ihan uskon ja toivon et se on tehokas.. Täytyy sanoo et aika puuduttavaa hommaa se on mut musiikki tai tv auttaa jaksaan paremmin. Ite steppaan yleensä tunnin kerrallaan ja muutaman kerran viikos. Lisäks tietty teen sit muina päivinä jotain muuta eli ei kannata varmaan joka päivä stepata ettei mee kuntoilu yksipuoliseks. Hiki tulee pintaan tosi nopeasti ja tunnin päästä on kyl ihan naatti et se kai kertoo et se tehoaa! Pohkeet tulee helposti jäykiksi et kannattaa hyvin venytellä sen jälkeen. Kyllä ihan suosittelen jos innostusta riittää!
- stepperi
Mulla on siis ministepperi. Sateisina päivinä tai kun on oikein paljon pakkasta niin steppailen. Mutta mulle auttaa enemmän et lähen lenkille. Kun olen esim 20 minuuttia kävellyt ja matkaa on vielä kotiin niin en viitsi kääntyä takaisin. Stepperillä kun steppailee olkkarissa telkkua katsellessa niin paha tapani on lopettaa yhtäkkiä ja istahtaa sohvalle. Mutta toi on vain mun juttuni.
Tässä kun on näitä pakkasia ollut niin on tullut vähän enemmän steppailtua. Olen tehnyt 200 askelta ja sit pitänyt pienen tauon..yleensä tehnyt vatsalihaksia silloin.. ja sitten taas 200 jne. ja kyllä siin hiki tulee! Eli noi taukojen pitämiset on aikalailla must juttu mulle...etten lopeta kesken.. :) - daija
Käytän stepperiä vain urheilun 'piristäjänä' eli suurimman osan liikunnasta hoidan kävelemällä/kuntopyörällä/lihasharjoituksilla. Stepperiä käytän joka toinen päivä 10min, stepperin kalorinmittaaja näyttää ~300 kcal mutta sykemittarin mukaan ~120 kcal. Uskoisin jälkimmäistä.
Laihduttamiseen sopii paremmin joku kokonaisvaltaisempi laji, mutta stepperi on hyvä lisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844