Miten estätte sen kun levitätte luomiväriä ettei se pääse sudista rapiseen "silmäpusseille"?Mulla rapisee joka ainoa luomivärini.Johtuuko merkistä?Käytän rimmelin, anytimen, lumenen, en edes muista kaikkia mutta silti kaikki rapisee. Nyt oon kehitelly sellasen menetelmän että meikkaan ensin otsasta silmäluomiin ja sitten kun silmät on valmiina pyyhkäsen alaluomia ja meikkaan vasta alaosan naamasta heh ;)..Oliskohan mitää helpompaa tapaa?Jos joku ehdottaa et osta joe blascon luomivärejä niin ei oo varaa vaikka ois kuinka riittosia.
Miten estätte..
8
694
Vastaukset
- kamu
meikä laittaa ripsarii ensin sitt peitevoidetta puuterii sitten vasta luomiväri jos rohmuaa paljon kerralla se tippuu silmäpussille. eli laita vähän kerralla ja alusta meikki alustus voiteella tai rajauskynällä niin luomiväri pysyy paikaalla. tai käytä voidemaisia luomivärejä niin ei karise
- Sanna
Mihin tietoisuus tästä vanhasta kikasta on kadonnut? Tämä kun on helppo, nopea ja vaivaton, käytössä meikkiartisteilla ja muilla fiksuilla meikinkäyttäjillä.
Osta irtopuuteria, sitä levität silmien alle ennen silmämeikin tekoa melko paksusti. Kun silmämeikki on tehty pyyhkäiset vain irtopuuterin pois, ja rapissut luomiväri katoaa sen mukana. Lopuksi poskipuna paikalle ja baanalle :)- ja lisäyksenä
Jotkut ammattilaisetkin tekevät ensin silmät ja sitten vasta pohjameikin jottei pohjameikki menisi luomivärin takia pilalle. Kyllä ne kalliimmatkin voi karista meikatessa, mutta kai se riippuu vähän siitäkin et kuinka reippaalla kädelä sitä sutii. Mä tuputan aina ensin siveltimestä käteen ja sit vasta luomille niin ne karisevat jää pois kyydistä.
- LemonSoul
Ei kannata käyttää sellaisia suteja. Niistä lähtee just sitä "pölyä". Vaan sellanen vaahtomuovi aplikaattori millä voi myös levittää luomivärin. Ihan Anttilasta ja Tiimarista ja vaatekaupoista saa.
- tapansa kullakin
jos käytät useampaa väriä niin ei niitä kauheen nätisti saa laitettua saatika häivytettyä (varsinkaan voimakkaita värejä) pelkällä halvalla aplikaattorilla. Kummasti oon pärjäilly sutieni kanssa ja tuskin löytyy ammattilaista, joka ei käytä siveltimiä.
- niksiniksi
Kostuta, sellaiset kestovärjäyksessä käytetyt laput(valmiit paperilaput) ja laita ne silmien alle , ei ole pussit luomivärissä. Tietysti paras keino on meikata ensin silmät ja sitten meikkivoide, mutta joskus meikkivoiteen levityksen jälkeen tulee tarve lisätä luomiväriä joten tulos sitten sama .Moni ei osaa tehdä silmämeikkiä ilman pohjaväriä, koska silmämeikki muuttuu hieman pohjavärin levityksen jälkeen.
- ...
Kannattaisi satsata hieman parempi laatuisiin meikkeihin. Kaupassa kannattaa kokeilla sen värin lisäksi myös värin "riittoisuutta" ja kestävyyttä.
- tosi hyvät
Jane Ireladella on tosi mahtavat luomivärit, voi laittaa kuivana tai kostuttaa vedellä ja kun pigmentti on 100 % ei tarvitse kuivanakaan paljon laittaa niin tarttuu tosi hyvin. Yleensä luomivärien pigmentit niissä halvimissa on jotain 20-30 % paikkeilla ja korkeitaan paremissa siinä 50-60%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468