Jos mies sanoo ettei ole valmis ehkä vakavaan suhteeseen, kun ero josta tosin jo hyvän aikaa ja elämä sekaisin. Onko toivo mennyt? Pelkääkö mies satuttavansa taas itseään, kunen edellisessä vakavassa suhteessa. Vai onko hieno ilmaisu etten kiinosta? nähdä kuitenkin haluaa.
Itse joskus käyttänyt samaa "tekosyytä", kun en ole ollut sen ihmisen kanssa valmis suhteeseen. Onko sama miehillä? Onko parempi unohtaa koko tapaus. Kuitenkin kyse yli kolmekymmpisestä ettei mitään teinejä enää olla.
Mies ei halua vakaa suhdetta!?
13
4309
Vastaukset
- ....
Vai ettei mies halua vakavaa suhdetta mutta haluaa kuitenkin nähdä.. Heh, todennäköisesti mies haluaa kohta seksiä kanssasi, mutta ei edelleenkään ole valmis vakavaan suhteeseen. Päättele siitä, mikä hän on ja mikä sinusta tulee, jos...
- Samankokenut
Todella tutulta kuulostaa. sanoisinko, että nyt sulla on ns.pelimies kiikarissa. Lue rivien välistä, jos mies sanoo ettei halua nyt vakavaa suhdetta, tuskin koskaan haluaa sitä ainakaan kanssasi. Sori, mutta itse "tuhlasin aikaa" kaksi vuotta, odottaen, että hän olisi "valmis". Sitä päivää ei näkynyt, joten jätin ikävän suhteen.
Hyvin mahdollista, että pyörittää muitakin naikkosia samalla. Tää mun exsä oli 36.v ja eronnut monta vuotta sitten, mutta vieläkin kiinni menneessä.
Ei toimi,jos menneitä haikailee tai pelkää yrittää uudestaan. Haluatko olla vain hoito vai odotatko? Sun valinta. Tsemppiä!
- täällä
Ei halua vakavaa suhdetta, varmaankin saanut siipeensä jossain vaiheessa aika lailla.
Kuitenkin haluaa tavata ja olla, mutta ei seksiäkään???
Ei tunnu oikein kaveruudeltakaan, kun pussaillaan,saunotaan yhdessä jne.Haluaa olla vapaa mutta kumminkin jostain aina kampeaa luokseni?
Miten näistä selvän ottaa? - Naikkonen27
ei siihen sen kummempia selityksiä kaivata. Se ei nyt vaan halua mitään vakavempaa ja sillä sipuli. Minä olen samassa tilanteessea kuin tuo mies. Mikä hemmetti siinä on että jostain syystä pitäisi aina vääntää sellainen että se toinen olisi asian paremmassa valossa??
Olen eronnut jo tovi sitten. Olen saanut siipeeni, ollut maassa ja kerännyt itseni taas. Seksi on kivaa, mutta ei sellaisen kanssa, johon ei ole tunteita. Blääh. Ei nyt löydy muita syitä kuin että minä nyt ainakin haluan olla vaan itsekseni itseni vuoksi. Turha siitä sen suurempaa juttua on tehdä sen takia, että toinen haluaa jotain muuta?- vai niin
mutta miksi sitten hän sanoo, että pitää minusta kovasti vaikkakin haluaa olla yksin.
Miksi tulee luokseni, kun mitään velvoitteita ei ole???
Haluaako vain satuttaa/pompottaa minua ja katsoa miten pitkälle venyn?
Itse jos en jonkun kanssa halua olla niin en myöskään hänen seuraansa hakeudu.On sanonut että haluaa olla välillä yksin(viihty yksin) mutta sitten kumminkin valittaa, että kun elämässä ei ole mitään muuta kuin työ?!
Mitenkäs tätä sitten tulkitaan....
Onko ahdistelua jos yritän pitää jonkinlaista yhteyttä esim.viestein 1-2 krt/vko. - piitu
vai niin kirjoitti:
mutta miksi sitten hän sanoo, että pitää minusta kovasti vaikkakin haluaa olla yksin.
Miksi tulee luokseni, kun mitään velvoitteita ei ole???
Haluaako vain satuttaa/pompottaa minua ja katsoa miten pitkälle venyn?
Itse jos en jonkun kanssa halua olla niin en myöskään hänen seuraansa hakeudu.On sanonut että haluaa olla välillä yksin(viihty yksin) mutta sitten kumminkin valittaa, että kun elämässä ei ole mitään muuta kuin työ?!
Mitenkäs tätä sitten tulkitaan....
Onko ahdistelua jos yritän pitää jonkinlaista yhteyttä esim.viestein 1-2 krt/vko....meillä sama mies; haluaa nähdä ja tehdä kaikkea kanssani, mutta ei halua mitään vakaampaa/vakavampaa... Haluaa olla yksin, koska duunin vastapainoksi on pakko saada olla rauhassa ja yksin välillä pitempiäkin aikoja. Muutamaan viikkon lähes ei saata mitään kuulua, on ollut niin kiire ja ajatukset muualla. Edelleen, ei tunnusta, etteikö haluaisi nähdä tai että olisi unohtanut siltikään... Tämä rumba alkoi, kun mies ensin pari kuukautta hoettuaan; pidän susta, olen ihastunut, viihdyn kanssasi tosi hyvin... sai minut sitten kertomaan saman hänelle - karkuun lähti tällä tavoin.
- Joku2
Joillekkin on vaikeaa lähteä uuteen suhteeseen vaikka edellisen suhteen päättymisestä olisikin jo jonkin aikaa.
Itselleni on käynyt juuri näin. erosta on jo jonkin aikaa,mutta jotenkin vain en voi vielä ajatella uutta suhdetta.Paukut tuntuvat olevan sillä saralla aika vähissä tällä hetkellä.
Nyt tilnne on ollut ajoittain jopa hieman vaikea.Tämä johtuu siitä, että elämääni ilmestyi nainen, joka olisi ilmeisen kiinnostunut virittelemään suhdetta minun kanssa.
Hän on todella kultainen ihminen ja kaikkea muutakin mukavaa. Voisin hyvinkin ajatella lähempää suhdetta häneen. Jotenkin vain tuntuu ainakin nyt siltä,ettei jaksa edes ajatella lähtevänsä siihen "rumbaan" ihan heti. Onko tämä tyhmää? Totta helvetissä on.
Jospa kevät toisi lisää virtaa olla aktiivisempi,ellei hän sitten kyllästy odottelemaan....- kuullostaa tutulta
taidatkin olla se kaveri joka mun mielessä pyörii...juuri noita sanoja hänkin käyttää.Keväällä,keväällä.Noh, jospa sitä hyvää jaksaisi odottaa?Ainut vaan jos odottaa turhaan??
Jos joku sua kiinnostaa niin, so?se pitää sanoa ko.henkilölle ihan kunnolla tai sitten edes jotenkin ilmaista että hiljaa hvyä tulee ja ei kiirehditä, mutta älä jätä naista epätietoisuuteen, silloin saattaa onni mennä ohitsesi.Voi kun mulle edes vihjaisi että on kiinnostunut edelleen niin kyllä mä häntä odottelisin.
Kevään odotusta siis =) - sen
tarvitse olla mitään rumbaa. Rakkaus piristää, energisyys lisääntyy ja aurinko antaa voimia, joten varmaankin kevät tekee tehtävänsä. Kerro se hänelle, epätietoisuus kalvaa pahiten, kun ei tiedä mitä taustalla on.
- Eräs vain
Itse erosin lähemmäs 40 vuotiaasta avokkeestani...eron syynä kertoi, ettei ole valmis sitoutumaan lopulluisesti. Olimme siis kihloissa(yhdessä useita vuosia), mutta mies kauhisteli ajatusta avioliitosta ja yhteisistä lapsista. Helpommalla pääset kun lopetat ajoissa. Säästyt monelta itkulta.Jos kaverisi on vielä noinkin rehellinen, usko häntä.Hän tarkoittaa juuri sitä.
- dsakljgfdds
Teille kaikille: Lähtekää varauksellisesti suhteisiin ihmisen kanssa jollla juuri katkennut edellinen vakava suhde (juuri=1pv-1v). Nämä ihmiset saattavat kaivata lohduttajaa, se on oikeastaan aika sama kuka tuossa asemassa on. Hän kaipaa sinua mutta ei todellakaan siinä vakavassa mielessä. Suurin osa ei tätä tee tarkoituksella vaan toimii aika primitiivisesti. Pieni osa on tietysti niitä 'sikoja' jotka tietävät mitä tekevät ja nauravat päälle toisen epätoivoa.
- eräs vain
Ei se toimi aina noin.Viimeisimmän avosuhteeni,joka muuten kesti 6 vuotta, tapasin aivan sattumalta kuukausi edellisen eroni jälkeen. Se vain oli heti rakkautta ensi silmäyksillä.Mutta jos toinen jo heti alussa sanoo, ettei ole valmis, on suhde kyllä tuhoon tuomittu ja kaveria kannattaisi uskoa. Suhteen alku on sitä parasta aikaa "leijaillaan taivaissa ja kaikki hyvin", ei siihen kuulu tuollaiset "en ole valmis" kommentit.KOkemus opettaa....Nyt olen ollut jo vuoden yksin ja vasta hiljalleen uskaltautumassa rakastumaan uudelleen. Niin se on yksilöllistä.
- Saarukka
eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja, kuin uskoa, jos hän noin sanoo. Jos omat tunteet ja toiveet alkaa olla vakavammat, tee se hänelle selväksi. Ja kerro samalla, miten kauan mahdollisesti katselet hänen pähkäilyään. Reilu peli molemmin puolin. Muuten odotat ehkä ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731