Maybelline dream matte mousse (?) "vaahto" -meikkivoide.Tarviiko sen kanssa käyttää puuteria? Jos tarvii,niin mitä? (kivi,irto,vai...?).
(luin tuolta jostain,et tossa ois periaatteessa meikkivoide ja puuteri samassa). Kiitos!
Maybelline...
Niina
3
480
Vastaukset
- Niina
Onko totta,että tuo "vaahto" meikkivoide tukkii ihohuokosia? Onko tossa silikoonia? Onko se haitallista?
- tyttaa,,
noo mullon sitä ja se on iha älyhyväää!!ei sen jälkee tarvii puuterrii mut kyl mä joskus laitan.
- oon ollu
tyttaa,, kirjoitti:
noo mullon sitä ja se on iha älyhyväää!!ei sen jälkee tarvii puuterrii mut kyl mä joskus laitan.
Itse yllätyin miten hyvä toi tuote on. Itse en päivämeikkiin oo käyttäny enää puuteria. näyttää luonnollisemmalta silloin. Siitä en tiedä tukkiiko se ihohuokosia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249