Mietin tassa, etta eiko leivokset, pullat ja kakut ole paljon pahempia laihdutuksen kannalta? kuin karkki... Suklaa tietysti eri asia... Mutta kun normaalisti syon joka paiva jonkun piirakan palasen ja karkkia/suklaata en laheskaan niin paljon. Tuntuis, etta kun jatan leivokset pois, mutta en karkkia niin se auttaisi enemman. olen ennenkin miettinyt tata ja omalla kohdallani ehka leivokset ovat pahempia, koska niita syon useammin...Miten on?
leivokset/karkki
3
758
Vastaukset
- ......
Onhan leivoksissa tietysti rasvaa sokerin lisäksi kun taas esim. hedelmä karkeissa ei sitä (ainakaan niin paljon) ole. Oletko katsonut ikinä vaikkapa kaupassa myytävien leivonnaisten energiamääriä ja verrannut niitä karkkeihin joita syöt? Lisäksi tietysti vaikuttaa määrä, jonka syöt. Nykyään kun karkkia myydän lähes ainoastaan megasuurina pusseina...
- karkki
Karkit ja leivokset sisältävät hiilareita. Ylimääräiset hiilarit muuttuvat soluihin rasvaksi.
Hiilarit lisäävät veren insuliinia joka aiheuttaa nälkää ja himoa.
Makean himo katoaa varsin nopeasti karpatessa ja laihtuminen alkaa. Sitten vaan tarttee löytää se hiilarimäärä minkä voi päivässä syödä ettei liho.
Yksinkertaista. - laihdutteleva herkuttelija
Mä olen korvannut lempiherkkuni eli leivonnaiset muutamalla karkilla silloin tällöin. Lasken ne mukaan päivän kalorimäärään ettei mee sen yli ja mukavasti oon laihtunu. Yks viineri sisältää useamman sataa kaloria, muutama nami vain satakunta, ja yhtälailla makeanhimo lievittyy. TOIMII!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268