Oon tässä ollu pitkän aikaa laihdutuskuurilla, mutta toi hirveä makean himio vie aina voiton...mites kuinka "lihottavia" noi jogurttirusinat on? jos niitä söisin silloin kun tekee mieli makeaa....auttaako yhtään? ei siis tietenkää kilo kaupalla vaan sen verran että saa pahimman himon pois... Ruokavaliota olen muuttanut terveellisemmäksi ja liikkumisen puolella: käyn joka päivä n 40-50 minuutin reippaalla kävelyllä vaunujen kera...ja sit muutamia lihasliikkeitä joka päivä (kuten vatsa, kädet, reidet, selkä).
Päivän ruuat etenee näin: aamupalalla mysliä ja jogurttia, lounas (millon mitäkin), välipala hedelmiä ja kenties näkkäri...illalla 2näkkäriä juuston kans ja jogurtti.
Onkos noilla eväillä mahdollisuus laihtua tällä vuosikymmenellä :) ???
jogurttirusinat
4
3131
Vastaukset
- Laihduttaja^^
Oman kokemukseni perusteella tuntuisi siltä, että makeanhimo lähtee parhaiten sillä ettei vaan anna periksi.
Vertaa tilanteeseen, että selkää kutittaa. Rapsutat, ja hetken päästä kutittaa heti jostain muualta ... annat sen vaan olla, ja kutina lakkaa itsestään. Ainakin joskus :) - mielestäni
syöt liian vähän. Toinen lämmin ruoka?!
- jokujostainkaukaa
noh, eipä noi jogurttirusinat mitään kevyttuotteita taida olla. Finelin mukaan 387 kcal/100g, eli samaa luokkaa kuin karkit..
- tinam
siis mä oon kyl ymmärtäny et noi jogurttirusinat on aivan s******n rasvasia ja lihottavia...
en kyllä laihduttajalle lähtis niitä suositteleen...
pienenä vinkkinä:
-> osta maitorahkaa (rasvatonta) sinne loraus rasvatonta maitoa ettei ole niin "jönkkiä" ja marjoja oman maun mukaan ja makeutusainetta niin paljon ku makeaa mieli tekee =)
tepsii mulle, ja se on jo jotain, tyttö joka söi suklaalevyn 10 minuuttiin ennen eikä 400g karkkiakaan tiukkaa tehny vetää salkkareiden aikaan =)
voih noita aikoja...
nyt 20 kiloo laihempana, vielä paljon työnsarkaa kyllä edessä =)
jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593