Minkä hintaisia nuo tuotteet suunnilleen ovat?
Onko kokemuksia niiden käytöstä? Tekisi mieli kokeilla kuivalle,epäpuhtaalle iholleni niitä.
Dr.Hauschka
10
7978
Vastaukset
- .........................
Hei,
Kirjoittelin tuonne alempaan ketjuun jo dr. hauschkasta.
http://www.hairstore.fi/bbs/index.php?action=search2
Tuosta linkistä voit lukea lisää Hauschka-keskusteluja ja niitä löytyy varmasti myös lisää googlettamalla.
Hauschka-tuotteet ovat edullisia, kun ne ostaa netistä. www.terveysasema.fi on edullisin paikka ja toimittavat nopeasti ja kätevästi. Luontaistuotekaupoista tai kosmetologilta ostaessasi saat maksaa kaksinkertaisen hinnan.
Omat kokemukseni Hauschkasta ovat olleet pelkästään hyviä, samoin moni muu on saanut Dr. H:n tuotteista apua iho-ongelmiin.
Hauschkan tuotteethan tähtäävät ihon oman normaalin toiminnan palauttamiseen, ovat luonnonmukaisia, eläimillä testaamattomia eivätkä aiheuta riippuvuutta niinkuin monet muut kosmetiikkatuotteet tekevät. Hauschkasta voit lukea enemmän täältä: http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/
Hauschkalla on oma epäpuhtaalle iholle tarkoitettu sarjansa Spezial, ja esim. tuolta terveysasemalta voit tilata näytepakkauksen jossa on pienet, pari viikkoa kestävät, näyterasiat sarjan tuotteista. Hinta on siinä 10€ kieppeillä. Tuotteiden tarkat käyttöohjeet löytyy tuosta ylläolevasta linkistä ja muutenkin siellä kannattaa käydä tutustumassa Hauschka-ideologiaan. Ehdottomasti sarjaan kannattaa ainakin tutustua - moni ihoonsa jo kaikkea kokeillut on päätynyt sarjan käyttäjäksi. Näin kävi mullakin ja muuta en enää kasvoihini laittaisi ;) Ulkomaillahan dr.hauschka on jenkkitähtösten suosikkimerkki joista tähdet pulittavat paljon, onneksi täältä merkkiä saa ainakin toistaiseksi suht edulliseen hintaan - kerrankin näinpäin :)- ihomato
tiedoista. Erinomainen tuo pieni setti jota voi muutaman viikon kokeilla, aion tilata ehdottamasti. Olen juuri sitä tyyppiä joka on jo kaiken kokeillut rahansa tuhlannut.
- *mie*
Kuinka pitkään se puhdistusvoide (50g) kestää päivittäisessä käytössä. Sitähän pursotetaan aina se n. sentti kerraallaan käyttöön. Kestääkö koko kuukauden? Kumpaa kasvovettä sinä käytät, tavallista vai sitä Spezialia? Minulla on semmoinen tosi pintakuiva, mutta kuitenkin ilmeisesti epäpuhdas iho (kun pukkaa näppyjä) ja nyt olen viikon verran käyttänyt sitä tavallista kasvovettä. Mietin, että pitäisköhän vaihtaa.
- ....
*mie* kirjoitti:
Kuinka pitkään se puhdistusvoide (50g) kestää päivittäisessä käytössä. Sitähän pursotetaan aina se n. sentti kerraallaan käyttöön. Kestääkö koko kuukauden? Kumpaa kasvovettä sinä käytät, tavallista vai sitä Spezialia? Minulla on semmoinen tosi pintakuiva, mutta kuitenkin ilmeisesti epäpuhdas iho (kun pukkaa näppyjä) ja nyt olen viikon verran käyttänyt sitä tavallista kasvovettä. Mietin, että pitäisköhän vaihtaa.
Hei,
Puhdistusvoide on kestänyt minulla kyllä ainakin sen kuukauden, ellei kaksikin. Minulla on kyllä käytössä myös puhdistusemulsio, joka ei kuitenkaan mielestäni ole niin hyvä (vai pitäisikö sanoa mun iholle sopiva) kuin voide.
Kasvovesistä käytin ensin Spezialia mutta kun sain ihon kuntoon vaihdoin ihan siihen tavalliseen, joka on nyt ollut ihan riittävä mulle. Kannattaa kokeilla molempia.
Hauschka-tuotteethan ovat tosi riittoisia. Ensin itsekin ihmettelin niitä pieniä tuubeja mutta kyllä ne riittävätkin pitkän aikaa eli kerralla ei tarvitse paljoa :) - tyttö
*mie* kirjoitti:
Minulla kesti eka puhdistusvoide ihan älyttömän pitkään, yli 2 kuukautta. Ainakin minun kasvoille sitä riittää vähemmän kuin se puolitoista senttiä, mikä ohjeessa lukee. Riittoisuuteen kyllä vaikuttaa kohdallani se, että käytän meikkivoidetta talvisin suht usein ja puhdistan sen muilla aineilla pois (puhdistusvoide ei puhdista meikkiä!). Itsekään en ole hirveän vakuuttunut puhdistusemulsiosta meikinpoistajana, mutta meikittömän ihon puhdistukseen se on ihana, käytän sitä, jos ihoni on ärtynyt. Aamuisin käytän yleensä puhdistusvoidetta.
- Minde
tyttö kirjoitti:
Minulla kesti eka puhdistusvoide ihan älyttömän pitkään, yli 2 kuukautta. Ainakin minun kasvoille sitä riittää vähemmän kuin se puolitoista senttiä, mikä ohjeessa lukee. Riittoisuuteen kyllä vaikuttaa kohdallani se, että käytän meikkivoidetta talvisin suht usein ja puhdistan sen muilla aineilla pois (puhdistusvoide ei puhdista meikkiä!). Itsekään en ole hirveän vakuuttunut puhdistusemulsiosta meikinpoistajana, mutta meikittömän ihon puhdistukseen se on ihana, käytän sitä, jos ihoni on ärtynyt. Aamuisin käytän yleensä puhdistusvoidetta.
Vuoden verran on minulla ollut käytössä enkä pois vaihda. Iho ei täydelliseen kuntoon ole tullut, mutta paljon parempaan, mitä se aikaisemmin oli. Olen kokeillut lähes kaikkea mahdollista finneihin ja siitä syytä naamasta tuli pintakuiva ja punoittava. Hauschka on tasoittanut naaman väriä ja poistanut isot kipeät finnit. Miiliumeja tulee vieläkin jonkin verran, kuivuudesta johtuen. Tämän takia laitan yöksi pienen määrän kosteusvoidetta.
En ole spezialia käyttänyt missään vaiheessa, koska epäilen sen kuivattavan ihoani liikaa. Puhdistusemulsio, -voide, kasvovesi. kosteusvoide ja ruusuvoide käytössä. Ruusuvoide kannattaa hankkia ehdottomasti talvella käytettäväksi. Kovalla pakkasella ei naama rupea punoittamaan läheskään niin paljon eikä kuivuudesta tietoakaan. Kesällä liian paksua. - tuisku
Minde kirjoitti:
Vuoden verran on minulla ollut käytössä enkä pois vaihda. Iho ei täydelliseen kuntoon ole tullut, mutta paljon parempaan, mitä se aikaisemmin oli. Olen kokeillut lähes kaikkea mahdollista finneihin ja siitä syytä naamasta tuli pintakuiva ja punoittava. Hauschka on tasoittanut naaman väriä ja poistanut isot kipeät finnit. Miiliumeja tulee vieläkin jonkin verran, kuivuudesta johtuen. Tämän takia laitan yöksi pienen määrän kosteusvoidetta.
En ole spezialia käyttänyt missään vaiheessa, koska epäilen sen kuivattavan ihoani liikaa. Puhdistusemulsio, -voide, kasvovesi. kosteusvoide ja ruusuvoide käytössä. Ruusuvoide kannattaa hankkia ehdottomasti talvella käytettäväksi. Kovalla pakkasella ei naama rupea punoittamaan läheskään niin paljon eikä kuivuudesta tietoakaan. Kesällä liian paksua.Minulla ei ole ollut finnejä taii ihomatoja sen koommin kun siirryin Hauschkaan, aiemmin tuli aina isoja, ihonsisäisiä mokkuloita etenkin nenänvarteen ja leukaan mutta ei enää.
Ehdottomasti kannattaa kokeilla! - emmaliiniskis
tuisku kirjoitti:
Minulla ei ole ollut finnejä taii ihomatoja sen koommin kun siirryin Hauschkaan, aiemmin tuli aina isoja, ihonsisäisiä mokkuloita etenkin nenänvarteen ja leukaan mutta ei enää.
Ehdottomasti kannattaa kokeilla!Minäkin olen kärsinyt noin kolme vuotta [nyt olen 21v] monista finneistä, mustapäistä ja rasvaisesta ihosta. Iho on myös talvella pintakuiva, eli varsinainen ongelma hoitaa. Olen kokeillut kaikkea mahdollista marketin paskatuotteista apteekin hyllyille ja ostos tv:n Proactiveen. Käytin myös ennen paljon erilaisia naamioita ja kuorinta-aineita. Mihinkään en ole ollut yhtä tyytyväinen kuin tämän hetkiseen ihonhoitosuunnitelmaan:
1. Puhdistukseen Eucerinin Impure skin cleansing gel
2. Dr Hauschkan kasvovesi spezial epäpuhtaalle iholle
2. Kosteutukseen Lumenen actic aqua tasapainottava kosteusemulsio.
Ei naamioita eikä kuorintavoiteita. Silmänympärysvoiteena käytän Garnierin jotain viheriää putelisa olevaa. Hinta taisi olla yheksän euroa ja on erittäin erittäin riittoisaa, mutta en kyllä ole huomannut että poistaisi tummia silimänalusia. Noh, pääasia on se, että silmänalusetkin saa kosteutuksen.
Suosittelen samanlaista hoito-ohjelmaa muillekin, jotka kärsivät epäpuhtaasta ja kiiltelevästä, mutta myös pintakuivasta ihosta. Kosteusvoiteesta vielä sen verran, että Dr hauschkan ohjeiden mukaisesti en käytä voiteita enää iltaisin, vain aamulla. - käyttää muuta pudemulsiota
emmaliiniskis kirjoitti:
Minäkin olen kärsinyt noin kolme vuotta [nyt olen 21v] monista finneistä, mustapäistä ja rasvaisesta ihosta. Iho on myös talvella pintakuiva, eli varsinainen ongelma hoitaa. Olen kokeillut kaikkea mahdollista marketin paskatuotteista apteekin hyllyille ja ostos tv:n Proactiveen. Käytin myös ennen paljon erilaisia naamioita ja kuorinta-aineita. Mihinkään en ole ollut yhtä tyytyväinen kuin tämän hetkiseen ihonhoitosuunnitelmaan:
1. Puhdistukseen Eucerinin Impure skin cleansing gel
2. Dr Hauschkan kasvovesi spezial epäpuhtaalle iholle
2. Kosteutukseen Lumenen actic aqua tasapainottava kosteusemulsio.
Ei naamioita eikä kuorintavoiteita. Silmänympärysvoiteena käytän Garnierin jotain viheriää putelisa olevaa. Hinta taisi olla yheksän euroa ja on erittäin erittäin riittoisaa, mutta en kyllä ole huomannut että poistaisi tummia silimänalusia. Noh, pääasia on se, että silmänalusetkin saa kosteutuksen.
Suosittelen samanlaista hoito-ohjelmaa muillekin, jotka kärsivät epäpuhtaasta ja kiiltelevästä, mutta myös pintakuivasta ihosta. Kosteusvoiteesta vielä sen verran, että Dr hauschkan ohjeiden mukaisesti en käytä voiteita enää iltaisin, vain aamulla.Kiitti tästä viestistä, kiva kuulla että ihosi on paremmassa kunnossa vaikka et ole ostanut koko Hauschka sarjaa. Mä ajattelin kokeilla Lumenen uutta herkän ihon puhdistumaitoa, se ei sisällä silkoonia, parbeeneja eikä mineraaliöljyjä. Ajattelin tilata joko kevyen tai tavallisen ruusuvoiteen ja tuon special kasvoveden .Mulla on herkkä mutta epäpuhdas iho.
- halvempi
täältä löytyy kivijalkakauppoja halvemmalla: http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/dr-hauschka.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415