Mikä helvetti siinä on, että netistä ei muka saisi etsiä hyvännäköistä ja itsestään huolta pitävää kumppania? Tuntuu että täälläkin kaikki lynkataan heti jo erehtyy arvostelemaan toisen ihmisen haisevaa hengitystä, hienhajuista paitaa tai likaisia hiuksia.
Onko täällä joku sääntö, että pitäisi deittailla vain "rumia" ihmisiä, ettei anna itsestään pinnallista kuvaa?
Koska kyllä asia on niin, että kyllä sen naaman ja muun olemuksen pitää miellyttää ennenkuin voi rakastua. Siihen ei tarvita mitään kansikuvamiestä tai victoria's secret mallia, mutta ei se pärstäkerroin voi olla kenellekään ihan samantekevä. Ei vaan voi olla. Ei miellyttävä ulkokuori sulje pois hyvää luonnetta!
"Pinnallisia" syrjitään
6
1438
Vastaukset
- luolanainen,hiuksista vedet...
vain kateutta,..tuosta oli hiljattain iso juttu Iltasanomissa tai Iltalehdessä.
Mollataan ja lynkataan kaikki itseään paremman näköiset,pönkitetään sillä omaa kateellista egoa.
Se on jo geeneissä perisyntinä.Tulee jostain kivikaudelta..taistelua kuka saa itselleen pysyvän saaliin,joka ei enää muihin kajoaisi..- luolanainen,hiuksista vedetty
...se juttu oli siitä perisynnistä,joka varsinkin naisilla on juuri sellainen,että lajitoveri ei saisi olla paremman näköinen.
Kivikausi juttu olikin sitten sitä faktaa ihan muista yhteyksistä,juuri viime yön hämyssä kävin erittäiiiiin piiiikän keskustelun erään luolamiehen kanssa :DD..
Terkkuja vaan sinne luolaan,...
on se keliä pitäny..
tunnelma...
tiivistyy..
;)
- on ..
Tyhmyyttä on tuoda pinnallisia asioita esille. No, arvostan miehessä, että pitää huolta itsestään. Hyvässä kunnossa oleva ihminen on aina jollakin tavalla kaunis. Mutta ei ole tarvetta myöskään parjata tai loukata toista eli ei tulisi tällä palstalla mieleen valittaa, miksi se ja se oli senkaltainen jne.. Ei ihmiset miksikään muutu, vaikka kuinka haukkuisi tai mollaisi toista.. Mutta syvempään suhteeseen toivon toiselta samankaltaisia arvoja, kuten terveelliset elämäntavat. Jos minä arvostan hyvää kuntoa, niin toinen välttämättä ei. Hän, joka ei ole minulle oikea, saattaa toiselle olla. Siis miksi loukkaisin ja vaikeuttaisin toisen etsintää?
- mietiskelijä
Narsisti oli erään hauskan määritelmän mukaan jokainen sinua itseäsi komeampi/kauniimpi ihminen.
Tuon hyvännäköisen maininta ihannekumppania kuvailtaessa on aika retorinen ja triviaali maininta - totta kai jokainen haluaa kumppanikseen omasta (huom!) mielestään mukavan näköisen ihmisen.
Kyllähän joissain profiileissa kuultaa tekstistä läpi, että ko. ihminen on (luultavasti) aika pinnallinen ja silloin itse ainakin mielenkiinto hiipuu jo tekstiä lukiessa.
Itsestään huolehtinen ei tarvitse tarkoittaa muuta kuin sitä ettei laiminlyö itseään sisäisesti ja/tai ulkoisesti.
Esim. Ulkoileva ja kohtuullisen terveellisesti syövä versus juopotteleva sohvaperuna :) - ensin naamari
...turiset...siis ulkoseen olemukseenhan ensin huomio kiinnittyy, sehän on päivänselvä, joka muuta väittää valehtelee...se ns. sisäinen kauneus selviää sitten myöhemmin, jos selviää, mutta totuus on se, ettei siihen sisäiseen kauneuteen voi millään ihastua tuntematta, joten ihastukaamme ulkonäköön edelleen..;))))
- vastarannan Kiiski
joo yleensä töllistellään sitä naamataulua ja ulkoista olemusta... sitten ihastutaan ja rakastutaan seuraavaksi vasta aletaan tutustumaan tarkemmin about 2-3 kk seurustelun jälkeen ... on tullut vastaan aika paljon ihmisiä jotka vaan ettii sitä "komeaa" ulkokuorta mutta eivät älyä tutustua tarkemmin. Jonka jälkeen kuulee minkälaisia sikoja/lehmiä ne onkin :/ mutta tuossa olen samaa mieltä että miksi pitää välttämättä ottaa ensimmäinen joka kävelee vastaan ? vaikka olis mimmonen hirvitys tahansa ? ei kuulkaas tuu tapahtumaan minulle (kekek) ja voitte haukkuu pinnalliseks jos haluutte en välitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105212
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2722158- 911746
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.81999