Moikka!
Olen lähdössä keväällä au pairiksi Lontooseen. Perhe vaikuttaa oikeen mukavalta ja ystävälliseltä, mutta mietiskelin tässä että tuskin kuitenkaan heidän kanssaan jaksan kaikkea aikaani viettää:)...
Eli kysymys kuuluu, mistä olette löytäneet kavereita au pair-aikananne? Tai miten olette tutustuneet? Näin suomalaisesta tuntuu hiukan hassulta ajatus, että pitäisi vaan pokkana mennä juttelemaan ventovieraiden kanssa esim. kadulla:D! En varsinaisesti harrasta mitään erityistä lajia(tanssi, aerobic yms.), jossa voisi helposti ns. harrastuksen puitteissa tutustua muihin nuoriin.Baariinkin tuntuu hiukan orvolta lähteä yksin, vaikka siellä ehkä tutustuisikin helposti nuoriin...
Kiitollisena odotan vastausta miten olette ratkaisseet kyseisen "ongelman" omalla kohdallanne:)!!
Mistä kaverit?
5
876
Vastaukset
- *H*
Mie oon saanu muutaman suomalaisen kaverin Suomi24n kautta. Ulkolaisia, muita aupaireja ym. loytaa kuulemma kielikouluista hyvin. Tai jos perheesi tuntee ihmisia, voisivat esitella?
Itse en kylla ole viela paikallisiin tutustunut, mutta ei oo kerenny olla tarvettakaan. Viela... - ...
Itse olen Brysselissä ja löytänyt kavereita kielikurssilta sekä Suomikirkon pappilasta. Lontoossakin on Suomikirkko ja sitä kautta voisi löytyä. Täällä ainakin auppareilla ja muilla nuorilla on tapaaminen kirkon kautta joka toinen viikko.
- ihminen
ite kävin lontoossa viime kesänä ja olin siel viikon nii mulle kävi ainaki silleen et joka päivä sellaseen viiteen uuteen ihmiseen tutustuin, joko ne jutteli mulle tai mä niille, et ei kannata luottaa tohon suomalaisuuteen liikaa. ei kaikki oo muualla samanlaisii. tosi eri asia on jos tykkäät seistä tuppisuuna ja pällistellä ku joku tulee sulle juttelee.. sillon voi olla vaikee tehä ystävii :S
- ............
no siellä täytyy olla kyllä aika onneton jos joutuu yksin viettämään aikaa.suomalaisia koko kaupunki täynnä,joskus tuntuu että vähän liikaakin...deittailua on maailman helpointa harrastaa kun miehiähän siellä kanssa riitää numeroita pyytämään varmaan jokaiselle eksoottiselle suomalaiselle viattomalle au pair-tytölle.ja netissä on sivustoja joissa tyypit ettii kavereita.siellä kyllä seuraa riittää...
- Nimetön
minä itsekkin olen menossa lontooseen au pairiksi ja tosiaan mietin tuota samaa..
laita mulle vaikka mailii olisi kiva tutustuu muihin lontoossa oleviin au paireihin ja kaikki muutkin au pairit englannisaa voivat ottaa yhteyttä.
menen toukokuun alussa ja olen kesän siellä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284