Mistä kaverit?

Lontooseen

Moikka!

Olen lähdössä keväällä au pairiksi Lontooseen. Perhe vaikuttaa oikeen mukavalta ja ystävälliseltä, mutta mietiskelin tässä että tuskin kuitenkaan heidän kanssaan jaksan kaikkea aikaani viettää:)...

Eli kysymys kuuluu, mistä olette löytäneet kavereita au pair-aikananne? Tai miten olette tutustuneet? Näin suomalaisesta tuntuu hiukan hassulta ajatus, että pitäisi vaan pokkana mennä juttelemaan ventovieraiden kanssa esim. kadulla:D! En varsinaisesti harrasta mitään erityistä lajia(tanssi, aerobic yms.), jossa voisi helposti ns. harrastuksen puitteissa tutustua muihin nuoriin.Baariinkin tuntuu hiukan orvolta lähteä yksin, vaikka siellä ehkä tutustuisikin helposti nuoriin...

Kiitollisena odotan vastausta miten olette ratkaisseet kyseisen "ongelman" omalla kohdallanne:)!!

5

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *H*

Mie oon saanu muutaman suomalaisen kaverin Suomi24n kautta. Ulkolaisia, muita aupaireja ym. loytaa kuulemma kielikouluista hyvin. Tai jos perheesi tuntee ihmisia, voisivat esitella?
      Itse en kylla ole viela paikallisiin tutustunut, mutta ei oo kerenny olla tarvettakaan. Viela...

• ...

Itse olen Brysselissä ja löytänyt kavereita kielikurssilta sekä Suomikirkon pappilasta. Lontoossakin on Suomikirkko ja sitä kautta voisi löytyä. Täällä ainakin auppareilla ja muilla nuorilla on tapaaminen kirkon kautta joka toinen viikko.

• ihminen

ite kävin lontoossa viime kesänä ja olin siel viikon nii mulle kävi ainaki silleen et joka päivä sellaseen viiteen uuteen ihmiseen tutustuin, joko ne jutteli mulle tai mä niille, et ei kannata luottaa tohon suomalaisuuteen liikaa. ei kaikki oo muualla samanlaisii. tosi eri asia on jos tykkäät seistä tuppisuuna ja pällistellä ku joku tulee sulle juttelee.. sillon voi olla vaikee tehä ystävii :S

• ............

no siellä täytyy olla kyllä aika onneton jos joutuu yksin viettämään aikaa.suomalaisia koko kaupunki täynnä,joskus tuntuu että vähän liikaakin...deittailua on maailman helpointa harrastaa kun miehiähän siellä kanssa riitää numeroita pyytämään varmaan jokaiselle eksoottiselle suomalaiselle viattomalle au pair-tytölle.ja netissä on sivustoja joissa tyypit ettii kavereita.siellä kyllä seuraa riittää...

• Nimetön

minä itsekkin olen menossa lontooseen au pairiksi ja tosiaan mietin tuota samaa..
      laita mulle vaikka mailii olisi kiva tutustuu muihin lontoossa oleviin au paireihin ja kaikki muutkin au pairit englannisaa voivat ottaa yhteyttä.
      menen toukokuun alussa ja olen kesän siellä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      60
      4635
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      95
      4335
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3778
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3717
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      118
      2752
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2538
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2442
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2419
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2409
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2284
    Aihe