Kaunis saa helposti seuraa

-minna,22-v-

En ole mikään ylpeilijä mutta kyllä olen huomannut, että kun olen kaveriporukkamme nätein,minulle löytyy seuraa ja kaverini katsovat vierestä kun minulla riittää vientiä. Itsekin ovat tämän todenneet.

Kyllä sillä ulkonäöllä on paljon väliä ja senhän ihmiset näkevät ensimmäisenä.

37

4899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn

Mistä tiedät, että olet kaveriporukkasi nätein ? Oletteko olleet jossain kilpailuissa vai onko mittarina miestenkiinnostus ?

• muuta?

Ja olet vielä porukan vaatimattomin.

• vai niin

No löytyykös sulta jotakin myös sieltä korvien välistä, katsos kun ei se pelkkä kauneus riitä?

Vai oletko sittenkin pelkkä bimbo joka on naimisissa peilin ja meikkipussin kanssa?

Voithan omasta mielestäs nätein koko porukasta ollakin, mutta ihan kaikki maailman miehet ei välttämättä ole sun kanssas samaa mieltä.

Nimim. Kauneus on katsojan silmissä

• Hörgh

Kaunis saa helposti pinnallista seuraa. Mikäs siinä, jos "kaunis" on itsekin pinnallinen.

Kauneus on mun mielestäni puhdas sivuseikka. Ihmiset saavat synnyinlahjana tietyn verran kauneutta, ja se on katoavaa.

Mikäli kävisin baareissa ja kalastaisin yhden yön suhteita, kaunis mutta pinnallinen nainen kelpaisi yhden yön suhteeseen, ei sen enempää. Tavallisen näköinen mutta viisas ja älykäs nainen taas kelpaisi jopa vaimoehdokkaaksi.

• M 38

En tajua tätä logiikkaa yhtään?? Kaunis leimataan heti tyhmäksi? Ei ulkokuori mun mielestä korreloi mitenkään älykkyyden kanssa.Ite esim. olen suhtkomea mies enkä oo mitenkään tyhmemmästä päästä.Ja huolisin nätin naisen suhteeseen,sehän on selvää:)

• Jape

ei se nyt tolleen menee täällä oikeassa maailmassa. Miehet menevät juttelemaan sen kanssa jonka olettavat olevan varmin nakki. Joku koppava kaunotar kyllä sinänsä kelpaisi mutta eivät miehet mene pokailemaan jos ajattelevat että todennäköisesti siltä kuitenkin tulee pakit. On paljon naisia joilla on harhaluuloja oman kauneudensa suhteen juuri tämän vuoksi.

• ja älykkäälle

Hihittelevä, kikatteleva ja känninen 'kaunotar' saa aina seuraa. Mikäs siinä: sitä on helppo lähestyä ja mitään järkevää ei tarvitse keksiä sanottavaksi, kun muija hihittää jo valmiiksi. Kyllä sitä yhden yön kattelee, mutta aamulla jo hihittely käy vituttamaan. Sitten vaan muijasta eroon sanomalla epämääräisesti 'joo soitellaan'.

Tervetuloa todelisuuteen!

• -minna,22-v-

Kumma juttu jos luulette, ettei kaunis nainen voi olla myös fiksu.

Ulkonäköni on parempi kuin parilla kaverillani, sitä on "mitattu" monin eri tavoin. Mm. mallikurssille pääsin, muut eivät, hotornot.com :ssa sain pisteitä yli 9 ast. 1-10. Pukeutuminen ja käyttäytyminen ei sen erilaisempaa.. Ne on kyl söpöjä mutta ei kauniita. He ovat itsekin kertoneet, että olen kaunis ja saan seuraa sen takia helpommin.

Tarkoitukseni ei ole olla ylimielinen, tämä on vain tieto, joka pohjautuu omiin kokemuksiin. Mihin muuhunkaan voisin tietoni perustaa?

• Jusu
        -minna,22-v- kirjoitti:

Ulkonäköni on parempi kuin parilla kaverillani, sitä on "mitattu" monin eri tavoin. Mm. mallikurssille pääsin, muut eivät, hotornot.com :ssa sain pisteitä yli 9 ast. 1-10. Pukeutuminen ja käyttäytyminen ei sen erilaisempaa.. Ne on kyl söpöjä mutta ei kauniita. He ovat itsekin kertoneet, että olen kaunis ja saan seuraa sen takia helpommin.

Tarkoitukseni ei ole olla ylimielinen, tämä on vain tieto, joka pohjautuu omiin kokemuksiin. Mihin muuhunkaan voisin tietoni perustaa?

En epäile ettetkö olisi kaunis. Mutta kuten joku jo kirjoittikin vetovoima ja seksikkyys ei ole vain ulkoisten seikkojen summa.

Tarkastin hotornot.comin, ihme juttu kun jokut tytöt oli saanut vain n. 6 pistettä vaikka itse pisteytin yhdeksään ja päinvastoin.. Kauneus on tosiaan katsojan silmässä.

• ---
        -minna,22-v- kirjoitti:

Aamulla kysytään:
        "Ottaakos tämä HUORA puuroa?"

...sillä tavalla sinustakin pääsee eroon (tosin ovet paukkuen)

Hahah... Pinnallisuus on pahasta!

• ---
        -minna,22-v- kirjoitti:

Pitääkö oma ulkonäkö tosiaan käydä mittauttamassa jossain "hotornot.comissa"? Mitä iloa siitä on? Jos tietää olevansa kaunis, ei kai siihen vahvistusta tarvitse. Jos on epävarma, voi tulla kova kolaus itsetunnolle. Mitä sillä arviolla sitten tekee, jos sattuukin saamaan ysin tai kympin? Liittää sen CV:een? Hassua, hassua...

• hämmästynyt_
        -minna,22-v- kirjoitti:

Siis ootkohan ihan tosissasi noissa jutuissasi..
        aika oudon kuuloista lukea toisen kauneudesta hänen itsensä kertomana varsinkaan, kun kukaan ei tosi asiassa pysty tietämään, minkälainen olet luonnossa. Millainen ääni, millainen luonne, millainen naama ja vartalo.

PS. Jos et kahteenkymmeneen kahteen vuoteen mennessä ole oppinut, että helpoimman näköisiä tullaan iskemään helpoimmin niin olet jäänyt paljosta paitsi.. Ehkä hyvä niin sinun itsetuntosi kannalta..

• happamia
        hämmästynyt_ kirjoitti:

Siis ootkohan ihan tosissasi noissa jutuissasi..
        aika oudon kuuloista lukea toisen kauneudesta hänen itsensä kertomana varsinkaan, kun kukaan ei tosi asiassa pysty tietämään, minkälainen olet luonnossa. Millainen ääni, millainen luonne, millainen naama ja vartalo.

PS. Jos et kahteenkymmeneen kahteen vuoteen mennessä ole oppinut, että helpoimman näköisiä tullaan iskemään helpoimmin niin olet jäänyt paljosta paitsi.. Ehkä hyvä niin sinun itsetuntosi kannalta..

Kateutesi paistaa kilometrien päähän.

• sexy lady

ei ole aina halutuin.

Toisissa ihmisissä vain on sitä jotain.
      Ei tarvitse olla kaunotar tullakseen huomatuksi.

Minun mielestäni esim. seksikkyys on korvien välissä, ei ulkonäössä. Se on mielentila, pidä itsestäsi, niin muutkin pitävät.

T: ei kaunotar, mutta vientiä riittää

• ihmeellistä

Väkisinkin tulee mieleen kun alkuperäisen lähettämän viestin lukee, että kyseessä on itsestään melkoisen epävarma ihminen, joka haluaa tulla hyväksytyksi hinnalla millä hyvänsä. Ei tasapainoisen ja itsevarman ihmisen tarvitse todistella kenellekään mitään missään palstoilla, että on kaveriporukan kaunein. Se kertoo vain ihmisen sisäisestä maailmasta ja sen kypsymättömyydestä. Fiksu ihminen tietää, että kauneutta on monenlaista, ja että se todellisuudessa mitataan ulkopuolisilla katsojilla, ja jokaisella heistä on varmasti omanlaisensa käsitys kauneudesta. Eikä fiksulla ja tasapainoisella ihmisellä ole tarvetta asettaa itseään muiden yläpuolelle missään olosuhteissa ja kuulla, että muut ovat varmasti samaa mieltä.

• katarzyna

Ovatko kaverisi niin rumia, ettei heille riitä vientiä ollenkaan? Itse en ole sieltä näteimmästä päästä, mutta silti olen saanut miehiltä positiivista huomiota ihan riittävästi, vaikka olen ollut liikenteessä paljon itseäni kauniimpien naisten seurassa.

Ei minun kaveripiirissäni ainakaan kilpailla ketä tullaan eniten iskemään. Hirmu nättiä kaveriani lähestytään tosi usein - sen lisäksi että hän on kaunis, hän on myös aivan ihana ihminen. Vähän ujo, hauska ja lämminhenkinen nainen. En ole hänelle kateellinen, minusta on hienoa jos kaverini saa huomiota joltain fiksulta ja kivalta mieheltä.

Kyllä miesten huomio imartelee minuakin, mutta liika on liikaa. En jaksaisi kymmeniä iskuyrityksi illassa! :D

• rumamies

Kyllähän tuo totta on, vähemmän komeat ja kauniit saavat rippeet ja suuri osa ei mitään.

Komea mies ei halua vain söpöä naista vaan kauniin jos kerta sellaisia on valittavana. Sama pätee naisiin, miksi valita keskiluokkainen kun tarjolla on valioluokkalaisia.

Itse kuulun alinpaan kastiin

• N35

Pitää paikkansa. Jos satut olemaan kaunis vielä yli 30-vuotiaana niin vienti vaan kasvaa. Kyllähän kaikki ovat nuorena kauniita, mutta oleppa sitä vanhempana.

• M 38

Ei pidä paikkaansa tiedän naisia jotka ovat olleet rumia ikänsä.Miten nuorena kauniista tulisi keski-iässä ruma??

• tytsykkä

Näteillä tytöillä on sit myöhemmin sellainen pulma, kun ei tiedä että onko mies kiinnostunut sinusta vai pelkästä ulkonäöstä. Haluaako seksiä vai suhteen?

Itsellä kyllä vientiä riittää (johtuu pitkälti ulkonäöstä ja huumorintajusta), mutta on vaikea sanoa mitä miehet haluavat..

Itse en kyllä ole mitenkään ulkonäkökeskeinen, että iskettäisin aina paikan parhaimman näköisiä miehiä, vaan pikemminkin kivan näköisä ja mukavan oloisia.

Mietityttää vaan, että miksi aloitit tämän keskustelun? Luulen ettet itse usko sitä että olet kaunis, joten eiköhän kannattaisi miettiä tätä omassa päässä eikä hakea meiltä jotain arviota...?

• vähän liikoja

senkun vaan elät omassa pienessä täydellisessä maailmassasi ja luulet että kaikki palvovat sinua, hämmästyisit jos tietäisit kuinka vähän ihmiset sinua todellisuudessa ajattelee. Jos vaikka kasvaisit ulos tuosta pinnallisuudesta, ja alkaisit arvostaa ystäviäsi enemmän etkä kokisi tarvetta olla kaiken huomion ja kateuden kohde. Aika säälittävää nostaa omaa itsetuntoaan toisten kustannuksella...

• ruma ämmä

Baarissa on aina vientiä todella paljon. Tästä huolimatta tiedän, että en ole kaunis vaan pikemminkin ruma ämmä. Minua lähestytään arviolta 90% useammin kuin kauniita kavereitani, mutta vain koska minä olen kai ns. helppo nakki, enkä väitä etten olisikaan jos haluan olla.
        Kauneuden mitta voi olla sekin, että kuinka kauan sitten etsiskelee sinkkuna seuraa baareista, mun kauniit kaverit seurustelee, minä tyydyn irtosuhteisiin, koska en kuitenkaan halua alkkista tai vanhaa äijää. Yök.

• usein

Olen huomannut vielä, että mitä rumempi mies, niin sitä kauniimman naisen hän haluaa ja huolii. Itse olen tavallisen näköinen tai ruma nainen, mutta poikaystäväni ovat olleet todella komeita. Toisaalta rumemmat miehet eivät ole lainkaan kiinnostuneita minusta. Luulen, että komeemmilla miehillä on parempi itsetunto ja he pystyvät ottamaan rumemmankin naisen ja rakastamaan tätä, koska eivät näe ulkonäössä niin suurta arvoa, kun itse ovat komeita.

• Ihmetyskummitus

..sulla "usein" tuosta ns. kauniiden/ komeiden suhtautumisesta muiden ihmisten ulkoisesti muille näkyviin piirteisiin.:) Tälläkin palstalla on nimiitäin hyvin usein kirjoituksia, joissa kirjoittaja kertoo olevansa yksiselitteisesti "kaunis" tai "ruma". Ulkoisesta kauneudesta suorastaan hekumoidaan täällä ja jaellaan tuomioita muille "ruma!" vs. "kaunis!" unohtaen monasti täysin yksilöllisten mielikuvien/mielipiteiden merkitys, mikä lähinnä tympäännyttää ja huvittaa mua. Fakta kun menee kuitenkin siten, että yks tykkää aina äidistä ja toinen tyttärestä.;D Oliskin mielenkiintoista tietää, että kuinka monella näistä kauniiksi itsensä netissä julistavista on oikeasti pokkaa sanoa esim. rumiksi nimeämilleen kavereille mielipiteensä samaan tapaa livenä. Ei varmaan monellakaan, ja siks musta nuo "olen kaunein"- kirjoitukset tuntuvat usein vaan tylsän narsistiselta huomion keruulta muilta. Mut tavallaan ymmärrän: onhan se inhimillistä.;)

Sanoit "usein", että:

"Luulen, että komeimmilla miehillä on parempi itsetunto ja he pystyvät ottamaan rumemmankin naisen ja rakastamaan tätä, koska eivät näe ulkonäössä niin suurta arvoa, kun itse ovat komeita."

Olen aivan samaa mieltä ja lisäisin tuohon vielä,että sama homma pätee ulkoisesti hyvännäköisiin naisiin. Ainakin KAIKISSA mun tuntemissani oikeasti ulkoisesti nykyisiä kauneusihanteita eniten vastaavissa ihmisissä on hyvin näkyvä ja merkille pantava ominaispiirre juuri tuo, että korostetaan enemmän sisäisiä ominaispiirteitä kumppanin valinnassa, kuin ulkoisia. Jos ihminen vastaa ulkoisesti pitkälle näitä ns. länsimaisia kauneusihanteita, ei useinkaan ole yksinkertaisesti tarvetta tehdä ulkonäöstä niin kauhean "mystistä juttua": ei ainakaan, jos itsetunto on kohdillaan.

Toki on tietysti totta, että ei itsestään huolehtiva ja myöskin ulkoisesta olemuksestaan kiinnostunut ihminen halua parikseen mitään rasvatukkaista & kaljamahaista luovuttaneen oloista tapausta.;D En mä ainakaan, eikä mielestäni sanaa pinnallinen kannata edes yrittää mainita tässä yhteydessä. Omasta ulkonäöstäni en halua/osaa sanoa, että olenko kaunis, vaiko en. Ruma en ole kuitenkaan, kuten ei mielestäni ole kukaan, joka panostaa edes jonkin verran ulkoiseen olemukseensa ja kunnioittaa muiden ihmisten ainutkertaisuutta. Jotkut ovat sanoneet missitasoisenkin näköiseksi, mutta tasan tarkkaan tiedän, että ei kaikki niin ajattele.;D Sen verran realistia mussa onnneksi on ja mut voikin muuten sit ihan vapaasti ampua, jos alan "julistamaa kauneuttani" esim. täällä...

Aika kamala paikkahan tää maailma kyllä olis,jos kaikki ajattelisivat kauneudesta, komeudesta, rumuudesta jne. samalla tavalla. Too boring.;) Aloittajalle tekiskin mieli sanoa lähinnä, että varmasti sinä oletkin hyvännäköinen ihminen, kun sulle kerran sellaista on sanottu ja saat osaksesi positiivista huomiota. Iloitsehan siis siitä. Onko tuo itsesi vertailu kavereihisi nyt kuitenkaan niin kauhean tarpeellista? Meinaan, että mikä sun pointtisi oikeasti oli tossa? No, ehkä sun mielestäsi ap. asiasi on mielenkiintoinen.;)

• Asiaa!
        Ihmetyskummitus kirjoitti:

..sulla "usein" tuosta ns. kauniiden/ komeiden suhtautumisesta muiden ihmisten ulkoisesti muille näkyviin piirteisiin.:) Tälläkin palstalla on nimiitäin hyvin usein kirjoituksia, joissa kirjoittaja kertoo olevansa yksiselitteisesti "kaunis" tai "ruma". Ulkoisesta kauneudesta suorastaan hekumoidaan täällä ja jaellaan tuomioita muille "ruma!" vs. "kaunis!" unohtaen monasti täysin yksilöllisten mielikuvien/mielipiteiden merkitys, mikä lähinnä tympäännyttää ja huvittaa mua. Fakta kun menee kuitenkin siten, että yks tykkää aina äidistä ja toinen tyttärestä.;D Oliskin mielenkiintoista tietää, että kuinka monella näistä kauniiksi itsensä netissä julistavista on oikeasti pokkaa sanoa esim. rumiksi nimeämilleen kavereille mielipiteensä samaan tapaa livenä. Ei varmaan monellakaan, ja siks musta nuo "olen kaunein"- kirjoitukset tuntuvat usein vaan tylsän narsistiselta huomion keruulta muilta. Mut tavallaan ymmärrän: onhan se inhimillistä.;)

Sanoit "usein", että:

"Luulen, että komeimmilla miehillä on parempi itsetunto ja he pystyvät ottamaan rumemmankin naisen ja rakastamaan tätä, koska eivät näe ulkonäössä niin suurta arvoa, kun itse ovat komeita."

Olen aivan samaa mieltä ja lisäisin tuohon vielä,että sama homma pätee ulkoisesti hyvännäköisiin naisiin. Ainakin KAIKISSA mun tuntemissani oikeasti ulkoisesti nykyisiä kauneusihanteita eniten vastaavissa ihmisissä on hyvin näkyvä ja merkille pantava ominaispiirre juuri tuo, että korostetaan enemmän sisäisiä ominaispiirteitä kumppanin valinnassa, kuin ulkoisia. Jos ihminen vastaa ulkoisesti pitkälle näitä ns. länsimaisia kauneusihanteita, ei useinkaan ole yksinkertaisesti tarvetta tehdä ulkonäöstä niin kauhean "mystistä juttua": ei ainakaan, jos itsetunto on kohdillaan.

Toki on tietysti totta, että ei itsestään huolehtiva ja myöskin ulkoisesta olemuksestaan kiinnostunut ihminen halua parikseen mitään rasvatukkaista & kaljamahaista luovuttaneen oloista tapausta.;D En mä ainakaan, eikä mielestäni sanaa pinnallinen kannata edes yrittää mainita tässä yhteydessä. Omasta ulkonäöstäni en halua/osaa sanoa, että olenko kaunis, vaiko en. Ruma en ole kuitenkaan, kuten ei mielestäni ole kukaan, joka panostaa edes jonkin verran ulkoiseen olemukseensa ja kunnioittaa muiden ihmisten ainutkertaisuutta. Jotkut ovat sanoneet missitasoisenkin näköiseksi, mutta tasan tarkkaan tiedän, että ei kaikki niin ajattele.;D Sen verran realistia mussa onnneksi on ja mut voikin muuten sit ihan vapaasti ampua, jos alan "julistamaa kauneuttani" esim. täällä...

Aika kamala paikkahan tää maailma kyllä olis,jos kaikki ajattelisivat kauneudesta, komeudesta, rumuudesta jne. samalla tavalla. Too boring.;) Aloittajalle tekiskin mieli sanoa lähinnä, että varmasti sinä oletkin hyvännäköinen ihminen, kun sulle kerran sellaista on sanottu ja saat osaksesi positiivista huomiota. Iloitsehan siis siitä. Onko tuo itsesi vertailu kavereihisi nyt kuitenkaan niin kauhean tarpeellista? Meinaan, että mikä sun pointtisi oikeasti oli tossa? No, ehkä sun mielestäsi ap. asiasi on mielenkiintoinen.;)

...Tai oikeastan paljon asiaa.

Jokainen on ruma tai kaunis jos itse niin ajattelee! Kaikki on kiinni siitä mitä siellä omassa pienessä päässä liikkuu...

• aleksisstone
        Asiaa! kirjoitti:

...Tai oikeastan paljon asiaa.

Jokainen on ruma tai kaunis jos itse niin ajattelee! Kaikki on kiinni siitä mitä siellä omassa pienessä päässä liikkuu...

Ei kuitenkaa pidä myöskää yleistää ettäkö rumat olisivat sisältä kovin kummosia :) Noh, meitä on moneksi - onneks?.

• Debbie.D

Minna hyvä,

Kaunis ei jää seinäruusuksi. Vientiä on useimmiten liikaakiin. Vain rumat,lihavat tai muuten elämässä pettyneet ihmiset puhuvat sisäisestä kauneudesta.

Suurinta hupia on seurata kateellisia kanssasisaria. Ja niitähän riittää.

• robert

Ymmärrän sinua täysin Minna! Olet varmaan tavoittelemisen arvoinen. Älä välitä kateellisten kirjoituksista.

Vaikutat naiselta, joka saa kenet tahansa miehen. Muitten on tyytyminen siihen, mitä sattuvat saamaan.

• Ihmetyskummitus

..ole yhtään kateellinen, ettäs tiedätte.;) Aivan yhtä pähkinäaivoista stereotyypittelyä on väittää kaikkia Minna 22 v:n kirjoituksia kritisoivia kateellisiksi, kuin sanoa kaikkia ihmisen sisäisiä ominaispiirteitä enemmän arvostavia rumiksi. SE se on just sitä kanan logiikkaa, mille mä ainakin nauran aina yhtä makeasti!;D

Mun pointtini kirjoituksessani oli ainakin oikeastaan se, että ap:n jutussa ei ollut MITÄÄN sisältöä. Kyllähän ulkonäöstä voidaan keskustella (ei siinä mitään) ja toki kirjoittaja saa rehdisti myöntää olevansa kaunis, en mä ainakaan sellasesta ärsyynny. Miksi ärsyyntyisin?

Se mua sen sijaan henk. koht. kuitenkin v-tuttaa(!), jos mua lukijana pidetään niin tyhmänä, että mulle kerrotaan minna22 v:n kaltaisen kirjoittajan tyylin mukaisia uusia ja mullistavia uutisia tyyliin: "kaunis saa helposti seuraa".:D Ah daa..ihanks totta? Luulitko minna 22 v.kertovasi useillekin palstan lukijoille jonkun uuden ja maailmaa mullistavan totuuden? Ap:n viesti yksinkertaisesti kumisi sisällöllistä tyhjyyttään, eikä siinä ajateltu muita lukijoita alkuunkaan, paitsi jos viesti oli n. 15- vuotiaille tai älyllisesti jälkeenjääneille kohdennettu...Kauneudesta/komeudestakin voidaan joo keskustella, mut ei tolla minna 22 v:n tyylillä mitään helmikeskusteluja synny. Miksiköhän ei?;) Äly heiii...

PS. Kukin kai aina arvioi ihmisiä oman henkilökohtaisen arvomaailmansa kautta. Hyvin tulee täällä netissä esille, miten paljon ihmiset eroaa toisistaan arvostuksissaan.

• robert

..ole yhtään kateellinen, ettäs tiedätte.;) Aivan yhtä pähkinäaivoista stereotyypittelyä on väittää kaikkia Minna 22 v:n kirjoituksia kritisoivia kateellisiksi, kuin sanoa kaikkia ihmisen sisäisiä ominaispiirteitä enemmän arvostavia rumiksi. SE se on just sitä kanan logiikkaa, mille mä ainakin nauran aina yhtä makeasti!;D

Mun pointtini kirjoituksessani oli ainakin oikeastaan se, että ap:n jutussa ei ollut MITÄÄN sisältöä. Kyllähän ulkonäöstä voidaan keskustella (ei siinä mitään) ja toki kirjoittaja saa rehdisti myöntää olevansa kaunis, en mä ainakaan sellasesta ärsyynny. Miksi ärsyyntyisin?

Se mua sen sijaan henk. koht. kuitenkin v-tuttaa(!), jos mua lukijana pidetään niin tyhmänä, että mulle kerrotaan minna22 v:n kaltaisen kirjoittajan tyylin mukaisia uusia ja mullistavia uutisia tyyliin: "kaunis saa helposti seuraa".:D Ah daa..ihanks totta? Luulitko minna 22 v.kertovasi useillekin palstan lukijoille jonkun uuden ja maailmaa mullistavan totuuden? Ap:n viesti yksinkertaisesti kumisi sisällöllistä tyhjyyttään, eikä siinä ajateltu muita lukijoita alkuunkaan, paitsi jos viesti oli n. 15- vuotiaille tai älyllisesti jälkeenjääneille kohdennettu...Kauneudesta/komeudestakin voidaan joo keskustella, mut ei tolla minna 22 v:n tyylillä mitään helmikeskusteluja synny. Miksiköhän ei?;) Äly heiii...

PS. Kukin kai aina arvioi ihmisiä oman henkilökohtaisen arvomaailmansa kautta. Hyvin tulee täällä netissä esille, miten paljon ihmiset eroaa toisistaan arvostuksissaan.

Jos kerran Minna on elämäänsä ja miesmenestykseensä tyytyväinen, hehkeän viehättävä nuori nainen, joka haluaa jakaa onnen tunteensa myös meidän toisten kanssa kertomalla siitä asiallisen avoimesti, niin miksi emme vain ole onnellisia hänen puolestaan. Mielestäni ei tarvitse tehdä sen kummempia selvityksiä Minnan luonteesta.

Olen edelleenkin onnellinen Minnan puolesta. Hänelle on luoja suonut ominaisuuksia, joista useimmat naiset voivat vain uneksia.

• Ihmetyskummitus
        robert kirjoitti:

Jos kerran Minna on elämäänsä ja miesmenestykseensä tyytyväinen, hehkeän viehättävä nuori nainen, joka haluaa jakaa onnen tunteensa myös meidän toisten kanssa kertomalla siitä asiallisen avoimesti, niin miksi emme vain ole onnellisia hänen puolestaan. Mielestäni ei tarvitse tehdä sen kummempia selvityksiä Minnan luonteesta.

Olen edelleenkin onnellinen Minnan puolesta. Hänelle on luoja suonut ominaisuuksia, joista useimmat naiset voivat vain uneksia.

Olkaamme juu tyytyväisiä Minnan puolesta.

Minna olisi tosin voinut vaikka ihan suorasanaisesti vaan pyytää kehuja. Minnan viestin aihe kun oli Minna ja hän halusi keskustella..Minnasta.

Tosin muistakaamme mahdollisuus, että tämän oivaltavan aloitusviestin on voinut kynästään iloksemme sivaltaa myös Pekka: 49- vuotias, massiivisesta ylipainosta ja nuoruusharhasta kärsivä transseksuaali. Olisit "robert" varmasti yhtälailla ylpeä myös hänen menestyksestään miesmaailmassa?

• robert

Olkaamme juu tyytyväisiä Minnan puolesta.

Minna olisi tosin voinut vaikka ihan suorasanaisesti vaan pyytää kehuja. Minnan viestin aihe kun oli Minna ja hän halusi keskustella..Minnasta.

Tosin muistakaamme mahdollisuus, että tämän oivaltavan aloitusviestin on voinut kynästään iloksemme sivaltaa myös Pekka: 49- vuotias, massiivisesta ylipainosta ja nuoruusharhasta kärsivä transseksuaali. Olisit "robert" varmasti yhtälailla ylpeä myös hänen menestyksestään miesmaailmassa?

Henkilökohtaisesti hakeudun aina ravintolailtojen aikana kauniiseen naisseuraan. Jos kaunis nainen kaiken lisäksi vielä omaa yhtä viehättävän luonteen, kuin Minna, niin mikäs olisi sen mukavampaa.

Tiedän, että tällainen heterokäyttäytyminen ei näinä aikoina ole trendikästä - ehkä olen hieman vanhanaikainen.

Siis mieluummin hakeutuisin Minnan, kuin 49-vuotiaan Pekan seuraan, varsinkin, jos hän kärsii ylipainosta ja nuoruusharhasta.

• Debbie.D

Kauneus on nerouden muoto...
        - Oscar Wilde

Revipä siitä huumoria, tiukkapipo.

• Ihmetyskummitus
        Debbie.D kirjoitti:

Kauneus on nerouden muoto...
        - Oscar Wilde

Revipä siitä huumoria, tiukkapipo.

..niin mä en nyt vaan yksinkertaisesti jaksa liian pinnallisia ihmisiä, mikä debbie nyt olitkaan.

Uskomattoman röyhkeää katsoa olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että voi väittää kaikkien sisäisistä arvoista puhuvien olevan rumia.Yöksis...Mut ei se mitään, mua lähinnä huvittaa sun puheesi, kun ethän säkään varmaan livenä kavereilles tollasia puhu.;D Kiva vaan jossain netin pasltoilla tuoda julki todellista minää?;)

Onneks en tunne sua, enkä ole ystäväsi. Aloittajan kirjoitus ilmeisesti vastasi hyvin sun aivokapasiteettiasi, kiinnostuksen kohteitasi ja ymmärryskykyäsi.

• Ihmetyskummitus

..niin mä en nyt vaan yksinkertaisesti jaksa liian pinnallisia ihmisiä, mikä debbie nyt olitkaan.

Uskomattoman röyhkeää katsoa olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että voi väittää kaikkien sisäisistä arvoista puhuvien olevan rumia.Yöksis...Mut ei se mitään, mua lähinnä huvittaa sun puheesi, kun ethän säkään varmaan livenä kavereilles tollasia puhu.;D Kiva vaan jossain netin pasltoilla tuoda julki todellista minää?;)

Onneks en tunne sua, enkä ole ystäväsi. Aloittajan kirjoitus ilmeisesti vastasi hyvin sun aivokapasiteettiasi, kiinnostuksen kohteitasi ja ymmärryskykyäsi.

Debbie D:lle vielä:

" Siitä mielellään puhetta, mistä puutetta" (vrt. kauneuden LIIALLINEN palvominen )

• Komistus

Haista sinä variksenvarvas paska, minä en ainakaan komeana miehenä koskisi tuollaiseen omahyväiseen narttuun...!

• toinen Minna 22v

Voi v___u, mikä provo taas :P!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe