Jep, eli tässä on kohta puolitoista kuukautta painoa tiputeltu ja tuloksia ei näy oikein missään...
Kohta lopetan syömisen kokonaan jos ei muu auta!
Eli voisko joku paremmin tietävä vaikka kommentoida tätä epätoivosta yritystä.
Eiliset syömiset:
Kaurapuuroa, noin 1dl mustikoita, 2dl rasvatonta maitoa.
Päivällä banaani ja 2dlmehukeittoa
Makaronilaatikkoa (naudanpaistijauheliha ja kauramakaroonia)
2xruisleipä(päällä juustoa 4 viipaletta (5%) ja kurkkua ja yksi viipale keittokinkkua.
kaksi mandariinia ja näkkileipä
Eli kaloreita oon yrittänyt syödä päivässä noin 1200 ja liikuntaa harrastan usein(3xsali ja 2xspinnig)
Mut eipä mitään tapahdu... huokaus. ehkä minut on tuomittu olemaan ikuisesti pullea.
turhauttavaa
6
738
Vastaukset
- Saba111
Liikunta kai aluksi jarruttaa painonlaskua. Niin mulle on sanottu ja minä hyväuskoisena uskon :) Vai oletko aiemminkin liikkunut noin paljon? Mie lisäsin liikuntaa roimasti ja heti tuli plussaviikko. Nyt kuitenkin kääntynyt taas laskuun.
- katso siihen...
vaakaan, vaan mitä peili näyttää.
Mittaa Kriittiset kohdat ja merkkaa ylös.
Urheilu kinteyttää,joten kyllä sinä hoikistut,kun läski muuttuu kiinteäksi lihaksi :-) - tätä..!
Minulla lähti heti paino tippumaan, kun aloin syömään joka aterialla proteiineja! Pahimmat hiilihydraatit jätin pois tai sitten syön niitä vain yhdellä aterialla/päivä. Kokeile ainakin! Proteiinia sisältäviä ruokia: kala, muna, liha, kana, pähkinät, mantelit, raejuusto, jotkin kevytjuustot jne.
Eli vaihda vaikka aamun kaurapuuro munakkaaseen ja syö banaanin kanssa muutama manteli. Mandariinien kyytipojaksi hiukan rahkaa tai raejuustoa. Voi kuullostaa oudolta, mutta tehoaa! :) - Nimetön
kuten tuossa joku sanoikin, lisää proteiinia
- ruokavalioon
En laske kaloreita enkä pisteitä mutta olen tehnyt ruokavalioni yhdessä asiantuntijan kanssa ja tässä on erot mun syömisiini:
Aamupalalle keitetty kananmuna (ja eihän noissa mustikoissa ole sokeria?)
Lounaalla kunnon lounas!!!! banaani on huono, mehukeitot ovat silkkaa sokeria! Täysjyväriisiä tai -pastaa ja reilusti kalaa/kanaa ja salaattia, siitä saat paremman lounaan.
Missä on salaatti päivälliseltä?? Ja vaihda täysjyvämakarooniin.
Iltapalaksi proteiinia, rahkaa marjojen kanssa tai raejuustoa oliiviöljyn ja vaikka kurkun tai tomaatin kanssa.
ja tosiaan, olen itsekin tuskaillut kun paino ei ole pariin kuukauteen juuri laskenut. Mutta senttejä on lähtenyt vyötäröltä ja lantiolta ihan koko ajan, lihas kun painaa enemmän kuin läski. Kahdet housut piti jo heittää menemään kun tippui päältä. - reetta
mutta se vie vähän aikaa, puolessatoista kuukaudessa ei välttämättä vielä näy tulokset. Ja tulokset tosiaan tulee ennemmin peilin kautta kun vaa'asta, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Joten vaikka painonlaskua ei tapahtuisikaan, niin varmasti hoikistut jos jatkat tuolla liikuntaohjelmalla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573