tässä teille peeloille gootti

Dr. Dee

31

3523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SOM

Aito gootti ei laita kuviaan IRC-galleriaan.

• Unnoun

Mistä sitä tietää? Monellakin gootilla on Irc-galleriassa kuvia,ja Ii2sessakin (tosin siellä harvemmin) ja missään ei ole määrätty saako gootti laittaa kuviaan nettiin vai ei

• SOM
        Unnoun kirjoitti:

Mistä sitä tietää? Monellakin gootilla on Irc-galleriassa kuvia,ja Ii2sessakin (tosin siellä harvemmin) ja missään ei ole määrätty saako gootti laittaa kuviaan nettiin vai ei

Aidot gootit nyt vain ovat järkevämpiä ja jättävät tuon IRC-galleria -touhun niille pissaliisoille.

• gootit..
        SOM kirjoitti:

Aidot gootit nyt vain ovat järkevämpiä ja jättävät tuon IRC-galleria -touhun niille pissaliisoille.

"Aidot gootit nyt vain ovat järkevämpiä ja jättävät tuon IRC-galleria -touhun niille pissaliisoille. "

onkohan tuo nyt joku kommentti tyyliin -gootit on järjevämpiä kuin ns. massa porukka, tavan ihmiset-

Salli mun nauraa, wnb-gootti

• SOM
        gootit.. kirjoitti:

"Aidot gootit nyt vain ovat järkevämpiä ja jättävät tuon IRC-galleria -touhun niille pissaliisoille. "

onkohan tuo nyt joku kommentti tyyliin -gootit on järjevämpiä kuin ns. massa porukka, tavan ihmiset-

Salli mun nauraa, wnb-gootti

Sulla taitaa olla itelläs kuvia galleriassa ja vedit herneen nenään viestistäni ;). Ja yleensä ne, jotka haukkuvat toisia wannabeksi ovat itse niitä ja haluavat vain pönkittää omaa "gootteuttaan"

Tuo IRC-galleria on niin massajuttu, että kannattaisi pysyä loitommalla.

• kyllä..
        SOM kirjoitti:

Sulla taitaa olla itelläs kuvia galleriassa ja vedit herneen nenään viestistäni ;). Ja yleensä ne, jotka haukkuvat toisia wannabeksi ovat itse niitä ja haluavat vain pönkittää omaa "gootteuttaan"

Tuo IRC-galleria on niin massajuttu, että kannattaisi pysyä loitommalla.

... ole mulla kuvia :D En ite perusta noista gallerioista ja tai mitä lie ii2:sia onkaan :D Mut silti. Luulisipa et on sellasiakin gootteja, jotka haluavat itsensä näkyville siis vaikka nyt galleriassa. Eipä sitä taida muutenkaan olla missään määristelty että "Gootti on oikea goottii, jos hänellä ei ole kuvia galleriassa"
        Empä ees oikeastaan ole itse gootti, palstalle nyt vaan tulin lueskelemaan. Olen itse enemmän hevari :)

• SOM
        kyllä.. kirjoitti:

... ole mulla kuvia :D En ite perusta noista gallerioista ja tai mitä lie ii2:sia onkaan :D Mut silti. Luulisipa et on sellasiakin gootteja, jotka haluavat itsensä näkyville siis vaikka nyt galleriassa. Eipä sitä taida muutenkaan olla missään määristelty että "Gootti on oikea goottii, jos hänellä ei ole kuvia galleriassa"
        Empä ees oikeastaan ole itse gootti, palstalle nyt vaan tulin lueskelemaan. Olen itse enemmän hevari :)

No, mutta yleensä ne ns.gootit,jotka laittavat kuvia galleriaan haluavat vain saada jonkinlaista tunnustusta muilta. Ja galleria ja kuvake.net nyt vain ovat pissisparatiisejä, joten on naurettavaa, että joku gootiksi itseään sanova haluaa alentaa itsensä pissisten tasolle.

• Lamia
        SOM kirjoitti:

No, mutta yleensä ne ns.gootit,jotka laittavat kuvia galleriaan haluavat vain saada jonkinlaista tunnustusta muilta. Ja galleria ja kuvake.net nyt vain ovat pissisparatiisejä, joten on naurettavaa, että joku gootiksi itseään sanova haluaa alentaa itsensä pissisten tasolle.

No niin nyt ne turvat kiinni jo. Löytyyhän suomen tunnetuimman goottirockpoppoon Two Witchesin jäsenienkin kuvia IRC-galleriassa. Nyt tää vitun aito-truu -jauhaminen seis. Ei voi olla turhempaa.

• DeaE
        Lamia kirjoitti:

No niin nyt ne turvat kiinni jo. Löytyyhän suomen tunnetuimman goottirockpoppoon Two Witchesin jäsenienkin kuvia IRC-galleriassa. Nyt tää vitun aito-truu -jauhaminen seis. Ei voi olla turhempaa.

Uskonpa että Goottikulttuurikin kehittyy koko ajan niinkuin kaikki muukin. Vanhaa toimintaa ja ajattelutapaa jäädään arvostamaan, mutta uudet tavat kehiin vaan. En usko että kuvien pistämisellä mihinkään, tai ei-pitämisellä on mitään tekemistä gootteuden kanssa. Minun mielestäni Vapaasti ajattelu ei mitenkään lyö kriteerejä mihinkään.
        Mitäs sitten, kun vanhempi "true" porukka kuolla kupsahtaa, ja nämä "teinipeelot!" kertoilevat eteenpäiun vanhoja hyviä aikoja, kun kuvat olivat irkissä...heh heh hee. Että te ihmiset viitsitte tulkuttaa noinkin turhista asioista. Internetti on nykyään osana ihmisten kanssakäymisissä toisiin ihmisiin, ja hyvin moni tutstuu uusiin immeisiin netin kautta. Siinä missä muitakin yhteisöjä on netissä, on myös Gooteille omat yhteisönsä. Jopa ihka oma deittisaittikin löytyy. Ja maailman laajuinen.
        Ei ole sovittu, että gootit jäisivät 1800-luvulle. Minä en ainakaan jää.

• Incu
        Unnoun kirjoitti:

Ei goottina oleminen tai "gootismi" ole pelkästään pukeutuminen.
        Pareminkin aate suunta

• Dr. Dee

aito gootti ei pidä nimimerkkinään SOM-lyhennettä.

SOM=Sisters Of Mercy

• Jack In The Green
        DeaE kirjoitti:

Uskonpa että Goottikulttuurikin kehittyy koko ajan niinkuin kaikki muukin. Vanhaa toimintaa ja ajattelutapaa jäädään arvostamaan, mutta uudet tavat kehiin vaan. En usko että kuvien pistämisellä mihinkään, tai ei-pitämisellä on mitään tekemistä gootteuden kanssa. Minun mielestäni Vapaasti ajattelu ei mitenkään lyö kriteerejä mihinkään.
        Mitäs sitten, kun vanhempi "true" porukka kuolla kupsahtaa, ja nämä "teinipeelot!" kertoilevat eteenpäiun vanhoja hyviä aikoja, kun kuvat olivat irkissä...heh heh hee. Että te ihmiset viitsitte tulkuttaa noinkin turhista asioista. Internetti on nykyään osana ihmisten kanssakäymisissä toisiin ihmisiin, ja hyvin moni tutstuu uusiin immeisiin netin kautta. Siinä missä muitakin yhteisöjä on netissä, on myös Gooteille omat yhteisönsä. Jopa ihka oma deittisaittikin löytyy. Ja maailman laajuinen.
        Ei ole sovittu, että gootit jäisivät 1800-luvulle. Minä en ainakaan jää.

Miten Gootit ja 1800-luku liittyvät toisiinsa?

• Mrs.Fucker

Paskat. Mitenniin aito gootti ei voisi laittaa kuvia galleriaan? Jos gootti haluaa laittaa kuvat sinne niin pitäisikö hänen jättää laittamatta vain,koska on oma itsensä.

• ......

Onko tuo ällötys sukupuoleltaan tyttö vai poika?!

• metallicgirl

Kylläpä aika nuorelta tuo näyttää ja vähän huvittavalta touhulta näyttää,mutta en sano kun en tunne...

• Nimetön

IRC-gallerian alkuperäinen tarkoitus on laittaa irkkaajien kuvia sinne, jotta muutkin irkkaajat näkisivät millaisen kummajaisen kanssa juttelee. Ja kyllä IRC-galleriassa on vanhempaakin porukkaa, kuin ne ns. "teini-ikäiset" Suosittelen lukemaan IRC-gallerian säännöt ja tulla sitten suutaan aukomaan. Mutta tilastojen mukaan IRC-galleriassa on 15-vuotiaita tyttöjä

• SOM
        Nimetön kirjoitti:

IRC-gallerian alkuperäinen tarkoitus on laittaa irkkaajien kuvia sinne, jotta muutkin irkkaajat näkisivät millaisen kummajaisen kanssa juttelee. Ja kyllä IRC-galleriassa on vanhempaakin porukkaa, kuin ne ns. "teini-ikäiset" Suosittelen lukemaan IRC-gallerian säännöt ja tulla sitten suutaan aukomaan. Mutta tilastojen mukaan IRC-galleriassa on 15-vuotiaita tyttöjä

Miksi käydä jauhamaan alkuperäisestä tarkoituksesta? Kovin monet gootit, jotka laittavat kuviaan sinne eivät edes irkkaa. Ja mitä väliä sillä on mikä IRC-galleria joskus muinoin on ollut? Nykyään se on pelkkä pikkupissukoiden "ihqutus"-paikka. Ja minä, kyllä, olen lukenut ne ohjeet! Ja itsekin totesit,että siellä on juuri noita 15-vuotiaita tyttöjä :D

No kai se on oma asia, jos haluaa laittaa, mutta arvostus ainakin minun silmissäni alenee. On kyllä alentavaa, kun joillain gooteilla on ihan samaa mutruhuuli-settiä kuin joillain lyllerömaha-persvako-ostaripissiksillä.

Se nyt vaan on niin, että en arvosta ihmistä, joka laittaa galleriaan kännikuvia ym. vastaavaa. Mitä kuvien laittaja haluaa sillä viestittää?

• nimetln
        SOM kirjoitti:

Miksi käydä jauhamaan alkuperäisestä tarkoituksesta? Kovin monet gootit, jotka laittavat kuviaan sinne eivät edes irkkaa. Ja mitä väliä sillä on mikä IRC-galleria joskus muinoin on ollut? Nykyään se on pelkkä pikkupissukoiden "ihqutus"-paikka. Ja minä, kyllä, olen lukenut ne ohjeet! Ja itsekin totesit,että siellä on juuri noita 15-vuotiaita tyttöjä :D

No kai se on oma asia, jos haluaa laittaa, mutta arvostus ainakin minun silmissäni alenee. On kyllä alentavaa, kun joillain gooteilla on ihan samaa mutruhuuli-settiä kuin joillain lyllerömaha-persvako-ostaripissiksillä.

Se nyt vaan on niin, että en arvosta ihmistä, joka laittaa galleriaan kännikuvia ym. vastaavaa. Mitä kuvien laittaja haluaa sillä viestittää?

Luin nuo muut kommentit ja halusin tuoda julki IRC-gallerian alkuperäisen tarkoituksen, koska harvempi ihmisistä enään niitä ohjeita jaksaa edes lukea. Ja kyllä siellä on niitä ns. "aikuisiässä" oleviakin "gootteja" Ja mitä olen huomannut niin ei heillä ole ainakaan minkään valtakunnan ns. "peiliherutuskuvaa" Mutta onhan toki niitäkin joilla on. Ja olen samaa mieltä, että en minäkään kovin paljoa heitä arvosta jotka ovat siinä huulet mutrussa ja stringit kainaloissa asti. Mutta yleisesti hekin ovat vielä teini-iässä ja kyllä heille sitä järkeä päähän tulee ajan kanssa. Tai ainakin niin saa toivoa! :D

• SOM
        nimetln kirjoitti:

Luin nuo muut kommentit ja halusin tuoda julki IRC-gallerian alkuperäisen tarkoituksen, koska harvempi ihmisistä enään niitä ohjeita jaksaa edes lukea. Ja kyllä siellä on niitä ns. "aikuisiässä" oleviakin "gootteja" Ja mitä olen huomannut niin ei heillä ole ainakaan minkään valtakunnan ns. "peiliherutuskuvaa" Mutta onhan toki niitäkin joilla on. Ja olen samaa mieltä, että en minäkään kovin paljoa heitä arvosta jotka ovat siinä huulet mutrussa ja stringit kainaloissa asti. Mutta yleisesti hekin ovat vielä teini-iässä ja kyllä heille sitä järkeä päähän tulee ajan kanssa. Tai ainakin niin saa toivoa! :D

On huvittavaa katsella kuvia ja miettiä sitä miten he aikuisena katuvatkaan pelleilyään :D

Mutta olen jopa nähnyt jopa 30-vuotiaita ihmisiä, joilla on vieläkin jotain juomiskuvia galleriassa :O
        Ymmärrän vielä, että teinit haluavat laittaa niitä jotta heitä pidettäisiin astetta kovempina. Mutta mikä ajaa aikuisen ihmisen laittamaan jotain kännikuvia galleriaan?

• nimetln
        SOM kirjoitti:

On huvittavaa katsella kuvia ja miettiä sitä miten he aikuisena katuvatkaan pelleilyään :D

Mutta olen jopa nähnyt jopa 30-vuotiaita ihmisiä, joilla on vieläkin jotain juomiskuvia galleriassa :O
        Ymmärrän vielä, että teinit haluavat laittaa niitä jotta heitä pidettäisiin astetta kovempina. Mutta mikä ajaa aikuisen ihmisen laittamaan jotain kännikuvia galleriaan?

Itse en ole vielä moisiin törmännyt O_O Täytyy sanoa, että on kyllä aika ihme porukkaa jos tosiaan löytyy heidän ikäluokastaan IRC-galleriasta juomakuvia. He haluavat varmaan sitten kait kertoa hyvistä viikonloppubileistä jne. Tai sitten ovat vielä teinivaiheessa. Tiedä heitä.

• SOM
        nimetln kirjoitti:

Itse en ole vielä moisiin törmännyt O_O Täytyy sanoa, että on kyllä aika ihme porukkaa jos tosiaan löytyy heidän ikäluokastaan IRC-galleriasta juomakuvia. He haluavat varmaan sitten kait kertoa hyvistä viikonloppubileistä jne. Tai sitten ovat vielä teinivaiheessa. Tiedä heitä.

Ehkä se on jotain ikuisuuden nuoruuden etsimistä tai jotain...mene ja tiedä. Minä olen nähnyt todella useita yleensä noin 25-30-vuotiaita miehiä, joilla on kännikuvia :D Aikas usein ne on jotain skinejä, mutta olen muutamaan sellaiseen goottiinkin törmännyt.

• nimetln
        SOM kirjoitti:

Ehkä se on jotain ikuisuuden nuoruuden etsimistä tai jotain...mene ja tiedä. Minä olen nähnyt todella useita yleensä noin 25-30-vuotiaita miehiä, joilla on kännikuvia :D Aikas usein ne on jotain skinejä, mutta olen muutamaan sellaiseen goottiinkin törmännyt.

Sitä se kyllä voi olla. Mutta ei niistä jaksa välittää. Juu, itse löysin tänään yhden, kun sellaisin kuvia! :D

• Dr. Dee

ihan niinkuin sinulla ei olisi omia kuvia siellä galtsussa (

• Kemikaali Veli ja Kemikaali...

Te olette ymmärtäneet kaiken melko totaalisen väärin. Kyseinen henkilö on kohtalaisen hyvä ystäväni, mutta jokseenkin tragikoominen hahmo. Trollailen tällä palstalla hieman, koska valitettavasti suurin osa tämän palstan käyttäjistä laskeutuu samaan kategoriaan hänen kanssaan.

• SADDAM

...

• oli alunperiin

-70 luvulla punkista syntynyt sivuraide. Mutta te varmaan tiesi sitä jo. "Yks pieni vamppyyri vaan" :

• Dr. Dee

Angst. Tiesithän, ettei tollasilla jutuilla kannata tulla väläyttelemään hirveästi, edes porukalle, joka käyttää jotain 24ksättiä.

• beibee jos sie
        Dr. Dee kirjoitti:

Angst. Tiesithän, ettei tollasilla jutuilla kannata tulla väläyttelemään hirveästi, edes porukalle, joka käyttää jotain 24ksättiä.

olet nainen. Jos oot jätkä mie ota sitä enemmän kuin luokkaus t. mies

• Kemikaali Veli ja Kemikaali...
        beibee jos sie kirjoitti:

olet nainen. Jos oot jätkä mie ota sitä enemmän kuin luokkaus t. mies

Päättele nikistä peelo.

• sinulta

Miksi levittelet toisen henkilön kuvia keskusteluissa?

• Dr. Dee

Koska, kuten aiemmin sanoin, hän on hyvä ystäväni. Osaksi koetan sanoa hänelle, että hän on tragikoominen, katso kuvat, sekä onneton, koska hengaa kompassilla. Sen lisäksi tämä palsta on täynnä henkilöitä, jotka voivat samaistua häneen.

Lopuksi, ei ole mitenkään omituista, että vinetetään joidenkin kuvien uudelleenkäytöstä, kun ne ovat vapautettu, jollekin vapaalle kanavalle, kuten irc-galleriaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe