Miksi vaahdota eri laihdutus muodoista. Kaikki kuolevat kuitenkin. Itse laihdutin atkinssikka 22kg. Oli lääkäri tyytyväinen,vaikka luuliki minun laihduttaneen hänen rasvat pois,salaatti porkkana metoodilla. En hennonnut sanoa totuutta,oli niin tohkeissaan,nuori kun oli.
Onko siis väliä painolla jos voi hyvin ja on onnellinen. Nykyisin olen ja syy on Atkinsin,näin postuumisti kiitos.
miksi
5
337
Vastaukset
- luulet onnen kestävän?
Onko siitä pitkäkin aika tuosta tuloksesta? Oletko ehkä ensikertalainen, joka luulee, etteivät kilot *koskaan* tule takaisin? Heh.
Mutta jos olet ollut jo pari vuotta samanpainoinen, ilman että jatkuvasti painoa pudotat, sitten voisi kuulostaa uskottavammalta. Että koko ruljanssista oli jotain hyötyäkin.- luuulet että
paino nousisi samalla ruokavaliolla millä se on pudonnutkin?
- prole
Takana ei ole kuin 4vuotta ja 1kk. Joten olen kai aloittelija. Ja varmasti painoni tästä lähtee nousuu. Lääkärin tarkastuksessakn olen ollut 3kertaa,ja kaikki on ok. Mutta kai minun on aloitettava vanha ruoavalioni joka minut lihotti. Minulla kun oli silloin jo verenpaine lääke resepti kädessä. En sitä koskaan hakenut,täytyy kai koittaa uusia. Nykyisillä paineilla kun sitä ei saa. Tiedän ettet tätä usko,mutta joka sana on totta.
- menestystarinastasi
prole kirjoitti:
Takana ei ole kuin 4vuotta ja 1kk. Joten olen kai aloittelija. Ja varmasti painoni tästä lähtee nousuu. Lääkärin tarkastuksessakn olen ollut 3kertaa,ja kaikki on ok. Mutta kai minun on aloitettava vanha ruoavalioni joka minut lihotti. Minulla kun oli silloin jo verenpaine lääke resepti kädessä. En sitä koskaan hakenut,täytyy kai koittaa uusia. Nykyisillä paineilla kun sitä ei saa. Tiedän ettet tätä usko,mutta joka sana on totta.
Esim. minkä ikäinen olet nyt? Missä ajassa laihdutit tuon kaiken? Jos kertoisit sille lääkärillesi, että laihdutit Atkins-metodilla, eikö se auttaisi tutkimaan, mitkä ovat ruokavaliosi vaikutukset jatkossakin terveyteesi. Jos kerran kaikki on hyvin, et tarvitse tai et siis saa lääkkeitä, kun olet niin terve, niin varmasti lääkärisi olisi huippukiinnostunut sinusta Atkins-keissinä. Kertoohan monikin tuolla Karppien keskusteluissa, että heidän lääkärinsä tietää hyvin heidän olevan vhh-ruokavaliolla. Sinusta olisi varmasti joku toimittajakin kiinnostunut tekemään jutun lehteen tai mihin vain. Ajattele, saisit poseerata kuvissa suurena julkkiksena.
- herkkäusko
menestystarinastasi kirjoitti:
Esim. minkä ikäinen olet nyt? Missä ajassa laihdutit tuon kaiken? Jos kertoisit sille lääkärillesi, että laihdutit Atkins-metodilla, eikö se auttaisi tutkimaan, mitkä ovat ruokavaliosi vaikutukset jatkossakin terveyteesi. Jos kerran kaikki on hyvin, et tarvitse tai et siis saa lääkkeitä, kun olet niin terve, niin varmasti lääkärisi olisi huippukiinnostunut sinusta Atkins-keissinä. Kertoohan monikin tuolla Karppien keskusteluissa, että heidän lääkärinsä tietää hyvin heidän olevan vhh-ruokavaliolla. Sinusta olisi varmasti joku toimittajakin kiinnostunut tekemään jutun lehteen tai mihin vain. Ajattele, saisit poseerata kuvissa suurena julkkiksena.
Jos minä sanon keskustelufoorumilla, että olen ydinfysiikan professoori, ja sain viran 4 vuodessa peruskoulusta päästyäni, kaikki on täyttä totta, koska sen kirjoitin tänne. Yhtä paljon näihin juttuihin on uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415