Hyvä, Yrmio

Fille

Anna mennä vaan, kaikki me tällekin palstalle mahdutaan ja onhan se hyvä jos joukossa on joku julkiprovokin. Olkoonkin että välillä menee överiks sullakin mutta ei haittaa, kaikkea ei ole pakko lukea.Tännekin pätee se sama kun telkkariin: se pieni nappaus ja ruutu sammuu...

17

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli-juulia

Joskus se provoilijakin provosoituu ja käy ylikierroksilla ;) Mut ihan kaikille tiedoks, että Yrmio on oikeesti hyvä tyyppi, ollu mun tukena mun pienissä-suurissa murheissa juuri äskettäinkin. (Sori Yrmio, jos tää on pahaks sun maineelle, mut mä vaan halusin puolustaa sua!) Täällä keskusteluissa jutut lähtee usein meneen ihan kummallisuuksiin, ja sit kukaan ei osaa lopettaa vaik ehkä kannattais pitää taukoa ja vaihtaa aihetta. Elämä on ehkä (??) jotain muutakin kuin nää keskustelupalstat ;D

• niin :-) Jotenki tästä hommasta on kadonnu suhteellisuuden taju jo ajat sitten,yks pieni ihminen jonka sanomisilla tai sanomattajättämisillä ei luulis olevan kenellekkään sen kummallisempaa merkitystä saa porukan kaikkoamaan jo palstalta :-( Joillain ois varmaan aika miettiä omaa netin käyttöä ja sen merkitystä elämällä ja ylipäänsä suhtautumistaan erilaisiin asioihin.Ja oishan se aika absurdi ajatus pyydellä täällä porukalta sanomisiaan anteeksi: 'anteeksi rva./nti. kolme pistettä','anteeksi nti./rva. 3 alaviivaa','pahoittelen sanomisiani herra 3 tähteä' :-) No ehkä mä kuitenkin alan suorittaan pikkuhuljaa vetäytymistä tältä taistelutantereelta,eipä täs tän paska-kohun jälkeen oo enää edes mtn. järkeä jatkaa kun kukaan ei kuitenkaan enää lue / kommentoi sun juttuja.Mut ei tää kokonaan hukkaan menny,sainpahan susta mailikaverin ja sit sen toisen 'kaverin' mistä oon kertonutkin sulle :-)

• JudgeLii

Niin, tulis vaan jo kesä! Yhtenä päivänä olikin jo kevään tuntua ilmassa, aurinko lämmitti mukavasti ja linnut lauleskelivat...

• ...

Ei enää helvettiläinen yhtäkään Yrmiota koskevaa viestiketjua, armahtakaa...tämä palsta koskee miesten logiikkaa ja suhteita, perustakaa oma sivu missä saatte mollata tai suitsuttaa Yrmiota niin paljon kun lystäätte.
        Säästäkää meitä...

• Birdie*
        ... kirjoitti:

Ei enää helvettiläinen yhtäkään Yrmiota koskevaa viestiketjua, armahtakaa...tämä palsta koskee miesten logiikkaa ja suhteita, perustakaa oma sivu missä saatte mollata tai suitsuttaa Yrmiota niin paljon kun lystäätte.
        Säästäkää meitä...

Yrmio voisi kyhätä pystyyn oman vitutuspalstan. Sellaisen jossa saisi mellastaa, vittuilla, uhota, kiroilla, vaikka virtuaaliturpaanvetoa harrastaa mielin määrin. Kun ei tää nykyinen tunnu miellyttävän. Sinne vaan muutkin vittuilijat sekaan. Yrmion Vitutuspalstalle. Mikä loistoidea. Mä voin vapaaehtoisena tulla vastavittuilijaksi sillä se kyllä onnistuu. Mutta epäilen vahvasti ettei se täältä mihinkään poistu. Koska siellä vitutuspalstalla tuskin olis ketään tai mitään mitä se vois rauhassa nälviä.
        Kun on jätkällä niin isot puheet kun sillä on, olis enemmän kun mielenkiintosta tavata dojolla, jossa se tosimiehisyys mitataan.

Mutta sen verran olen minäkin vittuuntunut tähän sontapalstaan että terveisiä vaan Yrmiolle - ainakin yhden sait eliminoitua näiltä sivustoilta.
        Koita kasvaa ja miehistyä. Jonain päivänä sustakin voi tulla ihan kelpo tyyppi.

• Anniina
        Birdie* kirjoitti:

Yrmio voisi kyhätä pystyyn oman vitutuspalstan. Sellaisen jossa saisi mellastaa, vittuilla, uhota, kiroilla, vaikka virtuaaliturpaanvetoa harrastaa mielin määrin. Kun ei tää nykyinen tunnu miellyttävän. Sinne vaan muutkin vittuilijat sekaan. Yrmion Vitutuspalstalle. Mikä loistoidea. Mä voin vapaaehtoisena tulla vastavittuilijaksi sillä se kyllä onnistuu. Mutta epäilen vahvasti ettei se täältä mihinkään poistu. Koska siellä vitutuspalstalla tuskin olis ketään tai mitään mitä se vois rauhassa nälviä.
        Kun on jätkällä niin isot puheet kun sillä on, olis enemmän kun mielenkiintosta tavata dojolla, jossa se tosimiehisyys mitataan.

Mutta sen verran olen minäkin vittuuntunut tähän sontapalstaan että terveisiä vaan Yrmiolle - ainakin yhden sait eliminoitua näiltä sivustoilta.

Kiitos Birdie, hyvä homma - mä poistun myös näiltä oksettavilta sivuilta aivan toisiin maisemiin.

Muita mukaanlähtijöitä?

Erikoiskiitos Yrmiolle: ilman sua en olis tajunnutkaan lähtä, ainakaan ajoissa.

• Seitsemän
        Anniina kirjoitti:

Kiitos Birdie, hyvä homma - mä poistun myös näiltä oksettavilta sivuilta aivan toisiin maisemiin.

Muita mukaanlähtijöitä?

Tää nainen sai myös tarpeekseen. Yrmio ja muut haaskalinnut; pitäkää hauskaa. Ennenkaikkea; muistakaa vittuilla toisillenne. Senhän te osaatte.

Haluan minäkin esittää Yrmiolle erityiskiitoksen: kiitos että avasit silmäni. Kiitos että vittuilullasi sait minuunkin potkua.Ilman sua olisin saattanut roikkua tuolla ties kuin kauan.

Näkemiin vaan Yrmio & kumppanit.

• Orange
        Birdie* kirjoitti:

Hyvä päätös pitkälle työpäivälle:
        Näkemiin Yrmio ja lämmin kiitos niistä aamuisista vittuiluistasi. Lähdenpä minäkin.
        Ei tarvitse enää kärsiä niistä mainitsemistasi flirteistä, gallupeista ym. Orange kiittää ja kumartaa. Ja kaikki kunnia tästä Yrmiolle.

• MMM
        Seitsemän kirjoitti:

Tää nainen sai myös tarpeekseen. Yrmio ja muut haaskalinnut; pitäkää hauskaa. Ennenkaikkea; muistakaa vittuilla toisillenne. Senhän te osaatte.

Haluan minäkin esittää Yrmiolle erityiskiitoksen: kiitos että avasit silmäni. Kiitos että vittuilullasi sait minuunkin potkua.Ilman sua olisin saattanut roikkua tuolla ties kuin kauan.

Näkemiin vaan Yrmio & kumppanit.

Tehän ootte ilmiselvästi samoja henkilöitä?

• Maris31
        Anniina kirjoitti:

Muita mukaanlähtijöitä?

Palstan taso on surkea. Yrmy-Yrmiolla on nyt vähän enemmän tilaa mellastaa, ja se kai oli alunperin tarkoituskin. Saada naiset häädettyä. No, tämä kuuluu kategoriaan: EVVK, mutta toinhan julki sen minkä moni muukin; Yrmio sekä koko palstan anti on kaiken arvostelun alapuolella.
        Näkemiin.

• Inda

Yrmio ei oikeasti ole niin k--ipää miltä vaikuttaa. Joskus kerran, aikoinaan olin palstalla ja kinasin yrmion kanssa, kyrsiinnyin häneen täysin ja hänen solvaavaan asenteeseensa ja ilmoitin hänelle iloiset uutiset, että häivyn tältä typerältä palstalta, johon yrmio yllättäen totesikin, ettei häntä pidä ottaa tosissaan ja kai olen tajunnut että hän on vain katkera (tai joku muu vastaava sana), eikä halua että hänen juttujensa takia kukaan palstalta lähtee.

Sen jälkeen yrmion jutut olikin vähän aikaa asiallisempia.. Ypi hei, miksi taas tällä linjalla!

• Lopen kyllästynyt

Luoja armahda meitä yhdeltäkään Yrmion kommentilta. Armahda myös yhdeltäkään Yrmio-aloitukselta. Tätä mitätöntä miehen kuvatuksta tulee jo ikkunoista ja ovista.

Ylimielinen, piiloaggressivinen ja maaninen Y voisi puolestani pitää hyvin ansaitun loman. Vihan sokeuttamana hutkii ja hutiloi sinne tänne, vastaa ystävällisiin kommentteihin vittuillen ja äristen, uhoaa... ihan karseeta luettavaa, mielipuolista. Olkoon mies tosielämässä millainen enkeli tahansa, täällä tuskin kukaan itkee tuollaisen läpimädän vittuilijan perään muutaman viikon "loman" aikana.

Pöly laskeutuu ja tulee uusia aiheita. Sen ajan suosittelen lämpimästi hermolomaa Y:lle. Se tulee tarpeeseen tänne sekä tyypille itselleen.
      Eikähän siinä mieli virkisty Y:lläkin ja voi jatkaa sitä normaalia vittumaista linjaansa jota kukaan ei kovin vakavasti otakaan. Nyt alkoi raja ylittyä ja sen toivottavati Y itsekin huomasi.

• MMM

Hirttikö kaasu pahasti kiinni? Jessus te ootte hulluja.

• Mikä älykkö
        MMM kirjoitti:

Hirttikö kaasu pahasti kiinni? Jessus te ootte hulluja.

meitä taas ilahduttikaan! Upea kommentti, tosin valitettavan lyhyt.

• MMM
        Mikä älykkö kirjoitti:

meitä taas ilahduttikaan! Upea kommentti, tosin valitettavan lyhyt.

Noi teidän jutut alkaa mennä vainoharhaisuuden puolelle. Kannattaisko hakea elämää muualtakin kun tietokoneen äärestä?

• Nou nou nou
        MMM kirjoitti:

Noi teidän jutut alkaa mennä vainoharhaisuuden puolelle. Kannattaisko hakea elämää muualtakin kun tietokoneen äärestä?

Ei ei ei ei ei.

• Heebo

Tämä

"...hutkii ja hutiloi sinne tänne, vastaa ystävällisiin kommentteihin vittuillen ja äristen, uhoaa... ihan karseeta luettavaa, mielipuolista. "

pätee kyllä enemmän näihin Yrmiön arvosteluihin.

Muuttakaapa vaikka Kiinaan taikka arabivaltioon, jos sananvapaus tuottaa noin paljon tuskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe