Naisilta

mielipiteitä...

Mitä mieltä naiset olette miehistä, jotka näyttävät ikäistään huomattavasti nuoremmilta? Olen itse 20-vuotias mies, mutta aika monet erehtyvät luulemaan minua 17-18-vuotiaaksi. Olen vielä sellainen ''kiltin'' näköinen kaiken lisäksi. Jotenkin rasittavaa kun kaupungillakin jotkut teinit tulee iskemään. Mutta monesti kyllä baareissa tulee iskuyrityksiä vanhemmiltakin naisilta, semmosilta kolmekymppisiltä. Niin, mitä mieltä olette naiset, haittaako jos miehellä on tällaiset ''lapsenkasvot'' vaikka muuten olisikin hyvännäköinen?

7

846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hone-y

Tuskin se nyt mikään suuri ongelma on. Itse olen hulluna kiltin näköisiin lapsenkasvoisiin miehiin. Ne karskit äijät ovat turn-off minulle =)

Yksi pitää äidistä, toinen tyttärestä... Älä turhia murehdi.

• pihkura

Ite en juurikaan innostu babyface lookista, mutta monet tutut kyllä. Makuasia, eikähän sellasista voi kiistellä :)

• nuut

nuoremman näköinen ei ole huomattavasti nuoremman näköinen. Ei se mikään miinus ole ja kyllä sitä ehtii olla sitten myöhemminkin aikuisen näköinen.

• siellä

vikisee?
      Onko se ihan ilmielävä mies. Mikset oo tuolla nahkapussipullistelijoidenosastolla haukkumassa naisia.

• harva

nainen haluaa sekaantua lapsiin.

• (n.)

rakastan söpöjä babyfeissejä, joilta kuites löytyy miehen kroppa....miehekäs vartalo ja päänä söpöt kasvot...ah! Ole onnellinen :)

• sattuneesta syystä

Mie olen avomiestäni huomattavasti nuorempi. Tapaisimme, kun mies oli 23-vuotias. Papereita kysyttiin sitkeästi jos parta oli juuri ajettu =) Tuolloinhan se oli vain etu, emme näyttäneet niin epäsuhtaiselta parilta, että kadulla olisi katsottu kieroon.

Vielä viime viikonloppuna baariin (K-20) mieheltä kysyttiin paperit, ikää nyt jo 29 vuotta. En ymmärrä, eikä tämä minua haittaa...

Mutta koska et teinityttöä halua, niin tuo oma kokemus ei sinua piristä vaan lähinnä masentaa =) Mutta mutta... kyllä monet kavereistani (ikähaarukka 17-27) ovat sitä mieltä, että mieluummin kasvoiltaan nuori kuin karkea, kunhan nyt vielä jotenkin lapsesta mieheksi erottaa, eli siis kroppa on aikuisen. Mielipide: Ei haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe