kertokaapas sellistit mitä ominaisuuksia sellon soittajalta vaaditaan ja onko kuin 'hankala' soitin. Kiinnostaisi alkaa omaksi huvikseen soittelemaan selloa kun on soitin jo löytynyt, tunneilla siis käymään.
Sello
tarkkakorva
2
286
Vastaukset
- puh
itse soitan viulua, mutta kaverini soittaa selloa. sen verran voin kertoa, että hyvä sävelkorva on aika ratkaisevassa asemassa. tietenkin tarvitaan myös kärsivällisyyttä, koska voi kestää hyvinkin pari vuotta, ennen kuin osaa kunnolla soittaa. hankaluus riippuu soittajasta. minusta sellon soitto on vaikeaa(ehkä koska olen tottunut viuluun...) mutta kaveristani se on kokoajan ollut helppoa:D
- ^^mä
yhdyn täysin noohin sanoihin...kannataaaaa!!ihana soitin=)=)=)i love it
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073