kello soi 7amulla punnerruksia 25bkpl
nopeasti suihkuun ulos 10km lenkille
sisään kyykkyhyppyjä
tyottömät kannattaa hyppiä kyykkyje jee =?
kuntopyörällä ajoa 3h jokapäivä jee
jee se on rasittavampaa kun mon työ tehassaa je
wittu alkkää walittako hHYPPIKÄÄ jee je szep´
jee wittuakin nuolkaa jekiimapillut HOI
työttömän aamu
10
1520
Vastaukset
- Toimeton____
Heiräilen joskus puolenpvän jlk, runkkaan, vedän röökin. Sit kahvi tippumaan, suihkuun ja hampaiden harjais. Kustakkin voi jos siltä tuntuu.
- rahikainen
Samat on harrastukset myös mulla, tosin jossain välissä laitan vielä tietokoneen auki...
- pitäsköhän
sinun hiukka punnerukseja ja kyykkyjä rajoittaa,
etei nuppis ihan sekoo. - työttömillä
ole tolasta runkailuu tai muuta yäk yäk,ite iha normaalista pomppasin aamu kuudelta ylös,hiukka söin jotain ja käin hakees ruokakassin ja kirkkoilin,huomenaamu taas kirkkoilua ja kahvii ja
ruoka pussukka mukaan.Ite alan amut bongailemalla
missä saa ilmaiset kahvit ja ruokaa mukaan tai vaikka tarjolla lämmin ateriaja poislähtiesä ruokakasi mukaan,ja menoks.Bongaillaaan.- tänamusen bongailun tulos
kaikenlaisen hyvän ruuan lisäksi puolikassia,Runebergin torttuja niitä juuri täsä kahvin kanssa nautin jo kuusi tullut syötyy kamalan hyviä.Jättää aamuksi viellä toiset kuusi kahvinkanssa,et ei mitään punerruksia ja kyykky pomppuja vaan kieros ruokakasien hakumatkalle,tai kahville.En pompi bongailen ruokaa kahvii aamukierroksella.
- psykopaatin aamulta
Jooo- ooo
Toi kyllä kuulosti psykopaatin aamulta.
Psykot runkaa itteään joko urheilulla, vetää käteen tai syö liikaa tai tekee liikaa töitä ja bisnestä.
Kaikki mitä ne tekee menee yli terveen rajan.
Mutta vapaa maa tää on.
Töissä olevia psykopaatteja nimitetään tehokkaiksi uraihmisiksi.
Ne ryntäilee vastaavanlaisesti ja tuhoaa kaiken ympäriltään, perheen, luonnon, kulttuurin, ihmismäisyyden.
Tämä on psykojen maailma - ikävä kyllä! - dhethjrtjj
Tuota se työttömyys siis teettää, alkaa päästä heittää pahasti. Hakeudu hoitoon (tai töihin).
- pöpi
Ei mutta ihan oikeasti...alkaakohan minulla joku hihna luistaa, kun minua tuo aloitus alkoi naurattaa. Olen inssi ja tiukasti työelämässä. Kenties liian tiukasti. Jatkan nauramista.
- saattaa
alkaa hirttään kiinni tai alkaa polttaan käämiä!
- et luistaa
se hihna näköjään jo katki.Ja liika tiukka työelämä saattaa vaikka ahistaa.No sopivan luistavilla hihnoilla se työelämäkin luistaa.Ainii
ja minä olen kosmonautti,ja tiukasti kii maassa,toisinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268