HIUSTENPIDENNYKSESTÄ KIVUT!

Varokaa..

Olin pitkään halunnut hiustenpidennyksen/tuuhennuksen ja sit erehdyin ottamaan sen. En olisi ottanut,jos olisin tiennyt näistä kivuista,mitä sinetit aiheuttaa painautuessaan päänahkaan! Miksi siitä ei varoteta missään hiuksenpidennyksistä kertovissa sivustoissakaan? En kehtaa heti näitä poistattaakaan,kun maksoin itseni kipeäksi! Onko kenelläkään samanlaisia ongelmia sinettipidennyksen kanssa? Luotin kampaajaani,joka on kyllä tehnyt näitä useamman vuoden..

9

1196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gicelle

Laitoitko pidennykset ihan äskettäin? Kyllä mullakin parina ekana päivänä (ja varsinkin yönä) sinetit painoivat tosi ikävästi ja aiheuttivat päänsärkyä mutta vaiva meni ohi alle viikossa. Odota nyt ainakin sen aikaa ja katso helpottaako.

• Handeliini80

MUlla on päänahka kans aika hellänä, vaikka ollut 1kk silti vaikea nukkua.. kun noi möhkylät tuntuu päässä ja päänahka sattuu.
      Mun kaveri laittoi samassa paikassa kuin minä (sillä on ollut pidennykset jo useamman vuoden) ja sillä ei satu. Kysyin tätä pidennyksentekijältä ja hän sanoi, että ihmisillä on erilaisia päänahkoja ja reagoidaan erilailla. Kaverini sanoi että hänelläkin oli joskus ekan ja tokan pidennyksen kaa tää ongelma. Joten ei auta kuin kestää :) Itsekään en aio pois ottaa kun olen tästä maksanut.

• Caroliinuli

Mäkin olen harkinnut pidennystä, mut mulla on tosi arka päänahka...
      Siis välillä kipeytyy jo pelkästään jos pidän tiukkaa ponnaria.

Paljon maksoit siitä pidennyksestä?
      Kauanko sitä arkuutta on jo kestänyt?

Ajattelin vaan et pitäisköhän ottaa sit jollain toisella menetelmällä tjn.?
      Luin joskus jo kauan sit jostain foorumista, että toi päänahka voi tulla araksi..

• kamu

pidennyksen voi myös ottaa niin että kiusten alle päänahkaan tehdään nahan myötänen ranskalainen letti johon teko hius nippu ommellaan kinni. hellävarainen ja näyttää aidommalta kun muovi limpit ei näy. mutta sitä pitää jonkun aina parin viikon välein korjata sitä lettiä tiukemmalle mutta ei mikään vakee operaatio ostaa vaan tupsun ja lahjoo kaverin laittaan. tai laitatuttaa kampaajalla ensin ja sitten vaan kiristää sitä kamujen voimin välillä.

• Gugganen
        kamu kirjoitti:

pidennyksen voi myös ottaa niin että kiusten alle päänahkaan tehdään nahan myötänen ranskalainen letti johon teko hius nippu ommellaan kinni. hellävarainen ja näyttää aidommalta kun muovi limpit ei näy. mutta sitä pitää jonkun aina parin viikon välein korjata sitä lettiä tiukemmalle mutta ei mikään vakee operaatio ostaa vaan tupsun ja lahjoo kaverin laittaan. tai laitatuttaa kampaajalla ensin ja sitten vaan kiristää sitä kamujen voimin välillä.

Miul on ollut sellainen, ihan kiva juu, mutta vaatii sitä huoltoa usein ja aluksi siitäkin päänahka hellänä :)

• kampaajan
        kamu kirjoitti:

hoitaa se laitto:). Itselleni muutamakin kaveri yritti laittaa tuolla menetelmällä, mutta ei pysynyt. Oma tukka vaan takkuuntui ja letti sekä pidennys valahti alas viikossa...Mutta kun kampaaja laittoi, niin pysyy hyvin ja pidän kolme kuukautta! päänahka kipeenä pari yötä, mutta sitten helpottaa:). Unelmaa saada tukka muutamassa tunnissa!!

• mullakin

Jos on kovin arka päänahka, niin pää saattaa olla kipeänä muutaman päivänkin ja nukkuminen vaikeaa. Itselläni auttaneet särkylääkkeet illalla ja päänahkaan laitettava hiusneste / hoitoaine. Viilentää hyvin ja rauhoittaa päänahkaa. Yleensä kipeys ei kestä monta päivää:).

Mitä tahansa teet, niin älä raavi, se vain pahentaa.

Päänahkaan suosittelen esim. Bio jotain hiusvettä tai Matrixin Instacurea. Ne helpottavat.

• jessika

Ensimmäisen viikon ajan sinetit vähän painaa, varsinkin nukkuessa, mutta sitten se alkaa helpottaa ja parin kolmen viikon päästä ei huomaa, että sinettejä on ollenkaan päässä. Eli ei kannata hermostua heti alkuunsa. Voi olla, että jollakin on tosi herkkä päänahka ja silloin
        pidennykset ei vaan yksinkertasesti sovi. Silloin kannattaa harkita jotain klipsipidennysjuttuja.

• :))

kipu hellittää sitten kun omat hiuksesi kasvavat,niin pidennykset laskevat hieman alemmas ! eli odottelua vain ;) kyllä siihen kipuun tottuu..kokemusta on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe